Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 06:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Elsker den kombo der med f.eks

valium eller alprazolam
og
Ketogan eller oxynorm

er det en helt hjernedød cocktail? har altid brugt benzoerne til sidst i opioid kogeren, for at falde helt til ro,
da jeg bliver meget euforisk og glad af forskellige morfin præparater. Plejede at ryge en bønne for at falde til ro,
men er stoppet med tjald. Men er det en ekstra farlig kombo med de 2 forskellige ting. Det er jo begge 2 downers...

Medlem

Jep, det er en tæskedårlig ide. Man bør aldrig blande downers med hinanden, man skal feks. heller ikke blande benzoer eller opioider med alkohol, da det lammer lungerne ligeså stille, og derfor er livsfarligt. Jeg har selv blandet oxynorm og vodka, det resulterede i jeg lå med en hånd foran mund og næse for at mærke om jeg trak vejret, det er ikke skidesjovt :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hold dig fra det! Det er det eneste jeg kan sige ... Det er en farlig combo! Som tændstik siger, kan det risikere at du ikke kan trække vejret.

Medlem

Jeg har så sent som igår blandet Diazepam & alprazolam - men det betyder ikke det er en god ide. Lortet er farligt og hæmmer vejrtrækningen- og brystkassens funktion. Så ja det er en dødelig kombo :D

Fortsat god blæser :D

^Lange

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
diazepam og alprazolam er så 2 forskellige benzoer, det er benzo-opiodblandingen han snakker om.

Men nej, lad vær med at bland forskellige benzoer, opioder, alkohol osv. - Det kan sagtens være i har gjort det i flere år uden at være døde af det, men derfor er det stadig en potentielt dødelig kombination.

1 downer ad gangen, så kan i tilføje hash. - Sådan er det sikrest.

Medlem
Brugeravatar

Nu er hash vel også primært i downerkategorien (selvom det selvfølgelig også har andre egenskaber) og man bør derfor være varsom, selvom det falder naturligt for mange at bruge hash til at supplere. Start forsigtigt ud med hashen (dvs. få sug) og se virkningen an - også selvom cannabis ikke har respirationshæmmende effekt (svjv. i hvert fald)

Medlem
Brugeravatar

Det kan godt være man går kold, men det som sådan ikke farligt. Hash kan man blande med de fleste stoffer, uden det bliver farligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Birkes skrev:
Det kan godt være man går kold, men det som sådan ikke farligt. Hash kan man blande med de fleste stoffer, uden det bliver farligt.

Der er ALTID en risiko ved at blande forskellige stoffer. Men vil give dig ret i, at hash har en mindre risiko!

Medlem
Brugeravatar

Det er en alt for dejlig combo... tro mig!

jeg har smadret nerverne i min arm fordi jeg gik kold på den, jeg har utallige brændmærker på ALT (mussemåtte, keyboard, bord, tæpper, puder, dyne, betræk, tøj, hrrmmm boksershorts) ja det er et rent held jeg ikke fik brændt mig selv af, skal du booste en af de følgene stoffer vil jeg tilslutte mig de andre og sige ryg en joint!

det kan virkelig sætte gang i tingene - ellers læn dig tilbage luk øjnene og nyd din rus! ;)

mvh en skæv men depressant luder

Insane psychedelia user!

emingos skrev:
Det er en alt for dejlig combo... tro mig!

jeg har smadret nerverne i min arm fordi jeg gik kold på den, jeg har utallige brændmærker på ALT (mussemåtte, keyboard, bord, tæpper, puder, dyne, betræk, tøj, hrrmmm boksershorts) ja det er et rent held jeg ikke fik brændt mig selv af, skal du booste en af de følgene stoffer vil jeg tilslutte mig de andre og sige ryg en joint!

det kan virkelig sætte gang i tingene - ellers læn dig tilbage luk øjnene og nyd din rus! ;)

mvh en skæv men depressant luder

:lol: Kender det alt for godt - faldt en gang i søvn med en tændt smøg i min hånd, og vågnede ikke før en person fjernede en slukket cigarett fra min hånd, som vel og mærke havde brændt et hul ca.1/2cm. dybt og 2cm. langt, i både min fuckfinger og pegefinger.....så godt bedøvet bliver man :lol:

......Dette skal læses som en advarsel, mod at blande benzoer og opioider.... :|

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
ja det er en rimelig hjernedød blanding! Men jeg elsker det sku!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]