Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 16:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Søgte, men kunne slet ikke finde nogen som havde skrevet om det :/

Så, må man ryge hash hvis man er på amf? :D

Eller nærmere, kan man, uden at man slår sig selv halvt ihjel? :shock:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Svjv dør man ikke af det ved moderate doser, der er mange der bruger hashen til at falde lidt ned på i enden af en tur på amfetamin.
Har aldrig selv gjort det da det er begrænset hvor meget amfetamin jeg har taget.

Medlem
Brugeravatar

har aldrig prøvet netop den combo.
Men har hørt det skulle være mega nice.
Kan dog ikke forstille mig det, da amf er upper og weed downer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Har tit dengang jeg tog meget amf brugt Hashen til at sove på, efter et godt trip, da der´ellers går rigtig mange timer før jeg kan sove når jeg er på amfetamin, selv når trippet er slut går der et par timer før jeg kan sove, så i sådanne situationer kan det være nice med en ryger, men de gange jeg har fået rigtig godt amf, syntes jeg det har været som om jeg ikk rigtig er blevet så skæv af hashen når jeg har røget mens jeg trippede højest det eneste jeg følte var bare at jeg blev en lille smule gearet ned.

Medlem

har jeg gjort nogle gange efterhånden.
jeg synes også det er en del sværre at blive skæv når du har kørt den dårlige. man skal nok ryge lidt mere men når du så bliver skæv, bliver du virkelig underlig og totalt desorienteret, glemmer alt osv.

Medlem
Brugeravatar

Syntes amfetamin ødelægger alt hyggen ved at ryge hash, at man får fråderen på, slapper af osv :) Men har tit brugt det til at fjerne kvalmen efter en rigtig ond amf tur, og nogle gange til at falde i søvn på, men syntes sjældent man kan sove alligevel.. :/

Har aldrig prøvet comboen uden alkohol - men at suge 1 pind efter et par timers druk og og amfetamin-streger er det yderst nice! :D

Medlem
Brugeravatar

Tager normalt ikke amf uden at ryge hash også.. det er en lækker combo

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Det er en god blanding i korte perioder for mig.
Bliver nogle gange rimelig deprimeret og der bruger jeg den combo til at sætte hjernen i stå med.
Det er rimeligt svært at blive skæv når man samtidig indtager amf, men når det slår så er der ro. Til gengæld laver jeg ikke andet end at stirre på det jeg skulle gå i gang med. Men det er sku bedre end at ligge og tude.

Normalt sover jeg 3-4 timer i døgnet, men i disse periode kan jeg ikke sove. Derfor kan man sige at jeg samler søvn sammen. Holder den gående 2-3 døgn og pause, så sover jeg på 5. dagen og sover 12-16 timer, natten efter sover jeg også ordenligt og så går der klat sovning i det igen.

Går der vane i det, bliver jeg temmelig underlig i bolden allerede på 2. dagen. Småpsykotisk ville nogen nok kalde det. Men jeg får små bevægelse glimt i det ydre synsfelt. Lys bliver stærkere og trækker længere. Fantasien bliver livliere og mere sammenhængende og jeg springer også hurtigere på andres ideer. Al tanke over konsekvenser af mine handlinger forsvinder også. Derfor en temmelig skidt langtids combo for mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Opis skrev:
Bliver nogle gange rimelig deprimeret og der bruger jeg den combo til at sætte hjernen i stå med.
Det er rimeligt svært at blive skæv når man samtidig indtager amf, men når det slår så er der ro. Til gengæld laver jeg ikke andet end at stirre på det jeg skulle gå i gang med. Men det er sku bedre end at ligge og tude.

Normalt sover jeg 3-4 timer i døgnet, men i disse periode kan jeg ikke sove. Derfor kan man sige at jeg samler søvn sammen. Holder den gående 2-3 døgn og pause, så sover jeg på 5. dagen og sover 12-16 timer, natten efter sover jeg også ordenligt og så går der klat sovning i det igen.

Går der vane i det, bliver jeg temmelig underlig i bolden allerede på 2. dagen. Småpsykotisk ville nogen nok kalde det. Men jeg får små bevægelse glimt i det ydre synsfelt. Lys bliver stærkere og trækker længere. Fantasien bliver livliere og mere sammenhængende og jeg springer også hurtigere på andres ideer. Al tanke over konsekvenser af mine handlinger forsvinder også. Derfor en temmelig skidt langtids combo for mig.
Du tager altså amfetamin og ryger hash for ikke at tude?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

extanor skrev:
Opis skrev:

Du tager altså amfetamin og ryger hash for ikke at tude?

:shock: Hvor kan amfetamin være et lorte stof. Det er altså ikke et godt tegn at du tuder og bliver smådeprimeret. Amfetamin kan medføre permanente psykiske problemer. Lay off it Opis.

Dedikeret medlem

Resist skrev:
:shock: Hvor kan amfetamin være et lorte stof. Det er altså ikke et godt tegn at du tuder og bliver smådeprimeret. Amfetamin kan medføre permanente psykiske problemer. Lay off it Opis.

Det er nu ikke amfen der får mig til at græde, den får mig til at holde op med at græde...
Alså jeg bruger det når jeg ikke kan holde op med at græde på grund af deprations symptomer. Så bruger jeg det til at sætte hjernen i stå med så jeg ikke tuder hele tiden, men kan have nogle pauser.
Men ja er enig med dig i at det kan være et lortestof

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Opis skrev:
Resist skrev:

Det er nu ikke amfen der får mig til at græde, den får mig til at holde op med at græde...
Alså jeg bruger det når jeg ikke kan holde op med at græde på grund af deprations symptomer. Så bruger jeg det til at sætte hjernen i stå med så jeg ikke tuder hele tiden, men kan have nogle pauser.
Men ja er enig med dig i at det kan være et lortestof

Jeg vil anbefale at du søger andre veje. Medicin eller evt. psykologisk hjælp. Amfetamin er ikke løsningen i dit tilfælde, no matter what :)

Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg vil da også lige komme med et input til denne tråd.....

Jeg synes det er en utrolig lækker combo, en helt speciel følelse, og jeg har da prøvet den nogle gange efterhånden, og jeg sidder da stadig bag skærmen nu og lever på bedste velgående ;-)
Men om den er mere usund for kroppen end at indtage stofferne hver for sig, ved jeg dog ikke..
-Hvad siger i andre?

- Peakeye

Dedikeret medlem

Resist skrev:
Jeg vil anbefale at du søger andre veje. Medicin eller evt. psykologisk hjælp. Amfetamin er ikke løsningen i dit tilfælde, no matter what :)

Jo Jo det er gode veje hvis man kan slippe til. Det medicin jeg har fået fra lægen har ikke hjulpet på det de skulle, til gengæld var der en masse bivirkninger og de virkede for fuld drøn.
Psykolog, ja hvis man har råd til sådan en, jeg har ingen diagnose systemet kan bruge til at stille sådan en til rådighed og det har det psykriatiske heller ikke, de går nemelig efter her sine.. ja hver sine..
For at komme i medicinsk behandling har jeg stået på venteliste en del tid nu.
Det er ikke så skide nemt at få hjælp hvis man ikke har den rigtige diagnose.

Junior medlem

har prøvet en gang hvor jeg blev helt fuckt i hovedet af det.
Først røg jeg pot i bong, og blev skæv.
og kort efter tog jeg amf.
Shit man, troede jeg skulle dø, mit hjerte pumpede bare maxi.
og var helt væk,men var squ syg nok oplevelse :D

Junior medlem

har prøvet dette en gang, havde først på dagen drukket 6 øl, derefter taget et par snitter, og ca. 10min efter den sidste snitte røg mig og en ven en lille pind, begyndte det lige pludselig at få det MEGA skidt efter et par hvæs kun, det var virkeligt underligt, fordi skal normalt ha en del hash før jeg kan mærke det, men her fik jeg det decideret dårligt, og har bestemt ALDRIG tænkt mig at blande amf+hash igen...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
I Halubogen står der at amfetamin og hash sammen kan give en LSD-lignende rus.

Jeg synes selv det er en ok kombo. Man får blot en klar og aktiv hashrus. Jeg synes dog ikke der er noget synderligt tiltrækkende ved den. Så hellere nyde tingene hver for sig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Personligt syntes jeg det er en go' combo. Har ofte startet med at tage et halvt gram god amfetamin, og en time eller to efter røget en joint. Det er sku lækkert!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Har med fordel brugt det til at falde lidt ned på efter en tur på fetavognen, når hjernen har været hyperstimuleret over længere tid, og til at fjerne kvalmen med.

Derudover kan det være hyggeligt nok at dele en pind, hvis der har været ræs på hele natten, og solen begynder at stå op.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]