Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dolol
Junior medlem

Hej Psychedelia. Jeg har anskaffet mig 100 mg Dolol, og jeg har et par spørgsmål om det
Jeg har fået at vide at man sagtens kan ta' Dolol og alkohol på samme tid, hvis man halverer mængden af Dolol. Er det rigtigt?
Hvor meget vil i anbefale man tager hvis man ikke er påvirket af andet?

~kczyk

Titel: Re: Dolol
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Selvom det desværre er almindeligt at blande downers kan det ikke anbefales. Du kan ikke vide hvordan din krop reagere når du hælder forskellige ting i den... Jeg vil hellere forslå at du booster det med hash, hvis du skal blande det med noget. Hash er en god 'uskadelig' booster...

- nu skriver du at du har 100mg. Husk at knuse pillerne inden indtagelse, hvis det er retard/time release piller.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 23#p174323

Der er et topics du kan læse, der vil du finde noget mere information :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Tramadol <- Der er lidt yderligere information på engelsk :)

Junior medlem

Dolol er såkaldt 3 generations morfika. dvs syntestisk fremstillet smertestillende uden euforiserende virkning. Højst blir man lidt svimmel og træt men altså uden euforien som vel er den man primært går efter når man skal tager drugs. Hvordan det virker med alkohol skal jeg ikke kunne sige, det gør dig nok noget mere påvirket, men ikke skæv på den fede måde.

Junior medlem

Tak skal I ha' gutter.
Jeg tog 50 mg sammen med 3 genstande alkohol, og der skete ikke andet end at jeg blev træt. Efter 15 minutter faldt jeg i søvn.
Dolol og alkohol = sovemedicin. :(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Lad vær med at bland det med alkohol så.. det er i forvejen en dårlig og utilregnelig kombo.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

sagitaria skrev:
Dolol er såkaldt 3 generations morfika. dvs syntestisk fremstillet smertestillende uden euforiserende virkning. Højst blir man lidt svimmel og træt men altså uden euforien som vel er den man primært går efter når man skal tager drugs. Hvordan det virker med alkohol skal jeg ikke kunne sige, det gør dig nok noget mere påvirket, men ikke skæv på den fede måde.

Jeg bliver ellers helt klart skæv på den fede måde af tramadol. Jeg blir glad og tilfreds, får en behagelig summen i kroppen og har lyst til bare at ligge og lave ingen ting. Du kan ikke ha' prøvet det, hvis du tror man "højest bliver lidt svimmel og træt"?

Junior medlem

Svar til overstående..
Jeg ville aldrig gøre mig klog på noget jeg ikke selv havde taget og dermed havde kendskab til. Når det er sagt, så er jeg altså ikke stolt af min viden!!!.

3 generations morfika har aldrig hittet hos mig, ej heller på ret så mange mg. Der er selvfølgelig forskel på hvordan folk reagerer på drugs og endnu større forskel på hvor tolerant man er overfor stoffet, hvor tilvænnet kroppen er osv. personligt undgik jeg videst muligt dolol, tradolan osv da jeg var aktiv, fordi det ikke virkede.. ikke engang mod tandpine ;-) Jeg er dog glad for at der findes mennesker som kan få blæs på af overstående medikamenter, idet de ikke gør en så pisse syg og afhængig som så mange andre drugs. Tillykke til dig fordi du kan få blæs på af tramadol og endnu større tillyke til writeren bag indlægget, han faldt i søvn og har forhåbentligt mistet lysten til dette stof forever ... Knus herfra

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Jeg kan egentlig meget godt lide tramadol, især sammen med hash, det eneste problem er at jeg selv ved en lav dose, 100 mg, får nogle latterlige spasmer når jeg sover. Bider af en eller anden grund mig selv i tungen og får små sjok i ben og arme, så det er ikke noget jeg gidder at rode med i længden.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg husker også at der skal hash til før Tramadol fungerer for mig.

Men ellers - crappy opioid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

sagitaria skrev:
Svar til overstående..
Jeg ville aldrig gøre mig klog på noget jeg ikke selv havde taget og dermed havde kendskab til. Når det er sagt, så er jeg altså ikke stolt af min viden!!!.

3 generations morfika har aldrig hittet hos mig, ej heller på ret så mange mg. Der er selvfølgelig forskel på hvordan folk reagerer på drugs og endnu større forskel på hvor tolerant man er overfor stoffet, hvor tilvænnet kroppen er osv. personligt undgik jeg videst muligt dolol, tradolan osv da jeg var aktiv, fordi det ikke virkede.. ikke engang mod tandpine ;-) Jeg er dog glad for at der findes mennesker som kan få blæs på af overstående medikamenter, idet de ikke gør en så pisse syg og afhængig som så mange andre drugs. Tillykke til dig fordi du kan få blæs på af tramadol og endnu større tillyke til writeren bag indlægget, han faldt i søvn og har forhåbentligt mistet lysten til dette stof forever ... Knus herfra

OK. Jeg reagerede også bare på, at du ret kategorisk afviste nogen somhelst tænkelig rekreationel effekt af stoffet :)

Jeg foretrækker også at ryge hash til det, men jeg synes godt det kan gå uden.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]