Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Truxal 15 mg
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hey!

Jeg har fået udleveret 12 stk truxal á 15mg. Har disse piller nogen lammepotentielle?
Jeg vil selvfølgelig tage mine Truxal som de skal, da jeg jo har fået dem fordi jeg har et problem. Men er bare nysgerrig om at høre, hvad disser piller indeholder og om de kan give nogen rus?

Bl0dpump

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Nej det kan de ikke.

Hvad får du truxal imod?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey spiff.
Jeg tager dem mod angst og uro, og de virker tilsyneladende okay på dette. Men havde måske forstillet mig de virkede lidt bedre, er der nogle alternativer til mod angst?

Det kan både være natur medicin, alm medicin whatever.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Tag fat i kraven på dig selv og find ud af hvad der skal gøre for du fungere bedre i sociale situationer/de situationer du har angst imod.

Medicin kan hjælpe, men husk bivirkningerne. Desuden, hvis du oplever positiv effekt af truxal, bør du nok holde igen med amfetaminen og kokainen...

Angst er også forbundet med hashmisbrug i visse tilfælde, det skaber trods alt en vis osteklokke effekt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Bl0dpump skrev:
Hey spiff.
Jeg tager dem mod angst og uro, og de virker tilsyneladende okay på dette. Men havde måske forstillet mig de virkede lidt bedre, er der nogle alternativer til mod angst?

Det kan både være natur medicin, alm medicin whatever.

Hvis du tager panodil sammen med truxalen, forstærker det truxalens sediative effekt og de virker bedre mod uro på den måde.

Men kan da anbefalle noget terapi for at komme af med angsten. Piller tager kun symtomerne og løser ikke problematikken med angst og uro. Terapi er den mere langsigtede løsning og mest holdbar i længden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg syndes at truxal har flere negative bivirkninger end positive. Ja de virker godt mod angst, uro og ''tankeforstyrrelser'' - men man bliver MEGET træt af dem, både fysisk og mentalt, også dagen efter er jeg helt flad for energi.. Kort sagt en slags zombie tilstand

Dårlige lortepiller! Uanset hvad man bruger dem til.. Intet lamme-potentiale her

- Abraham Lincoln

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg får ingen anxiolytisk / angshæmmende effekt af Truxal, men de er effektive til at sove på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Der er mange ting du kan benytte dig af til angst Bl0dpump, men det fjerner ikke de tanker der er i dit hovede jo, men det kan lette symptomerne på kort sigt, hvis du lige skal have 2-3 dage til at bryde isen fx. til terapi (hvis det er social angst).

Jeg har selv-medicineret mig selv med utallige midler for at få mit liv til at hænge sammen, nu hvor kognitiv adfærdsterapi ikke hjalp særlig meget (men jeg blev dog meget klogere på angst, hvilket jeg kan bruge resten af mit liv).

De ting jeg mener virker bedst det er:
GHB/GBL.
Benzodiazepiner (men pas især på med dem!)
Alkohol.
Lykkepiller (citalopram virker fint på mig, men du skal muligvis prøve lidt af hvert før du finder de rigtige lykkepiller til dig)

og urterne (som jo også er sunde):
kamille ekstrakt
hellig basilikum ekstrakt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

[quote="Armaghetto"]Der er mange ting du kan benytte dig af til angst Bl0dpump, men det fjerner ikke de tanker der er i dit hovede jo, men det kan lette symptomerne på kort sigt, hvis du lige skal have 2-3 dage til at bryde isen fx. til terapi (hvis det er social angst).

Jeg har selv-medicineret mig selv med utallige midler for at få mit liv til at hænge sammen, nu hvor kognitiv adfærdsterapi ikke hjalp særlig meget (men jeg blev dog meget klogere på angst, hvilket jeg kan bruge resten af mit liv).

De ting jeg mener virker bedst det er:
GHB/GBL.
Benzodiazepiner (men pas især på med dem!)
Alkohol.
Lykkepiller (citalopram virker fint på mig, men du skal muligvis prøve lidt af hvert før du finder de rigtige lykkepiller til dig)

Tak for rådene. Men ville dog aldrig bruge nogle af de nævnte stoffer mod mit angst. Har dog prøvet lykkepiller før, men de virkede ikke rigtigt på mig. Prøvede dem i 4 måneder, og de hjalp ikke en hat. [quote=]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg har nu fået Rivotril (et stærkt benzodiazepin) imod mine smerter fra prostata i et ½ år. Jeg fik at vide at jeg efter et par måneder ville mærke bivirkninger i form af angst og depression. Det har jeg ikke mærket noget til. Det eneste er tolerancen, som jeg er ved at opbygge. Jeg kan spise 10x2mg uden at mærke noget som helst, bortset fra at jeg ikke længere lider af hverken angst eller depression. Jeg har det fint med mine Rivotril.

kh t

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]