Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Xtreme skrev:
Der ligger noget der hedder jenle plantage ikke så langt fra der hvor jeg bor, det ligger langt fra alt og er faktisk et rimelig lækkert stykke skov :)

Lyder super, er man meget i fred derude?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Trehalose skrev:
Psylvester skrev:
Personligt har jeg en lille drøm om at trippe i Jesperhus Blomsterpark :lol: Bare på med nogen solbriller så man ikke ser alt for blæst ud. Tror mest det er fordi jeg var der tit som mindre at det kunne være fedt, men der er nu en del at se på.

Helt enig, har også tænkt tanken faktisk. Har ikke været der siden jeg var helt lille.

Samme her :) Jeg kom i tanke om Jesperhus da jeg var på ferie på Madeira, hvor jeg besøgte en ekstremt frodig naturpark, der var indelt i temaer med Japanske, Engelske haver etc. Disse var forbundet med de vildeste, mest snørklede, urskovs-agtige stier. Desuden var der masser af Koi-fish, svaner og firben, og alting var så stille, roligt og dejligt. Helt perfekt til et meskalin/svampetrip :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Trehalose skrev:
Xtreme skrev:
Der ligger noget der hedder jenle plantage ikke så langt fra der hvor jeg bor, det ligger langt fra alt og er faktisk et rimelig lækkert stykke skov :)

Lyder super, er man meget i fred derude?

Ja, altså der er en lille lejr plads med et lokum og og sådan nogle sove nogle, der er til 4 personer i alt tror jeg, og det er sjældent der er folk :)
Og vil tro der er omkring 2km til nærmeste gård :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mange steder omkring gudenåen er meget smukke, perfekt setting! F.eks Troldehøj i Gjern Bakker! Eller ved Sminge sø.

Ud over det kan jeg nævne Mols Bjerge, ved Ebeltoft. Eller oppe ved bunkerne i Hanstholm, hvis man kunne tænke sig et ondt nazitrip! :twisted:

Kom nu med noget ordenligt vejr.. Væk med det sne!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Sidste sommer slog vi telt op ved bagsværd sø og trippede syre. Da solen stog op og vi stadig trippede rundt som gale var der 100 roere da det var roplads og alle folk gloede underligt på os :lol:

Boserup skov i roskilde er helt klart et godt sted.

Hareskoven er helt klart at anbefale og ganske magisk i mine øjne.

Titel:
Medlem

And skrev:
Genial tråd, tak for at du oprettede den. Personligt håber jeg på et par bud i fynsområdet.
Det vil jeg gerne støtte op om :wink: . Leder netop efter en "perfekt skov" at trippe i, på fyn.

Titel:
MEGATRON

Mungojohn skrev:
And skrev:
Genial tråd, tak for at du oprettede den. Personligt håber jeg på et par bud i fynsområdet.
Det vil jeg gerne støtte op om :wink: . Leder netop efter en "perfekt skov" at trippe i, på fyn.

På sydfyn og øerne er der masser af velegnet natur.

Titel:
Medlem

dopamin skrev:
På sydfyn og øerne er der masser af velegnet natur.
Ja, det burde jeg vide da jeg er opvokset på landet i selvsamme område :P .
Dog har jeg ikke et konkret, uforstyrret område i tankerne...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Nomad skrev:
Jeg kan anbefale Vorbasse. Ikke fordi den er specielt smuk eller idyllisk men fordi de har Vorbasse Krigshavn som enhver bør opleve i sin levetid. Et dejligt eksempel på solid, dansk humor i form af et nedskaleret ubådstårn midt i deres branddam.
Så bliver det sgu ikke meget bedre :D
Ellers hele området omkring Silkeborgsøerne er temmelig flot.

ka gi dig så evigt ret i henhold til silkeborgsøerne. hvor har jeg da røget mange pinde der da jeg boede der oppe omkring

Titel:
Junior medlem

kan kun tilslutte mig bismann, ry er et fantastisk sted med dejlige naturområder søer hvorpå det er fantastisk at tage sig en tur i kanoen med fiskestangen. Det kan være et trip i sig selv.

har endda været på den campingplads som bismann nævner, og den er helt klart værd at sejle ud til.

Titel: hehe
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Ved godt du sagde helst jylland men jeg vil mene dyrehavs bakken også kendt som Bakken er det bedste sted at trippe

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er der nogen der kender til naturen i og omkring Lønstrup?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej. Jeg tillader mig lige at bumpe en halvgammel tråd, da jeg havde tænkt mig at oprette en igen i samme stil.

Jeg leder efter et område, gerne stort naturområde, til et sensommer syretrip, inden efteråret melder sin ankomst.
Jeg kommer selv fra Ry/Skanderborg/Silkeborgområdet hvor der også er rigtig flot, men jeg kunne godt tænke mig at prøve en ny lokation, så idyllisk som muligt.

Helst i Østjylland! - Kom frisk!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Kom op omkring frederikshavn, skovene heroppe er skønne!

Ellers, råbjerg mile oppe ved skagen, kandestedderne(tror jeg det hedder) er også et lækkert område, også omkring skagen :)

Titel: Re:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Halose skrev:

Jeg har været der utallige gange, men synes ikke just at det er en natur jeg vil opleve i påvirket tilstand. Så flot er der heller ikke, det er bare bakket

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sulek skrev:
Kom op omkring frederikshavn, skovene heroppe er skønne!

Ellers, råbjerg mile oppe ved skagen, kandestedderne(tror jeg det hedder) er også et lækkert område, også omkring skagen :)

Det er bestemt taget til efterretning. Tak.

Khazim skrev:
Halose skrev:

Jeg har været der utallige gange, men synes ikke just at det er en natur jeg vil opleve i påvirket tilstand. Så flot er der heller ikke, det er bare bakket

Nej, okay. Det var bare en der foreslog mig det sidste år, men har ikke tænkt mere over det.

-

Har også tænkt på at gå på opdagelse i nogen skove der ligger mellem Skanderborg og Odder, men synes bare at en helt anden lokation, altså i et helt andet område, kunne være meget sjovere.

Medlem

Hvis du søger en anden lokation, og er villig til at bruge lidt tid/penge på projektet, kan jeg helt klart anbefale Bornholm!

Har tidligere aftjent værnepligt på øen, og var fuldstændig forgabt i naturen. IMO har Bornholm den mest alsidige og smukke natur i DK, og med laveste indbyggertal pr. kvm. i DK, burde det være muligt at trippe uforstyrret (uden for turist-sæsonen, hvilket også lyder til at være planen). Dog ville jeg holde mig (meget) langt fra Almegård (kaserne) i Rønne, da de har øvelsesterræn i det område, og er nogen hardcore gutter du ikke vil møde under et trip!

Kan næsten ikke anbefale nogen steder, da du kan lege dig en cykel og efter et par timers sightseeing, vil have fundet rigtig, rigtig mange gode spots.
Skal jeg anbefale et enkelt sted, er Hammershus virkelig oplagt. Flot natur, genial udsigt, og kommer du til efteråret, kan du finde SN på de omkringliggende kreaturmarker :)

Dette fotoalbum brude give et lille indblik :)

Junior medlem

hmm ingen ahr nævnt Moesgaard skov endnu? (lige uden for århus)
den er utrolig smuk og eventyrlig. ligger lige ned til vandet og er fucking stor. så selvom det ligger så tæt på 250000mennesker kan man fint rende rundt i flere timer uden at møde nogen. Billede

rold skov? hell yea... nogen freaky træer de har der :Billede

ellers er anholt ret så dejligt uden for teen season!

Junior medlem

rold skovBillede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Yeah, og hvis man er rigtig heldig napper man lige et mærke med Danny Druehyld eller hvad fa'en han hedder, hvis ens vej krydser hans!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]