Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 10:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Hej, mit navn er Dan. for et par år siden benyttede jeg denne hjemmeside meget, men har ikke været på i lang tid.
Da jeg i går nat fik mit livs forskrækkelse/mareridt, har jeg dermed besluttet at lægge mit input ind så nogle af jer måske tænker sig en xtra gang om..
Det startede med en lille fest, hvor vi sad 10-12 stykker og rykkede nitter .. faktisk den bedste amf jeg nogensinde har prøvet.
vi sad alle sammen med den vilde optur på, og det forsatte i lang tid.
én af mine venner rykkede noget amf blandet op med e, og brækkede sig resten af aftenen, derefter tog han hjem og sov den ud.
til sidst tog vi hen til en anden for at slappe af da vi ikke havde mere amf tilbage..og der var ingen chance for nogen af os ville kunne sove..
da vi var kommet derhen begyndte jeg at få det dårligere. Begyndte at svede og få kvalme. så jeg begyndte at gå hjem, og på hjemturen knækkede jeg mig nogle gange.
det blev gradvist slemmere og jeg brækkede mig til sidst hele tiden..
derfor ringede jeg til min bror som hentede mig hen til hans lejlighed.
Jeg vidst at jeg skulle drikke og spise en masse, men det nyttede ike da det hurtigt kom retur..
vi ringede til vagtlægen som fortalte at jeg skulle komme ud på sygehuset , og det ku ikke gå hurtigt nok.
jeg bor i svendborg, og jeg skulle ud på odense sygehus, så måtte igennem noget af et mareridt i bilen, hvor jeg kastede på i en spand hele tiden, og alt kørte rundt i hovedet på mig.

hele min krop sitrede af ubehag, og mine hænder kom til tider i en følelsesløs tilstand.. da vi endelig var kommetud på sygehuset, kom jeg til først, og blev sendt til akut afdelingen.. mit blodsukker blev målt til 2, og det normale er på 5.
jeg rystede over hele kroppen, og alt sejlede. de satte en masse drop på mig, og gav mig en stikpille imod kvalme.. efter et par timer gik denne kvalme væk, og min krop var nogenlunde på ret køl..
jeg blev udskrevet ca 10 timer efter indlæggelsen, og sidder her og har det okay.
grunden til dette mareridt var alt for lavt blodsukker, min krop havde brugt mere energi end den besad..jeg havde fået for lidt indenbors, men stadig under normale omstændigheder, ville det jeg havde fået været nok.

Jeg er færdig med stoffer, ryger en pind engang imellem i stedet.. jeg håber i tænker jer om derude, men uanset hvad i gør, er det jeres eget valg..
PEASE! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det lyder som en værre omgang.
et godt eksempel på at man skal huske sin HR.

men det er godt at du har det godt igen, dog lidt sørgeligt at det var det der skulle til.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Lyder som mig efter lidt for meget mdma, dog ikke med hospital og alt det der, men bræktur i 11-12 timer....

Det er hvad der sker hvis man sidder og rykker snitter hele natten.. man får det skidt

Medlem

Godt at du kom ovenpå igen.. det var lidt af en forskrækkelse at få.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Lyder som en ubehagelig, tur, godt det ikke endte værre..

Nok nogen der har opcuttet amfetaminen med et eller anden virkelig klamt, for hvis du har prøvet det før er det nok ikke amfetaminen det skyldes.
Dog respekterer jeg din beslutning om at stoppe med stoffer, og der kan selvfølgelig have spillet andre faktorer ind end amfetaminens renhed.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
ja den var grim.. godt du kom til dig selv igen og du er okay ivertfald... må jeg spørge om noget mr.weed ?
Den amf i fik.. Var den meget meget hvid ? altså ikke " marsipan-amf " men noget der var vådt i posen og som lyn hurtigt blev tørt når det kom ud ?
Og som sviger som en i helvede- og virker forbløffene hurtigt ? + de voldsommeste svedeture

Junior medlem

Det lyder sgu nedern det der. Godt der ikke skete mere.

Men hvis man spiser nok og sundt inden man tager amf, burde der da helst ikke ske noget. med mindre du/i havede taget ekstreme mængder.
Havede du spist og drukket nok under/inden i begyndte at rykke?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]