Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Ved ikke om jeg har valgt det rigtige forum, men nu har jeg ihvertfald valgt et :D

Når jeg tager Amfetamin, kiks, cola osv. så oplever jeg næsten altid at jeg bliver ekstremt træt omkring 04 - 05 tiden om morgenen. Mine venner undre sig meget over det, men de er blevet vandt til at jeg går hjem på den tid.

Klokken er nu 06.30, og jeg har ikke indtaget andet end koffein i form af 3 liter cola siden kl. 16 igår.

Dette var blot et ekspeiment for at se hvor langt jeg kunne trække den uden nogle uppers. Jeg føler mig på ingen måde træt. Jeg har lyst til at gå i seng, men kun fordi jeg føler jeg har "pligt" til det.

Er der andre der kender til lignende ? Jeg er ikke konstateret DAMP, eller noget lignende.

Tak på forhånd

- Tramper :D

Junior medlem

Alle mine venner snakker altid om hvor svært de har ved at sove, og bliver oppe næsten to døgn,Når de har taget meget amf eller cola.
Jeg har abselut intet problem med at sove, når jeg har taget amfetamin går jeg også for det meste kold ved 05 - 06 tiden. Ved sgu ikke om der er noget unomalt i det. tror det er forskelligt fra mennenske til mennenske.

Medlem

Når jeg tager amfetamin får jeg bestemt ikke lyst til at gå hjem. Får grov nedtur på hvis jeg skal hjem!
Jeg sover maximum 5 timer den første nat efter jeg har skudt den af og det er ca 12-14 timer efter den sidste streg..
Så kan bestemt ikke følge dig, men tror også der variere meget fra person til person..

Junior medlem

det lyder selvfølgelig ikk så bekvemt. men syntes på en måde du skal se dig som heldig eller ihvertfald kan jeg sige at det er MINDST lige så fustrerende ikke at kunne sove.
har selv det gen der gør jeg på ingen måde kan sove efter f.eks mdma.(tager sjælendt amf eller coke) og efter 20 timers fysisk "afstraffelse" er min krop godt smadret og udmattet og vil meget gerne ha ro. det er bare svært når ens hjerne stadig er på fuld stress kaos. ender tit med at få det utrolig dårligt fysisk. og oven på mdma'ns nedtur er den extra hård. men det er der vel råd for i form af andre medikamenter(har bare ikke rigtig adgang til dem :( men kan godt se problemet i din situation... måske skal du bare spice op med mdma så ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Det mærkelige er bare at jeg bliver mere træt når jeg har taget noget. Det føles som om jeg opbruger alt for meget energi under turen, om så jeg fyrer den af eller bare chiller.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt inde i mig selv
Hvis du altid går kold ved 5-6 tiden er det vel bare noget med at begynde tidligere :roll:

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Jeg er også en af dem der har meget svært ved at sove på Amfetamin, sover højst 3 timer den første nat, på trods indtaget af kun 0,2 gram amfetamin og kæderygning af skunkjoints. :)

Sagen er en helt anden hvis jeg har adgang til benzoer og/eller morfika.

Medlem

På amfetamin har jeg ofte svært ved at sove, men heldigvis aldrig på MDMA.

Forleden tog jeg 330 mg. amfetamin kl. 17, og kunne heldigvis sove kl. 00 - så det var fint nok.

Men når jeg kommer op i højere doser (~ 800 - 1.000 mg), så skal der gerne gå op til 12 timer efter sidste streg, til jeg kan sove.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]