Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Arrangørene fra Electronisk Karneval i fælledparken holder nu en Karneval på Amager strand d 21- 23 august.
Der er vist ikke kommet nogen line-up, men det bliver med den samme stil som i fælledparken - Progressive, deep trance, tecxh house osv.

Link til eventet på facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=118198435134

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Vi har en ganske udemærket tråd til kommende events:
Aktuelle Arrangementer (AA) :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Frugthat skrev:
Vi har en ganske udemærket tråd til kommende events:
Aktuelle Arrangementer (AA) :)

Citat:
Det vil nok primært blive de mindre ting der nævnes her, da folk typisk pr. automatik opretter dedikerede tråde til de større

Vil nu mene at ovennævnte arrangement går ind under større? :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Tror det godt kunne blive fedt, men måske alligevel ikke. Det sjove ved karnevallet i fælledparken er nu det mega mix af typer og menesker, at man står i centrum af københavn og tanken at det tager 6-7 min til fods hjem ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
eedeolla skrev:
Tror det godt kunne blive fedt, men måske alligevel ikke. Det sjove ved karnevallet i fælledparken er nu det mega mix af typer og menesker, at man står i centrum af københavn og tanken at det tager 6-7 min til fods hjem ;)

Det bliver akkurat ligeså fedt som du selv gør det til! Du bitchede fandme også over det sidste arrangement, hva sker der? Håber ikke jeg støder på dig derude for så frygter jeg sgu et hjerteanfald ved synet at den ultrastramme bæmund jeg forestiller mig du render rundt med...

Det blir fåkkin fee' !! :rocking:

Medlem
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Det bliver akkurat ligeså fedt som du selv gør det til! Du bitchede fandme også over det sidste arrangement, hva sker der? Håber ikke jeg støder på dig derude for så frygter jeg sgu et hjerteanfald ved synet at den ultrastramme bæmund jeg forestiller mig du render rundt med...

Læg den hater ned

Medlem
Brugeravatar

hold da kæft din bumz...
den kære hr. eedeolla er absolut ikke sur men dog altid frisk på et mærke og en lille sving om..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

nål skrev:
hold da kæft din bumz...
den kære hr. eedeolla er absolut ikke sur men dog altid frisk på et mærke og en lille sving om..

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om, men den kære mand må lære hvad det vil sige at hype istedet for at være skidekritisk... Det er en gratis fest mand, what more can you ask for?
:cheers:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cubensis skrev:
eedeolla skrev:

Det blir fåkkin fee' !! :rocking:

SÅSÅ! Tal pænt. Du kender ikke mig og du har åbenbart en eller anden form for mindreværskompleks siden du kan finde på at skrive sådanne nogen ting. Spis en kiks og slap lidt af. Hvis du ikke har noget pænt at sige/skrive om andre folk, burde du lade vær og tænke det i stedet, sagde min gamle farmor altid.

Jeg havde en super finøjerlig weekende inde i fælledparken, at jeg så udtaler mig om mit syn på det musikalske er jo fuldstændig objektivt og min egne mening. Jeg er heller ikke typen der ikke kan feste fordi musiken er for dårlig, bare festen i sig selv er rigtig god. Så kan man sgu fyrer den af til Whigfield hvis det skulle være. Det jeg mente var bare at det var en special oplevelse inde i fælledparken fordi så mange menekser der normalt aldrig ville møde op til sådan noget kom, og tanken at du står midt inde i københavn til noget der minde om en skovfest eller tysk trancefestival. JEg tvivler på at lige så mange random people vil begive sig ud på amager strandpark. Men festen skal nok blive rigtig god alligevel tror jeg. Bare ikke helt det samme.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Undskylder hvis mit sprogbrug bliver fortolket som et personligt angreb det var ikke sådan ment ven (læs: glimt i øjet)... Har ik' noget mindreværdskompleks på den konto, min pik er faktisk ret stor så det er vidst lidt af en overfortolkning? :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH
Hvis de kan fylde amager bio eller halvandet (som næsten ligger i Svergie) så kan de vel også fylde Amager Strandpark. Jeg havde en fed aften til Elektronisk Karneval, og hvis de kan få Fælledparken til at ligne en skovfest, så må de også kunne få standparken til at ligne en strand i Indien. Jeg hyper vist det her for meget...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Undskylder hvis mit sprogbrug bliver fortolket som et personligt angreb (...)

Det er nok også bare mig der er lidt knotten over ikke at være hjemme i københavn den weekend :evil: Men jeg glæder mig til at høre hvordan det kommer til at løbe af stablen ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH
Så er der vist kommet nogle kunstnere på. Kopieret direkte fra ELB:

Område: København

Spillested: - Ikke angivet -

Start tidspunkt: Fredag 21. august 2009 kl. 15:00
Slut tidspunkt: Søndag 23. august 2009 kl. 22:00

Musikgenrer: Deep trance, Minimalistic house, Progressive house, Progressive trance, Tech house, Techno

Billet i døren: - Ikke angivet -
Billet i forsalg: - Ikke angivet -

Aldersgrænse: - Ikke angivet -

Tilføjet af: pr0fane (Iboga Records)
http://www.electrobeat.dk/v2/?party_id=2897

Elektronisk Karneval tager på stranden og inviterer jer med.
I dagene d. 21, 22 og 23 august har vi bestilt godt vejr, for vi tager nemlig på Amager Strandpark med alt hvad en god strandfest kan trække.
Konceptet er det samme som i Fælledparken, nemlig 3 dage med Københavns bedste dj´s, bedste lyd og lys, samt en veludrustet bar med fornuftige priser.
Alle 3 dage er med gratis adgang, så pak strandtasken med glade løjer og god stemning og vi ses derude!

Phony Orphants
Jean Borelli
Ronin
Jannick
Djuma Soundsystem
Jackie S
Waqar
Thomas Madvig
Mike Sheridan
Oscar Mendosa
Brandi
Beat Bizarre
Banel
Patrick Bateman
Tom Collins
Jaco

Flere navne kommer snart!

Vi arrangerer afterparties alle 3 dage, 5 minutter fra Amager Strandpark. Vi offentligør location m.m. når vi nærmer os the Big Bang. Fredag + Lørdag fra 24 - 05 og Søndag fra 22 - 05.

Eventen på facebook:
http://www.facebook.com/event.php?eid=118198435134

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Den elektroniske scene i fælledparken var fantastisk - så jeg holder mig ihvertfald ikke væk 8)

- Abraham Lincoln

Junior medlem

Nice Line-up :D
Glæder mig til at se Mike Sheridan og Beat Bizarre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]