Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 18:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Hej Psy.

Jeg overvejer lidt at brygge denne mixtur, da det, så vidt jeg kan se, er forholdsvis billigt psykedelikum at lave og ikke mindst effektivt.

Dog kan jeg ikke helt finde ud af, hvor kraftig virkningen rent faktisk er pga. delte meninger på nettet. Har syv p. cubensis trips, tre LSD trips og ét salvia divinorum trips på bagen. Har tænkt lidt på at prøve LSA først, hvilket også er let tilgængeligt.

Uanset hvad, hvilke ingredienser vil I så anbefale at blande til en førstegangsbruger? Evt. opskrift med detaljer i form af fremgangsmåde og dosering.

På forhånd tak.

Medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke hvornår man er klar til ayahuasca, hvis man overhovedet kan være klar. Jeg har nemlig aldrig selv indtaget ayahuasca, men jeg tror at den mest almindelige blanding indeholder mimosa hostilis (DMT) og syrian rue (harmaline).

Du skulle tage at kigge forbi dette forum: http://www.dmt-nexus.com/forum/ . Masser af forskellige teks og opskrifter vedrørende DMT.

Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Vil gerne lige have lov at bringe dette emne på bane igen, men denne gang spørger jeg anderledes:

Hvad er DIN foretrukne opskrift på ayahuasca-bryg? Eventuel fremgangsmåde?

Tak for dit svar, fizh, men søger lidt mere personlig respons. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Har leget med ayahuasca en enkelt gang, er dog ret sikker på at vi ikke opnåede den fylde effekt af bryggen. For det første så fik den lov til at stå halvanden time mere og simre end den egentlig skulle (normal tid 4 timer). I den opskrift jeg fandt dengang stod der at man kunne putte en hel citron i for at fjerne meget af den dårlige smag, så vi puttede 4 hele citroner i.. fy føj siger jeg bare! Det er virkelig lige før at jeg vil våge pelsen og sige at det nok er noget af det grimmeste og mest modbydelige smag jeg har oplevet so far. Mener at vi lavede bryggen på 25 g mimosa hostillis og som MAO-i brugte vi Syrian Rue hvis ikke jeg husker meget forkert, mener at der også var 25 g.
Har læst en del om ayahuasca, og vil råde dig til at trippe en del mere syre inden du begiver du i krig med ayahuasca'en. Ved ikke helt hvorfor du nævner LSA frø? Går ud fra at du mener HBWR, de frø er noget mildere end syre og svampe fx er, så vil ikke give nogen mening at trippe LSA hvis det er for bedre at forberede dig til ayahuasca.

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Ayahuasca er en meget kræftig oplevelse og kan give nogen "livs ændrende" trip og tanker, men at brygge selv den er forholdsvist simpelt. Jeg plejer at bruge 2-3g (pr person) syrian rue sammen med 10-20g mimosa hostilis (pr person). 10g er en mild dosering og udemærket til at begynde med, 20g er en kraftig dosering og ikke for "nybegynder".
Jeg plejer at koge syrian ruen samme med mimosa så der kun er en fæl drik der skal ned og ikke to... Det gør ganskevist at der går ca 20 minuter længere for det virker ind hvis man først drikker syrian ruen også mimosa hostilis.
Jeg plejer at koge det i ca 4-6 timer sammen med saften fra en citron, en del af vandet vil fordampe i løbet af koge tiden derfor skal du løbende hælde lidt mere vand. Husk at vær gang du putter mere vand i, skal der også lidt mere citron saft i. Man kan med stor fordele koge det ind til så der ikke er så meget der skal drikkes til sidst, men pas på ikke at koge det for meget ind for så bliver det alt for tykflydende hvilket ikke gør det nemmere at drikke.

Husk at set og setting betyder rigtig meget for et trip på ayahuasca og det er et langt trip som kan være optil 12 timer langt, så et godt råd er at havde en tilstede som ikke har drukket det.

Peace

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Det er forresten også meget vigtig at du faster i en dags tid for du drikker ayahuasca da syrian rue er en MAO hæmmer og derfor kan du være ret farligt hvis man har de forkerte madvare læggende i maven... Søg lidt om det på google da det er en meget vigtig ting at huske

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]