Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
balle skrev:
Bedste: Speed om tirsdagen med masser af techno på vores kæmpe piratskibs anlæg!

Jer så jeg godt! Rimelig hjernedødt anlæg i havde fået jer der :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pivo_Cerveza skrev:
Jeg så en civil betjent med lyserød hanekam, army shorts og en fuldstændig ren og nyindkøbt roskilde festival hættetrøje.. Så går man sgu op i sit job.

Det kunne være sjovt at se nogle tal på omkostninger kontra fordele (hvis nogen) ved at policen render rundt i civil og ødelægger turen for folk som sidder og passer sig selv med en joint - det du skriver der, lyder jo som taget ud af en Politiskolen film :roll:

Hvis der ikke er nogen fordele, så er det jo ren magtdemonstration....

Har aldrig været på Roskilde; men på Vuuv rendte folk rundt i meget tydelige kogere og med 1½ meter lange bong'er... Så ikke skyggen af en betjent og ingen tog notits af det... Politiet havde så lagt en ring om selve festivalpladsen og hvis man forlod den, så skulle man være forberedt på en full body cavity search hvis man lignede stener-typen ha ha

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Bedste: Søndag aften (eller var det mandag?), der er indtaget store mængder amf, og en god mængde alkohol oveni!
Mig og en veninde laller halvdelen af festivallen rundt, besøger bla. byggemand bob hvor vi hopper rundt på trampolinen i en 10 minutters tid. :P

Vi laller vidre og besøger en camp med et ret vildt anlæg, hvor vi danser med dem i en times tid, jeg møder en gut der har noget meth - jeg køber noget af ham og finder straks et toilet og tager en bane (meth for the first time) - ''Jeg har aldrig haft det bedre'' 8)
Det var en aften/nat af den vildeste eufori! Bare for at sige det kort :P

Resten af natten får vi råbt SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL mindst 300 gange, besøgt jeg ved ikke hvor mange camps, og endda startet et par fester op ved bare at gejle stemningen op! :D

Der var intet tidspunkt på denne aften hvor vi gik normalt - det var ''gadedrengeløb'' hele vejen, flere kilomoeter rundt mellem festivallens mange camps! :D

Værste: Trentemøller, jeg havde ikke sovet i mere end 2 døgn og ikke spist noget hele dagen.
Der blev indtaget ecstasy, amf og meth, men det var som om mine ben var ved at knække sammen selvom jeg var godt blæst på det hele - så der blev ikke danset :/

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bedste: well, mødes med min bedste veninde, jeg havde været lidt et svin overfor i noget tid før festivallen.. Psymødet synes jeg også var rigtig hyggeligt, tak for det balle :) Hvad hed din ven igen? Ham med det sorte hår og moustache. Og tramp med alcaeus (btw alcaeus, grunden til du ikke så mine supersvedige-brian moves til trente, var pga. de LSA frø gjorde mig dårlig.. skrev jeg også tror jeg).

N.A.S.As koncert var også fucking fed, det lød lidt som en mere techno-orienteret Girltalk, som jeg afskyer, men det viste sig at være rigtig nice (meget pga. stemningen), og folk hoppede op på scenen så de blev nødt til at slukke i 5 minutter, før alle tossehovederne gik ned igen.

Og så følte jeg mig som en engel til Rumpistols koncert, som var den bedste for mit vedkommende. En fyr til højre for mig skulle til at få sin fadbamse af en af hans veninder, men hun vælger at tabe den udover ham, og lidt på mig, og han bliver lidt trist. Så spørger jeg ham efter lidt tid, om han da ikke ville have lidt joints som kompensation - Jo tak, og med ét blev koncerten bare meget federe..

Det ultimativt mest nederen, var sidste dag, hvor vi valgte at lave joints af al vores resterende hash (7/8g ca).
Jeg havde latterligt ondt i hovedet, så lagde mig i mit telt, mens de andre røg 8 joints inde i ét telt (hotboxede det), for bagefter at smadre det og være vildt skæve. : - (

bla bla

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Euforiseret skrev:
Bedste: Søndag aften (eller var det mandag?),...

Er det ikke utrolig farligt at tage meth? Altså ekstremt vanedannende?

Junior medlem
Brugeravatar

For sørensen....Næste år prøver jeg at leje mig ind i ét af hendes hundebure.

Ville ELSKE at vågne med udsigt til hendes patter, når hun skubber morgenmadskålen ind under tremmerne :shock:

http://jp.dk/jptv/bolig/article1750437.ece

PATTERPATTERPATTERPATTERPATTERPATTERPATTERPATTER :rocking:

Medlem

@John Doe : Hehe han havde ikke overskæg, hvis det altså er klunk du tænker på :-) men det var et rigtig hyggeligt møde! skal helt klart gentages næste år. Og på OZORA, hvis der er nogle af jer psyheads der skal med der?

Medlem
Brugeravatar

Bedste oplevelse : Alle 7 dage i højt humør på Cola, Keta, massiv druk og nogle hygge joints, med soveposen og solbrillerne.. Kan det blive bedre? :)

Værste oplevelse: Der var en fra min lejer som næsten nåede at stikke af med sprutten, men så blev man pludselig hurtig.

Medlem

Bedste oplevelse: 2manydjs på sprut og røg.... blev virkelig overrasket, de var sku fede live..

Værste oplevelse: Meget fuld, skæv og ubehagelig. endte på roskilde hospital med en smadret hånd efter leg med pavalionstænger...
værste koncert oplevelse var Deadmau5 eller trentemøller, havde alt for høje forventninger.
deadmau5 på amf og cola og alt for klar i hovedet, alt for mange mennesker og alt for ensartet musik...

Medlem
Brugeravatar

10HI-F9Z skrev:
Bedste oplevelse: 2manydjs på sprut og røg.... blev virkelig overrasket, de var sku fede live..

Værste oplevelse: Meget fuld, skæv og ubehagelig. endte på roskilde hospital med en smadret hånd efter leg med pavalionstænger...
værste koncert oplevelse var Deadmau5 eller trentemøller, havde alt for høje forventninger.
deadmau5 på amf og cola og alt for klar i hovedet, alt for mange mennesker og alt for ensartet musik...

Hmm det må være stofferne der har gjort foreskellen, syntes ihvertfald slet ikke der var for mange til Deadmau5, man kunne gå ude i siden og helt frem foran scenen, hvor der var lagt træplader ud, så man sparede fødderne lidt, hvis man er til at hoppe rundt. Men bortset fra det så vidt jeg husker, er det så ikke også en temmelig dårlig combo med speed og coke? Og trentemøller var også herre dejligt efter min mening, men det må være det lidt slørede syn oven på en flaske sprut og sommermix som gjorde det til en oplevelse :P

Medlem

Jeg skal i hvertfald ikke blande amf og coke igen.... synes sku amfen ødelægger den dejlige coke rus alt for meget, og man føler sig næsten ikke fuld efter en god gang amf.

Trentemøller var sikkert godt, var bare helt ødelagt efter en hel dags druk, fik det ikke engang godt efter lidt cola.

Junior medlem

Bedste: Slipknot, 2manydjs (FUCK det var vildt! Dansede med nøgen overkrop på grund af alt den sved), Alamaailman Vasarat

Smagsprøver af stemningen til 2manydjs ^^

Værste: Besvimede 10-5 min før deadmau5 koncerten, dog kun i ca. 5 sekunder. Lige nok til at jeg vågnede op, da folk løftede mig op igen. Var ubehageligt skæv i 2-3 minutter efter indtil jeg fik en fallafel, jeg kom igen for at høre, men for satan deadmau5 var en skuffelse, han havde langt mellem de svedige omkvæd, og lange kedelige passager. Fuldstændig modsat 2manydjs som gik direkte til nokerne! :D

Ærgerlig over at misse NIN .. var for træt efter 2mdjs :/

Senest rettet af Blomst 12 jul 2009 21:45, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Helt enig Blomst. 2manydjs var den fedeste koncert overhovedet! Vi stod også i bar overkrop og hældte rigeligt med vand på :D

Til sammenligning var Deadmau5 fandme kedeligt, gab!

ps. Hanggai 4 life

Insane psychedelia user!

lidt off-topic:

Er det sandt at roskilde festival 2010 bliver fuldtud vegansk?

Medlem
Brugeravatar

Nej det var en joke! :D Tænkte også... jeg kommer fanme ikke nogensinde så, lige da jeg så det :P . De har fanme brugt meget krudt på de klima og miljø problemer!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
på plakaterne stod der 100% vegetarisk ikke vegansk, men ja det var en røver desværre! Synes ellers det ville passe godt til deres green footsteps tema, de ville i hvert fald være i stand til at nedbringe festivalens Co2 med en hel del, som man må gå ud fra de er ude på. Men i de mindste var det sygt god omtale omkring festivalens dobbelt moral på det punkt.

Insane psychedelia user!

nå, det var da en skam det kun var en joke... :(

Medlem
Brugeravatar

Birkes skrev:
Tænkte også...

haha phail. okay I synes så det ville være positivt istedet for :lol: :peace:
Jeg synes simpelthen der var for meget klimapis der. Ikke fordi jeg ikke synes, det er vigtigt og sådan noget, men altså... fx. var der de der folk, som ville have ens underskrift for en god klimaaftale. De fleste der kom til mig, vidste ikke helt hvordan den globale opvarmning "fungerede", og de havde rent ud sagt nogen lortebegrundelser for deres krav til aftalen. :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Bedste: Enten var det da jeg var skæv til telstar sound drone og gulvet bevægede sig og de høje diskante toner bare var det bedste i verden. Eller også da jeg blev rimelig stoned til malk de koijn pga. rare med publikummer der delte ud af sine joints. Man bliver bare så glad når folk de deler joints til folk de ikke kender og man er personen de ikke kender. Jeg spurgte ikke engang de rakte bare jointen hen mod mig :D

Værste: Jeg var ekstrem fuld havde næsten drukket en flaske whiskey alene og så var der en joint. Jeg ved godt at dødsdruk og rygning er en dårlig blanding men jeg var fuld og røg. Jeg blev bare totalt stenet og sad i en vens lejr til klokken 6. Hvor jeg gik meget langsomt hjem havde totalt rystetur. Dagen efter fortæller dem jeg sad med at de var gået i en time og det kan jeg overhovedet ikke huske de siger jeg sov.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
HenningStærk skrev:
Euforiseret skrev:
Bedste: Søndag aften (eller var det mandag?),...

Er det ikke utrolig farligt at tage meth? Altså ekstremt vanedannende?

Jo, vanedannende - det må jeg indrømme..
Jeg syndes dog at trangen til at tømme posen helt er større ved coke

- Abraham Lincoln

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]