Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 22:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu er årets Roskilde festival slut og der er jo med 100% sikkerhed en masse herinde fra psy der har været på besøg derude :D

Så tænkte man kunne lave en tråd hvor folk fortæller om deres bedste/værste oplevelse med stoffer derude..

Min fedeste oplevelse derude med stoffer var til malk de koijn. Jeg startede med at tage en streg af det bedste coke jeg har nogensinde har prøvet også ellers op til koncerten. Vi havde rullet 5 joints til koncerten som så også blev røget samtidig med mig og en kammerat tog en bombe med lidt mere coke i. Jeg havde den fedeste følelse i kroppen og kunne overhovedet ikke stå stille på noget tidspunkt. Følelsen af glæde har aldrig været større for mit vedkommende.. Alt i alt en super fed oplevelse og en fed koncert!

Min værste oplevelse må nok være torsdag aften, jeg havde indtaget en del speed onsdag aften så var ret smadret men jeg havde lige fået fat i det førnævnte kokain og skulle afprøve det. Så jeg lavede lige to lines på omkring 3 cm lige for at prøve. Og det var uden tvivl det bedste jeg har prøvet. Efter en lille time tog vi en mere og der fik jeg det skidt. Min hals blev fuldstændig lam og det føltes som om den hævede sammen. Jeg gik i næsten en time og havde det virkelig skidt. Men efter det virkede det utrolig godt!

Håber at der er flere end mig der vil fortælle nogen sjove/spændene historier :D

Fortæl fortæl!!!

MVH

Henning

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Min værste:
besluttede mig for at prøve amf for første gang i meget stiv tilstand til trentemøller... endte med at rende rundt og drikke, sniffe og ryge med en masse forskellige mennesker. Aldrig nogensinde i mit liv har jeg haft det så dårligt efter en tur i hegnet, min drøbel var dobbelt størrelse min hals smertede, hjertet bankede klamt meget, ingen ro, svimmelhed, ødelagt mave osv...Damn tror det var sidste første og sidste gang jeg bruger det stof til at beruse mig på.
Bedste: guldkakao og den sorte skole... tjaaa hash er bare fedt til musik.

Junior medlem
Brugeravatar

LSA og cannabis til Trentemøller. Midt inde i koncerten begyndte det virkelig at tage fat, og ekstasen indfandt sig langsomt men sikkert. Lige i det øjeblik var jeg uendeligt beruset af festivalen, menneskerne og hele den klare, kollektive bevidsthed blandt samme. Den koncert var i den grad mindeværdig.
Deadmau5 var også helt vanvittigt. Jeg stødte ind i en gut fra Israel der stod og røg noget rigtig lækkert skunk, og så legede vi bytte bytte købmand.

Balstyrko var nok højdepunktet for mig. De var helt åndsvagt awesome.
Oh yeah, og så hang jeg ud ved promilleservice hele lørdag nat/morgen. Tak til dem for at holde det minimalt.

Det værste? Well, jeg havde ikke nogen decideret dårlig oplevelse som direkte følge af drugs, men jeg blev knaldet på den ufede måde af to svedige tank-top klædte civil-betjente, da jeg sad og røg en joint i lejren. 20 gram...

Bortset fra det uheldige optrin havde jeg en ultra awesome festival :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
HenningStærk skrev:
Vi havde rullet 5 joints til koncerten som så også blev røget samtidig med mig og en kammerat tog en bombe med lidt mere coke i.

Lige lidt OT, men så vidt jeg ved er coke ikke aktiv oralt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

NEJ der er bare ikke civil pansere på roskilde!!! fuck de idiot svin!! Hvor meget blev bøden på? Der var også en fra min camp hvis venners camp som blev busted! synes også der var mere politi end normalt. Håber ikke de skærper linjen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alt Ædende Ateist skrev:
HenningStærk skrev:
Vi havde rullet 5 joints til koncerten som så også blev røget samtidig med mig og en kammerat tog en bombe med lidt mere coke i.

Men det er det.

Ifølge wikipedia optages der dog kun omkring 1/3 af det indtagede mod 60-80 % hvis det sniffes.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
min bedste var nok et candyflip om tirsdagen.
det var virkelig et af de bedste jeg har på baggen.

jeg tog slet ikke stoffer da musikken gik igang da jeg virkelig gerne ville hører noget musik i frem for de andre hvor jeg ikke kan huske de helt store oplevelser pga for stor intagelse af diverse.

det værste var nok søndagen da vi skulle hjem, jeg blen hentet halv tolv og aftalte med mig selv at ruge det sidste skunk til bilturen. dette resulterede i en ganske ubehagelig tur hjem på halvanden time hvor jeg kun kunne kigge ned på vejen for ikke at brække mig og tænke på om mit hjrte ville slå et slag over.

men hold kæft et fedt år i år. har aldrig haft så mange musiske indtryk på 4 dage. virkelig lækker og alle pnegene værd.

Junior medlem
Brugeravatar

Soma Juice skrev:
NEJ der er bare ikke civil pansere på roskilde!!! fuck de idiot svin!! Hvor meget blev bøden på? Der var også en fra min camp hvis venners camp som blev busted! synes også der var mere politi end normalt. Håber ikke de skærper linjen.

Jeg blev godt nok også taget på sengen for groft. Havde ikke lige regnet med politi i civil, og havde gang i en rigtig god koger. Var omkring halvt færdig med min joint da de lige pludselig stod der. Først troede jeg ikke på at de var fra politiet, så jeg grinede dem bare op i ansigtet, røg videre og tilbød dem et hvæs. Det var først da den ene viste sit politiskilt, tog jointen fra mig og stampede på den, at jeg fattede det var alvor. Så gennemrodede de alle teltene i min lejr og fandt min klump, plus noget skunk i en af mine kammeraters telt.

Er aldrig blevet straffet før, og havde en helt ren straffeattest, så ærlig talt chokerede det mig sgu lidt at jeg pludselig er blevet kriminel i samfundets øjne. Hvad skal det til for? Det de får ud af det, er at der pludselig er blevet skabt endnu en potentiel cannabis-kunde...

Af det politi jeg betaler skattekroner til, forventer jeg at de går rundt på festivalen synlige i uniform og buster alle de forbandede tyveknægte og voldtægtsmænd i stedet for at bruge tid på at tage min weed fra mig. Ved ikke hvad bøden bliver, men politi-duden sagde omkring 3000 kr. Bøden kan jeg nok godt klare, men at det kommer på straffeattesten synes jeg godt nok er ekstremt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kunne havde været en hver af os der var på roskilde god damn det er lortet! Ja fuck pengene straffeattesten er det væreste. Er lige glad om de bare gør deres arbejde, damn de må være nederen menesker normalt.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH
...

Senest rettet af Klunk 19 apr 2011 14:26, rettet i alt 1 gang.

Medlem

hahaha jeg kom anstigende i klunks lejr lige da det skete, og var også helt skudt af på MDMA. Underligt at have det så rart selvom man godt fatter situationens alvor :-P

Medlem
Brugeravatar

Bedste; Lavdosis cubensis og 180 mg Methylon (bombet), begge første gang, til Deadmau5. Alt for fed indlevelsesfølelse og generel lykke.

Værste: At straffe spanden kl 12 middag en af de første dage og så bare sumpe den alt for hårdt resten af dagen. Men hva' fanden, det er jo Roskilde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Alt Ædende Ateist skrev:
HenningStærk skrev:

Jeg må sige det virkede ellers fortræffeligt :D

Junior medlem

Bedste : Deadmau5 - VAR DET VILDESTE! specielt på coke : ) - blev os fanget med en joint i hånden af de civile pansersvin men fik ingen bøde : )

Værste : Søvnløsnat på amf:&

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Værste oplevelse:

Promille Service. Dårlige dj performances og halv kvalt musik. Har haft så mange gode oplevelser i Promille Service de andre år, men det var som om magien var væk denne gang. Mere terror-techno!!

Bedste:

Svært at vælge. Malk var fedt, men var så heldig at se dem på Jazz House ugen inden, og det tog desværre lidt af oplevelsen. Alligevel tror jeg den topper på oplevelsesbarometeret. Men også Rub'A'Dub sound system skal have en tak samt folkene omkring Arena søndag nat. Væltede rundt til reggae og dub, sad i græsset og delte pinde med folk jeg ikke kender, og sikkert aldrig ser igen og endte med at tromme på Arena og mine fingre til blods. Præcis som Roskilde skal være. Tak for endnu et uforglemmeligt år.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Alt Ædende Ateist skrev:
HenningStærk skrev:

Cola er aktivt oralt, har set en være tæt på at od på den måde, men det var virkelig god cola, og nok 2 -3 g oralt over 4 timer

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg så en civil betjent med lyserød hanekam, army shorts og en fuldstændig ren og nyindkøbt roskilde festival hættetrøje.. Så går man sgu op i sit job.

topic:
Bedste: Röyksopp i en kæmpe rødvin/pot rus (real candyflippin)
Værste: deadmau5 mega fed musik og stemmning, men blev nød til at rykke ud helt bagerst efter lidt over en time pga. varme og masen.. æv bæv...

(Baudelaire 1860).

Medlem

Bedste: Speed om tirsdagen med masser af techno på vores kæmpe piratskibs anlæg!
Værste: Om onsdagen da vi blev vækket klokken halv ti af en journalist vi havde aftalt et interview med :-S jeg skulle slæbe rundt med skibet og være i radioen i min efterkoger, meget ubehageligt men det gik vist fint.

Insane psychedelia user!

Pivo_Cerveza skrev:
Jeg så en civil betjent med lyserød hanekam, army shorts og en fuldstændig ren og nyindkøbt roskilde festival hættetrøje.. Så går man sgu op i sit job.

:lol:
Jeg så sgu ingen pansere i år - hurra for det!!

OnT:
Bedste må være: The Mars Volta på 2cb og joints - Fuck en trommeslager! selvom anmelderen ikke kunne lide ham.

værste: Faith No More på bajere og hash, ikke fordi koncerten var dårlig, for den var super fed, men fordi jeg ikke magtede at høre den færdig i varmen...

Senest rettet af Røvkussen 08 jul 2009 14:35, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH
FromCirclesAllRise skrev:
Bedste må enten være: The Mars Volta på 2cb og joints - Fuck en trommeslager! selvom anmelderen ikke kunne lide ham.

The Mars Volta var awesome! Trommeslageren var som Billy Cobham fra Mahavishnu Orchestra, men man kunne dog slet ikke høre hvad der blev sunget eller skreget. Fuck anmelderne, jeg forstår slet ikke hvorfor Roskilde anmelder deres koncerter. Enten pisser de folk af der har set koncerten ellers pisser de folk af der ikke har set koncerten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]