Zarathustra skrev:
Hvorfor har du/I/vi aftalt et interview (det "bekræftede"), hvis der ikke er nogen til at give det?
Det er ikke for at betvivle nogens beslutninger eller sådan noget at jeg spørger, jeg er bare interesseret.
Bekræftet var ment som vi er i gang med at snakke med dem. Den pågældende artikel vil have udtalelser fra admins, den er klaret, så vil han gerne lige snakke med en som ikke har noget med driften at køre. "hvorfor kom du til at bruge psychedelia" etc. Finder vi ikke nogen bliver artiklen ikke til noget eller bare noget mindre. Lige til den artikel søger vi en i århus området.
Nogle artikler vil ikke deltage i, det er som du siger en vurdering, som folkene i pressegruppen tager.
Skeletor skrev:
Er der nogen der har denne artikel og evt. gider smide den op her? Er meget interesseret i at læse den.
Det er jeg glad for at høre. Vi har nogle af de artikler som igennem tiden er blevet lavet, dog ikke euroman artiklen. Vi skal lige blive enige om at lave en psychedelia i nyhederne sektion med alle artiklerne, det er ret meget "in your face" måde at få opmærksomhed på så det skal vi være helt enige om først. Ligesom thepiratebay.org har en offentlig presseside.