Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Så er det 14 dage siden afblomstring af de første valmuer :D

Jeg brugte en lille hobbykniv til at skære skråt gennem hovederne. Pressede med 3 fingre og skravede den hvide/gule tykke væske der kom ud.

jeg har skrabet 12 hoveder på størrelse med kinder æg, altså den gule plastik bøtte.

Jeg var faktisk overrasket over udbyttet, og glæder mig nu til at ryge det.

Vil derfor gerne bede og foreslag til beabejdningen og rygemetoder? :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

jamen tillykke med høsten, bliver jo helt missundelig :)

brug ca en klump på størrelse med et tændstikhoved til at starte med... og ville ryge det på en pibe med sådan en metal rist med lidt tobak i bunden(evt et hash mix).. det er nok den næmmeste måde at ryge det på med mindre du har en crack pipe eller så noget..

ellers kan du jo lave opiums the...

EDIT: nu kiggede jeg lige efter måder at ryge det på og ku sku ikke lige finde noget.. (jes jes doven) :P

men en god side du burde læse lidt på
http://www.poppies.org

Medlem
Brugeravatar

Vokser de egentlig i naturen uden man skal plante dem selv på forhånd? - og tillykke med høsten

Medlem
Brugeravatar

Jeg læste engang om en smart metode om at ryge opium på glastragte. Hvis du har en glastragt (dem fra fysik). Vend så tragten på hovedet. Tag så din lille klump på størrelse med et tændstiskhovede - læg den lille klump på noget folie/sølvpapir. Pak så folie/sølvpapiret rundt om den gennemsigtige tragt, dog ikke for stramt da der skal være gennemtræk så ma kan suge røgen ned i lungerne, og tænd så ild under sølvpapiret og sug. Jeg tror et stearinlys eller en zippo-lighter ville være rigtig god til formålet!

PS. jeg tror nu sagtens en metal eller porselænstragt kan bruges. Den eneste forskel der er, er jo blot at det kan være lidt svære måske at afgøre hvornår klumpen er død for røg.?

Men ellers så skulle det da være lige til at spise.

Insane psychedelia user!

find to cykel-eger og put en klump rundt om den ene, varm så den anden op(til den bliver rødglødende) og sæt den på klumpen, sug røgen der kommer igennem en vandpibe eller en bong.. - det er klart den bedste måde at ryge opium på IMO. -der går stortset ingenting til spilde i forhold til hvis du ryger det i en pibe sammen med tobak..

et lille billede - go stener! :mrgreen:
Billede
(den lille pind med er den med opium på)

Medlem
Brugeravatar

Vend gerne lige tilbage med resultater! håber du for en god sommer ;)

Junior medlem

Go´morgen Danmark:)

Jeg kunne jo ikke lade være igår aftes. jeg skrabede 2 flager af plastikkortet klumpen sad på. Flagerne var ikke ret store men ialt ca størrelse med tændstikshovede.

Røg det på min spjældtjube i et mærskumshovede med rist fra et dørslag. jeg lagde en bund af hashmix (godt med hash i) lagde de 2 flager i, og lagde hashmix som top..

Jeg sugede som aldrig før, da der bare blev ved med at gløde fra opiumsflagerne.
tilsidst maste jeg det sidste af gløden med fingrene, og det var helt forkullet.

Røgen blev suget helt i bund, og jeg holdt vejret så lang tid som muligt. Mine øjne løb i vand, og jeg følte mit hjerte bankede meget tungt :P
Jeg blev helt mast, så jeg smuttede i seng efter en halv time.
føler mig stadig lidt skæv her til morgen, og har sovet som en sten, selvom jeg har forstuet min ankel så kraftigt at jeg har haft søvnbesvær de sidste 2 nætter.

Alt i alt er jeg godt tilfreds, og næste år bliver hele øen besat af papervaver.

idag vil jeg forsøge metoden med cykelegerne, og tragten skal da også prøves.
Men bliver røgen ikke mega varm med tragten? eller skal man have en ret stor/lang tragt?

God sommer til jer alle :cheers:

Medlem
Brugeravatar

det lyder sku dejligt... men det har nok lige været i overkanten siden du faldt i søvn... gør jeg også tit i en opiat rus men det er vel lidt spild hehe

men god hygge med resten :)

Medlem
Brugeravatar

Altså jeg har prøvet med tragten før med noget opium som var høstet for tidligt.
Og der brugte jeg en almindelig stor en. - Den størrelse som man normalt har i sin køkkenskuffe.
Men det er så længe siden, så jeg kan ikke huske om hvorvidt røgen var varm eller ej.

Men ellers en anden metode kunne være: Tag noget ståltråd. Rul det rundt så det ligner et " @ ". Brug så spiralen som fod så den kan stå på bordet, og træk så det yderste lag ståltråd lodret op fra bordet (så det står i en vinkel på 90* grader). Sæt klumpen på denne spids og tænd ild. Lad det brænde i kort tid, og pust så ilden ud. Skynd dig at sæt et glas ovenpå og lad det stå et stykke tid. Når glasset så er fyldt med røg kan du lige vippe det lidt på højkant og stikke et sugerør ind og suge al røgen ned i lungerne.

Jeg ved ikke om dette helt kan lade sig gøre, da jeg kun har prøvet det med tjald.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]