ERROR skrev:
Seroquel tager jeg ikke længer, og det var selvfølig 50mg (25mg x 2) og cirka samme dosis med truxal.
Mine symtomer er nogenlunde de samme. Det er har indret sig er at det psykiske og visuelle lige fra jeg vågner, hvor der normalt gik ca. en times tid før de kom.
Ok

Så lyder det ikke som om det har noget med truxal at gøre, men mere som om en forværring af din oprindelige tilstand. Det vil sige, at du enten ikke får nok truxal, skal ha et andet præparat, eller evt. et supplerende. Hvis du får medicinen udskrevet af din læge vil jeg foreslå, at du i stedet bliver henvist til en psykiater. Som jeg ser det bliver du ikke medicineret ordentligt. De har heldigvis startet ud med lav dosis, nogle psykiatere har det med at fyre nogle gevaldige doser af fra starten, så man bliver overvældet af virkningen og nægter at få det igen, men det lyder heldigvis ikke som om det er tilfældet med dig. Nogle kan bare ikke tåle visse former for medicin.
Jeg har selv prøvet både truxal og seroqel. For mig var 25 mg. seroquel passende, tog jeg 50 mg. så var jeg helt i brædderne, andre får helt op til 800 mg., men de er selvfølgelig også svært psykotiske. Truxal fik jeg (ligesom dig) efter en speed psykose får mange år siden. Efter nogle måneder gik det over af sig selv, så du må ikke fortvivle. Jeg tror bare det er et spørgsmål om at bruge det rigtige præparat i den rigtige dosis, indtil du er kommet helt ned igen, så vil det formentlig forsvinde med tiden.
Det er vigtigt, at du er meget præcis med at fortælle psykiateren/lægen om dine symptomer. Det kan tit være svært at få sagt det hele, hvis man bliver afbrudt eller lign. Hvis det er tilfældet, så vil jeg foreslå, at du be'r om at få to minutter til at tale uden afbrydelser, han/hun kan så stille spørgsmål bagefter. Det kan de ikke andet end sige ja til.
Måske ved du godt noget af det jeg har skrevet, jeg fortæller bare hellere for meget end for lidt og håber du kan bruge det. Skriv endelig, hvis der er noget eller der sker nyt.
Hilsener herfra.