IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Undskyld jeg river op i gamle sår...
Jeg er ked af du genopliver en for længst død og ligegyldig tråd, der ikke mindst sætter mig i et rigtig dårligt lys.

IAMTHELIZZARDMAN skrev:
Det kunne jo også være at man så alt det lort fordi man havde hørt så meget om det inden - og så når man ser på en person hvor lyset lige falder rigtigt husker man et glimt i hovedet af noget med briller og vupti... den mand har sku da briller på !
Den forklaring tror jeg ikke så meget på. Blandt andet fordi jeg på det tidspunkt ikke kunne huske noget som helst om, hvad nogen havde sagt til mig inden. Som andre har skrevet tror jeg ganske enkelt, at synerne skyldes skygger mm.
Bl0dpump skrev:
Jeg har heller aldrig prøvet at få halluer på kix
Hvor store doser snakker vi, når i andre har fået halluer?
Jeg talte desværre om alt for høje doser. Så vidt jeg husker 7 piller. Jeg husker med gru, at jeg den aften også så mine vens øjne som blændet kød, bogstaver som udenjordiske tegn og den samme ven blive til et lig på få sekunder. Derudover var hele verden meget mystisk at se på og forstå.
For en sikkerheds skyld vil jeg lige understrege, at der ikke er nogen, der skal tænke: "Fedt man kan få "halluer" på kex, hvis man tager mange". Det er et tegn på, at der er noget galt, fx pga. overdosering. Jeg har lært min lektie fra dengang (også med hensyn til at starte tråde uden grund), og jeg opfordrer folk til at passe meget på med den slags stoffer.