Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 18:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Ved ikke om det har været annonceret her før, men nu gør jeg det ihvertfald :D

Billede

The fabulous furry freak brothers er ved at komme til filmen.
http://www.grassrootsthemovie.com/
http://www.imdb.com/title/tt0944952/
http://en.wikipedia.org/wiki/Grass_Roots_%28film%29

En lille forsmag til filmen kan ses her.

Den forventes at komme ud engang i 2009, er jeg den eneste der glæder sig? :D

Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg glæder mig ihvertfald.

Så længe det ikke bliver en 'rigtig' feature film, men noget animeret.

Billede

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Virkelig ingen andre der kender "The Fabulous Furry Freak Brothers" aka "Flipkompagniet" ? :shock:

Eller er det bare :whogives: det drejer sig om? :roll:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Personligt kender jeg det ikke? :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Wtf, det er en klassiker. Hvis dine forældre har røget hash så kender de også flipkompagniet :P
Tegneserie som var populær i 70-80'erne, her står lidt om den på wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Fabulous_Furry_Freak_Brothers :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor duften af balloner er
Hvor er det dog fedt, at jeg søger rundt på google for at finde et link hvor jeg kan købe alle Flip-Kompaniet tegneserierne og så bliver jeg henstillet hertil. OG FÅR SAMTIDIG AT VIDE AT DER UDKOMMER EN FILM. Blev lige pludselig i ENORMT godt humør, give it up to freewheelin' franklin, Phineas and Fat-Freddy!
BilledeBillede

EDIT: Jeg kan dog sige, efter at have set traileren ydmygt erklære, at jeg er skuffet! Jeg er ikke sikker på, at en så genemført serie vil passe ind i "Wallace and Gromit"-stilen.. Men jeg må hellere vente med at blive skuffet til jeg har set den i biografen....skæv....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ulrk skrev:
Hvor er det dog fedt, at jeg søger rundt på google for at finde et link hvor jeg kan købe alle Flip-Kompaniet tegneserierne og så bliver jeg henstillet hertil. OG FÅR SAMTIDIG AT VIDE AT DER UDKOMMER EN FILM. Blev lige pludselig i ENORMT godt humør, give it up to freewheelin' franklin, Phineas and Fat-Freddy!
BilledeBillede

EDIT: Jeg kan dog sige, efter at have set traileren ydmygt erklære, at jeg er skuffet! Jeg er ikke sikker på, at en så genemført serie vil passe ind i "Wallace and Gromit"-stilen.. Men jeg må hellere vente med at blive skuffet til jeg har set den i biografen....skæv....

Der er nogle der har de originale tegneserier 8)
Altid skæv, man kan ikke vurdere en film hvis man ikke er skæv, og især ikke denne :D Må indrømme at jeg heller ikke er så imponeret af teaseren, men historien er god, så venter spændt alligevel :P
Som det lige ser ud på imdb så har de vist udsat produktionen lidt pga finanskrisern eller sådan noget i den dur.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor duften af balloner er
En ting er i hvert fald sikker. Hvis denne film når lærredet hos os i norden, skal jeg ind at se den.

Jeg har i øvrigt været lidt på udkig i Læsehesten, men de har desværre et lidt sørgeligt udbud af denne tegneserie. Så jeg tror jeg bestiller en 'collectors-box' over amazon.com.

Indtil da, underholdes jeg ypperligt at de samlede værker jeg har hentet til .pdf-fil, som Ebook.

Happy reading!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Den frådige dal
Den ser da nok nice ud, hvis jeg får muligheden skal jeg da vist også en tur i biffen efter en god lunge.
jeg kender dem godt nok ikke men har set nogle af deres gamle blade nede i den lokale headshop.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]