Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Helt ny :)
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9000
Hey peeps..

Nu er jeg ik så garvet indenfor dette, har kun røget hash og pot.
Og det var faktisk ikke så meget, måske en gang om måneden, eller hver anden måske.
Det så blevet til en gang om ugen (Ja det måske ik så meget, hehe)
Er måske blevet fristet til at prøve lidt mere.. og nu jeg er så uerfaren, ville jeg da lige spørge til råds, inden jeg hovedkulds kaster mig ud i det ene og andet..
Hvad minder meget om hash/pot?

Chick.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Skunk:P

Stodder
Brugeravatar

Spørg igen når du fylder 20

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Heroin IV ?

(Baudelaire 1860).

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Udover hash, pot og skunk er der næsten kun narko tilbage... onde og vanedannende stimulanser og lige så vanedannende downers...

GHB/fantasy er det mildeste, du kunne prøve, og det er ikke farligt i de rigtige doser. Det minder om alkohol. Ellers ville jeg prøve noget 2C-B eller andet mildere psykedelisk stof, da det ikke er narko, og du kan få noget givende ud af det uden at blive en festluder afhængig af at fylde snuden. :P Men hvis du er under 18, er der ingen grund til det, overhovedet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Der står da ingen steder hvor gammel hun er?

Junior medlem
Brugeravatar

leaf skrev:
Spørg igen når du fylder 20

Det var da noget sjovt noget at skrive.
Jeg er 23, så undlad da venligst de lidt dumme kommentarer. :s

Tak Minimal, jeg har hørt en del om det der 2C-B, tror lige jeg skal ha læst lidt om det. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
SYRE!!!!!!!!! JAAAAAH! VI VIL HA SYRE!!!! :mrgreen:

Hvis du overvejer 2C-B skal du da helt klart også tænke LSD :)

LSD er en hjerneorgasme 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Kommer helt an på hvad du søger, en stimulans der giver dig energi og selvtillid, en downer der tager din motorik og giver eufori, et psykedelia der ændrer din sindstilstand og giver dig et helt nyt syn på verden? Det skal siges at intet er uden risiko, både for dit fysiske og psykiske helbred. Men man kan altid minimere den risiko, først så beslut dig for hvad det er du søger, så læser du op omrking de stoffer i den katagori og udfra det finder det stof der passer bedst til dig, så læser du noget mere omkring det, og når du synes du har styr på det, så læser du lige lidt mere. Husk at være kildekritisk!
Hvis du er i tvivl så spørger du bare herinde, ligesom du har gjort, der vil altid være nogle der vil hjælpe. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Åhh ja.. hva er det jeg søger!
Jeg vil være total afslappet, være i en anden verden. Se anderledes på alt, hehe. Samtidig vil jeg også gerne prøve noget, der giver mig masser energi. Det er ik ligefrem hashen der gør det :D
Har helt sikkert en del læsestof inden jeg begir' mig ud i noget som helst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Oh well, du vil gerne prøve det hele? Haha, velkommen ombord :D

Det er der helt sikkert, men er det det man vil, så er det ingen byrde at skulle læse. Det er enormt spændende og lærerigt, du kan fx. også læse et par triprapport for at få bedre indblik i hvordan stofferne virker :)
Ellers kan jeg varmt anbefale de to her:

Erowid - En stor database med saglig information om alverdens stoffer.
Psychedelia's wiki - Psychedelia.dk's egen wiki, der mangler lidt hist og pist, men der står det meste om de mest gængse stoffer, og så det på det dejlige nordiske sprog, Dansk :wink:
Psychedelia's triprapporter - Triprapport sektionen der står neders i foraet :)

Du spørger bare løs hvis der er mere du vil vide :)

Junior medlem
Brugeravatar

Ja det vil jeg nok gerne, hæhæ.. :p
Tusind tak for de links, læner mig tilbage i aften og kaster et blik på dem! :)
Har skimtet de triprapporter, og det virker også til man får en del info ud af dem. Så det skal jeg også igennem!

Stodder
Brugeravatar

Chick skrev:
Jeg er 23, så undlad da venligst de lidt dumme kommentarer. :s

Jeg undskylder. Der var jeg vist lidt fordomsfuld :oops:
Det første stof jeg prøvede efter hash, var svampe og der var jeg også 23.
Det kan jeg varmt anbefale.
Godt at se at du sætter dig ind i tingede inden du prøver noget andet.

Be informed. Then choose

Junior medlem
Brugeravatar

Hehe lidt leaf, men det går nok.
Man ska da også passe på, der ku jo nemt sidde unge mennesker bag ved skærmen. :)
Ja, jeg har læst rigtig meget om 2cb nu, og det lyder godt nok ret vildt. Også af de triprapporter jeg har læst.
Men det er selvfølgelig forskellig fra person til person. Men vi er vel alle nysgerrige! :D

leaf, mht. svampe. Så er jeg lidt mere usikker. For aner til gengæld intet om det.
Og der findes vel også forskellige.. har du links du evt. vil dele? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Er det en psychedelisk oplevelse du søger? Ellers er Kratom måske værd, at overveje - god chiller.. Du kommer dog ikke ind i en anden verden eller blir "skudt af"=)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Efter hvad jeg har hørt, så er Kratom nok også mest for dig hvis du bare vil have en mild rus. Ellers så kender jeg ikke umiddelbart til nogen stoffer der skulle give en rus der minder om hash.

Edit: havde så ikke lige læst dine kommentarer til dit indlæg... Men hvis det er en psykadelisk oplevelse du vil have, så er det mest normale at starte med svampe. Husk dog at tage dine forholdsregler når du kaster dig ind i den psykedeliske verden, den VIL overraske dig uanset hvad.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Chick skrev:
Hehe lidt leaf, men det går nok.
Man ska da også passe på, der ku jo nemt sidde unge mennesker bag ved skærmen. :)
Ja, jeg har læst rigtig meget om 2cb nu, og det lyder godt nok ret vildt. Også af de triprapporter jeg har læst.
Men det er selvfølgelig forskellig fra person til person. Men vi er vel alle nysgerrige! :D

leaf, mht. svampe. Så er jeg lidt mere usikker. For aner til gengæld intet om det.
Og der findes vel også forskellige.. har du links du evt. vil dele? :)

Det vel bare et spørgsmål om doser :wink: Though er 2C-B et rimelig mildt psykedelia og anbefalelsesværdigt som første gangs psykedelia. Bl.a. fordi det ikke giver ligeså meget mindfuck, altså tankespind der er svære at styre osv, som fx LSD. Det er derimod ret så farverigt og kan give en en idé om hvordan de mere "seriøse" psykedelia er, så man er forberedt :)

Af svampe vil jeg sige P. cubensis, det er en arts betegnelse som dækker over en række svampe, også kendt som mexicanske svampe. Men så vidt jeg ved er de nogenlunde ens mht. indhold af de psykoaktive stoffer som psilocin og psilocybin. Cubensis er også et udemærket bud på et første gangs psykedelia, det virker heller ikke nær så lang tid som fx LSD, så hvis det skulle gå hen og blive en ubehagelig oplevelse så varer det heldigvis ikke så længe.
Jeg er ikke den store svampe kender, så har ikke nogle links. Men svampe sektionen her på psykedelia indeholder en del informaton, dog lidt rodet eftersom det er et forum :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er lidt vildt at kaste sig ud i psykedeliske stoffer når man kun har prøvet at ryge hash. Jeg er personlig glad for at startede med diverse stimulanser så man ligesom 'vænner' sig til hvordan det er at være på stoffer. Ikke at de kan samlignes så meget, men man er på en eller anden måde lidt mere forberedt hvis man har prøvet en del. Jeg synes du skal prøve med lidt mdma. Det kan for nogle virke lidt psykedelisk. Og hvis du så skal til at prøve psykedeliske stoffer så foreslår jeg da klart også en lav dose svampe. Måske start med 1 gram den første gang. Og selvom du føler at du kan æde nogle flere så læg dem til siden og gem dem til en anden go' gang.

Lad være med at tage LSD når du er så uerfaren. Synes det er virkelig dårlig HR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Hvorfor skulle han tage stimulanser? det er da helt gakgak.

2cb eller MDMA som start drug, hvis du vil "bygge stille og roligt op ad"..

... Eller så bare kast dig ud i det.. der er der så mange der har gjort. - Det første stof jeg prøvede rigtigt(ud over hash), var et stærkt ekstrakt af salvia divinorum...

Junior medlem
Brugeravatar

Hun, tak! :p
Jamen, jeg er nok lidt mere til det 2C-B, eftersom jeg har læst om det hele dagen.
Og især efter at ha læst triprapporterne, ved jeg lidt mere, at det nok er det farverige jeg er ude i.
Kender faktisk ik rigtig til noget udover hash, så man kan sige jeg er ret grøn..
Og når alt kommer til alt, vil jeg selvfølgelig gøre det med et par gode venner.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]