Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
En ting er hvertfald sikkert, om det så er Vuuv, FMF, Psycrowdelica ellre Antaris eller Fusion. Det er bare federe af være på festivaller syd for grændsen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Brasilien er det ultimative sted hvis man vil opleve den rigtige trance glød og vibe :) Det er der ingen tvivl om.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Det har Indien så sandt også, Men det blir vidst efter noget mer end en festival så.
£dit; Der kan man selv finde Goa, og det er sgu heller ikk værst :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Møgfed festival! Musikken om fredagen var dog det fedeste, det var megapsykedelisk og trippet smadder, men [edit] hvis Kindzadza og Psykovsky ikke kom, så er jeg ikke klar over, hvem der spillede... det lignede da Psykovsky temmelig meget?

Senest rettet af Minimal 07 jul 2009 11:36, rettet i alt 1 gang.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Fik ellers af vide at der var et par stykker af russerne, der ikke kom alligevel? Psykovsky var i hvert fald én af dem

Men nu kom jeg desværre heller ikke selv afsted til festivalen, da et par kammerater meldte fra i sidste øjeblik, og jeg ikke kunne overskue at køre derned alene.

Medlem

Geografisk sted: århus
Minimal skrev:
Møgfed festival! Musikken om fredagen var dog det fedeste, det var megapsykedelisk og trippet smadder, men [edit] hvis Kindzadza og Psykovsky ikke kom, så er jeg ikke klar over, hvem der spillede... det lignede da Psykovsky temmelig meget?

Det var kun kindzadza der kom, arrangøren glemte at hente psykovsky i lufthavnen, så han blev sur og to hjem igen :hm: (forpulede russiske stjernenykker :P )

Derefter spillede kindzadza en hel del OSOM numre sammen med bl.a cosmo, meeeen stadig ikke helt det samme.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Minimal skrev:
Cooker skrev:
Vi ses til VuuV istedet, det bliver for sweeeeeeeeeeeeeeeeet!

100%
Der ses vi så! :D

Det kan du bande på. ;)
Håber der kommer mange danskere i år, kunne da være for griner.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Skammeligt, at de ikke hentede psykovsky. Det var klart ham, jeg havde glædet mig mest til at høre. Men et tre timers Kindzadza-liveset er også helt ok :)
Osom DJ-settet var lige en tand for smadret til mig, og jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan forstå, hvorfor Cosmo skulle med på scenen... Leo er trods alt en del af Osom, så det berettiger hans tilstedeværelse ;)

Derudover en fin festival, ikke så mange folk som forventet, men det var et nice crowd, der dukkede op. Og dræberlyd! Fuck der var smæk på det, i den tid pannerne tillod det at køre for fuld blus.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ok, så er der tjek på det... Det var Kindzadza, der trykkede den for sygt af, og det var Terranoise, vi sad og spiste pizza med efter settet :D... Kæft det var fedt at stå voldramt på 2C-B og syre under det der vandsystem og se vandstråler i regnbuens farver! :D Mødte godt nok mange fra Århus der...

Nogen, der kom i lejren ved den grønne pimpede bil?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
hehe :P vi fik da moedt hinanden.. Men enig. Det var alt for fedt. K@ft jeg elskede det. Alt for fed musik.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]