Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 07:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Stonern skrev:
Nu vi er ved rookie-spørgsmålene...

Jeg har købt sådan en akrylbong:

Billede

Jeg har også købt en masse små metalriste som lige præcis passer i samlingen i hovedet, så mixet ikke falder ned i vandet. Men jeg kan ikke rigtigt se hvad det lille sorte hul (til højre for hovedet) gør godt for? Man skal vel holde for det, men hvornår?

Du holder fingeren for det når du suger. Når bongen er fuld af røg løfter du fingeren og suger ind. På den måde bliver røger iltet og slår hårdere. Det er det man kalder et sliphul.

Medlem

Aah right, det giver god mening. Tak :)

Medlem

hvor meget kostede den bong ^^

Medlem
Brugeravatar

oruspo skrev:
hvor meget kostede den bong ^^

Min kostede vist 270 med fragt. Og det synes jeg faktisk er rimelig billigt, når man tænker på at det er en håndlavet 43 cm isbong..! Jeg er helt vildt glad for at jeg har fundet den i hvert tilfælde:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

270,- er satme ikke mange penge!
Sådan må jeg hellere lige få købt efter sommeren, engang :D

Medlem
Brugeravatar

Amendir skrev:
270,- er satme ikke mange penge!
Sådan må jeg hellere lige få købt efter sommeren, engang :D

Det er nemlig VILDT billigt, i forhold til hvad lignende udstyr koster i butikkerne. Send mig en PM, hvis du vil vide hvor den er købt (der er noget med at det er imod reglerne at poste den slags i plenum..?)!
Det gælder naturligvis alle..!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har fundet ud af hvor den bl.a. kan købes.
... Der hvor "alle gør det" :)

Men hey! Når du modtager den og får prøvet den, gider du så ikke lige smide et lille "review" ?
For jeg kunne godt tænke mig en fed glasbong med plads til is for at køle røgen!
Jeg har aldrig gidet kaste penge efter en bong, da jeg stort set kun ryger joints... Men det er meget festligt engang i mellem at kunne hive sin bong frem og suge et hoved. Nemt og hurtigt :)
Så til under 300,- inkl. levering, så har man sgu da også råd til det, selvom man ikke bruger den så tit.

Medlem
Brugeravatar

Amendir skrev:
Jeg har fundet ud af hvor den bl.a. kan købes.
... Der hvor "alle gør det" :)

Men hey! Når du modtager den og får prøvet den, gider du så ikke lige smide et lille "review" ?
For jeg kunne godt tænke mig en fed glasbong med plads til is for at køle røgen!
Jeg har aldrig gidet kaste penge efter en bong, da jeg stort set kun ryger joints... Men det er meget festligt engang i mellem at kunne hive sin bong frem og suge et hoved. Nemt og hurtigt :)
Så til under 300,- inkl. levering, så har man sgu da også råd til det, selvom man ikke bruger den så tit.

Vi taler samme sprog du og jeg. Jeg ryger nærmest også kun joints og så også lige nogle blunts af og til, og har kun anskaffet den til at supplere med, hvis det skal være lidt vildt en aften..!

Jeg laver et fyldestgørende review så snart den er i hus. Den blev sendt i fredags (1 time efter jeg havde bestilt den (!!!) ), så den er her helt sikkert inden længe - og det synes jeg er rart :)

Du har ret, der hvor alle gør det ;)

Medlem

Hvis jeg skulle købe en glasbong ville jeg helt sikkert købe en Bushmaster Cyclone... Den koster heller ikke mere end ca. 300 kr, og så er det en af de pæneste bongs imo, kun overgået af bongs til flere tusind kroner.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har personligt lige fået mit første bluntwrap hjem i sidste uge. Så det skal prøves på Roskilde eller engang efter. Trods alt en kæmpe pre-rolled på 23cm :lol:
Og ja præcis. Et lille supplement til de vilde fester og gæster.

Helt sikkert da. Så går der nok en lille uges tid inden du har den. Det plejer i gennemsnit at tage en fem dages tid for varer fra England :)

Og den der Bushmaster Cyclone... Jeg synes den ser liiige en tand for vild ud til mig. Jeg har bare brug for en pæn, stilren rørbong :)

Medlem
Brugeravatar

kæft en nice bong du har købt dig 8)

lige et godt råd, pas på med at ryge på den hvis du er pisse stiv eller andet, har en ven der har fået ødelagt et par gode bonger på den måde :wink:

Medlem
Brugeravatar

-haaning- skrev:
kæft en nice bong du har købt dig 8)

lige et godt råd, pas på med at ryge på den hvis du er pisse stiv eller andet, har en ven der har fået ødelagt et par gode bonger på den måde :wink:

Hehe, det kender vi vist allesammen :)
Tak for rådet, det vil jeg helt sikkert tage til mig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Amendir skrev:
Og den der Bushmaster Cyclone... Jeg synes den ser liiige en tand for vild ud til mig. Jeg har bare brug for en pæn, stilren rørbong :)

Nu er der gået et par dage og jeg har sgu ombestemt mig. Så snart den er på lager, så lægger jeg sgu en bestilling på en Cyclone. Hell yeah.

Medlem
Brugeravatar

En bowl er FYI bare et slang ord, i USA, for en bong uden vand i, altså en pipe. Altså f.eks. en 1/2's flaske, eller en cola dåse. Hvor røgen ikke bliver kølet ned. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Amendir skrev:
Amendir skrev:

Nu er der gået et par dage og jeg har sgu ombestemt mig. Så snart den er på lager, så lægger jeg sgu en bestilling på en Cyclone. Hell yeah.

Seriøst? Wow mand. Jeg fandt engang in professionelt produceret introduktionsvideo til den på nettet, hvor de forklarer præcis hvad der sker i den. Det er rimelig spacey! :)
Tillykke med det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du kan finde den video igen... Gider du så ikke sende mig et link over pm? :)
Og mange tak. Nu skal den bare lige på lager igen.

Senest rettet af Ariaji 09 jun 2009 22:30, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Jo, bestemt. Jeg ledte faktisk efter den igår, men kigger lige igen. :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
hms117 skrev:
En bowl er FYI bare et slang ord, i USA, for en bong uden vand i, altså en pipe. Altså f.eks. en 1/2's flaske, eller en cola dåse. Hvor røgen ikke bliver kølet ned. :peace:

En bowl er sgu da bare et hovede...

Medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
hms117 skrev:

En bowl er sgu da bare et hovede...

Det var faktisk også det, jeg havde gættet på..! :)

Medlem
Brugeravatar

Amendir skrev:
Hvis du kan finde den video igen... Gider du så ikke sende mig et link over pm? :)
Og mange tak. Nu skal den bare lige på lager igen.

Jeg kan sgu desværre ikke finde den. Jeg kan ikke huske hvor jeg så den, hvad jeg søgte på, og hvilke film jeg så inden. Det er forbandelsen ved den grønne urt :)

Edit: FUNDET!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]