Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
...r bare ikke det skider jeg på meget muligt den gør mod hash og andet men sq ikke benzo jeg har læst mig frem til at den med citronsaften skulle ændre dit pis ph værdi så selvom der er narko i urinen så ville den vise negat...

Jeg citerer lidt frit fra din egen sætning, da jeg ikke ved hvor det er mest korrekt at starte og slutte...
Man skal både høre, læse og se rigtig meget før ørerne falder af eller øjnene triller ud. Det kan dog være fornuftigt at forholde sig kritisk til de informationer man tilegner sig.

Du kunne jo prøve at følge op på informationer vha. f.eks. Google, så du en anden gang ikke blindt følger sådanne råd....
Havde du selv undersøgt det, ville du vide, at det er rigtigt effektivt hvis det var f.eks. amfetamin, du skulle ha´ ud af systemet!

Citat:
når man tester urin på laboratorie, sender man noget lys ( kan ikke lige huske hvad for en slags lys ) igennem og det mønster der opstår på den anden side er forskelligt alt efter hvilke stoffer det indeholder

Det lyder rigtig interessant og jeg har søgt på Google for mere info - desværre uden resultat.
Har du ikke nogle links, som kan underbygge din påstand, eller forklare hvilket "lysapparat" der er tale om? Du må da kunne finde noget info?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Nåh, jeg har været ved at skrive et indlæg et par gange, men kunne ikke formulere det.
Nu har CC taget faklen, så jeg kan da lige supplere med at man altså skal indtage citronsaft i noget tid op til prøven, og ikke bare læsse et par liter indenbords et par timer inden og forvente at snige sig igennem prøven.

Junior medlem

Tro mig jeg har googlet rigtig meget synes det er svært at blive klog på hvordan man snyder en urinprøve grunden til jeg afprøvede det med citronsaft var fordi jeg havde 2 kammerater der har siddet inde hvor det har hjulpet på dem ikke noget jeg har læst mig til og stolede ikke på det ville virke så lagde heldigvis kortene på bordet inden jeg skulle testes..

Medlem
Brugeravatar

Men hvad så, hvad er resultatet?
Får vi lige en update når du får svar?
Hvad er konsekvenserne, og hvoran forklarede du dig?

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
Goamok skrev:
Okay lyder spændende men virker det bare lige med det samme? de her test bliver jo ikke sendt på laboratorie men bare sådan nogen hun dypper ned i pisset....jeg sagde osse kun at citronsaft skulle gå ind og ændre i ph værdien...

ok, det så jeg ikke lige. alle jeg kender inkl. mig selv har fået sendt den til lab. og desuden kigget på mens man pissede! nå men så er du jo bedre stillet, og kan lave nogle forsøg selv med en netto drug vipe

Medlem

CannaChem skrev:
Citat:
...r bare ikke det skider jeg på meget muligt den gør mod hash og andet men sq ikke benzo jeg har læst mig frem til at den med citronsaften skulle ændre dit pis ph værdi så selvom der er narko i urinen så ville den vise negat...

Jeg citerer lidt frit fra din egen sætning, da jeg ikke ved hvor det er mest korrekt at starte og slutte...
Man skal både høre, læse og se rigtig meget før ørerne falder af eller øjnene triller ud. Det kan dog være fornuftigt at forholde sig kritisk til de informationer man tilegner sig.

Du kunne jo prøve at følge op på informationer vha. f.eks. Google, så du en anden gang ikke blindt følger sådanne råd....
Havde du selv undersøgt det, ville du vide, at det er rigtigt effektivt hvis det var f.eks. amfetamin, du skulle ha´ ud af systemet!

Citat:
når man tester urin på laboratorie, sender man noget lys ( kan ikke lige huske hvad for en slags lys ) igennem og det mønster der opstår på den anden side er forskelligt alt efter hvilke stoffer det indeholder

Det lyder rigtig interessant og jeg har søgt på Google for mere info - desværre uden resultat.
Har du ikke nogle links, som kan underbygge din påstand, eller forklare hvilket "lysapparat" der er tale om? Du må da kunne finde noget info?

det hedder noget med gas...chrono..masse..spectrograf, det er sådan ca hvad hvad jeg kan huske. beklager at jeg ikke lige kan komme med link men jeg er halvblind, og det ville tage mig hele natten at finde frem til noget, men jeg mener at det er sådan et aparat som alex shulgin også bruger ( men er dog ikke sikker )

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Spectrometer <- Et spectrometer... Den bruger lys

http://en.wikipedia.org/wiki/Gas_chromatography <- gas kromografi, kort sagt en maskine der destillere div. ting fra hinanden og giver grafer, så man kan aflæse deres destilleringspunkt og vægt(Mener jeg) - således at man kan gætte sig ind på div. kemiske stoffer

.. Men jeg tvivler på at de bruger nogen af de 2 ting :P

Medlem

ok men jeg kan huske at det hedder noget mere end spectrometer, hvert stof afgiver et unikt mønster, arkæologer bruger det vidst også. jeg kender en laborant jeg kan spørge når jeg snakker med hende engang, men det haster jo ikke når det bare er en primitiv "dyp i pis" prøve han skal have taget

Junior medlem

Sorte Samba skrev:

Har skrevet at jeg blev testet positiv for benzo....igen men sidst blev jeg spurgt om jeg havde været ude at feste og sagde ja og havde ikke taget noget for troede ikke de ville teste mig hehe men jo så kunne jeg da lige så godt aflevere en urinprøve og så var den positiv for coke hash og benzo ikke så godt hehe det var så i mandags og så røg fucking i igen onsdag i coke og benzo men kun benzo de kunne spore og sagde til dem inden jeg blev testet jeg havde spist 2 sovepiller onsdag..

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
cloud9 skrev:
ok men jeg kan huske at det hedder noget mere end spectrometer, hvert stof afgiver et unikt mønster, arkæologer bruger det vidst også. jeg kender en laborant jeg kan spørge når jeg snakker med hende engang, men det haster jo ikke når det bare er en primitiv "dyp i pis" prøve han skal have taget

Det er fair nok(jeg har selv hørt en fugl synge om metoderne i forbindelse med mine to uddannelser til laborant og kemiingeniør og efterfølgende arbejde). :wink:
Citat:

Ovenstående lød bare lidt for opdigtet/frit fra leveren, til at jeg ikke ville udfordre påstanden. Med alt respekt for alle personer, er det jo ikke AL information herinde, som holder sig til fakta :D
Når du snakker om "unikke mønstre", så mener du nok indirekte massespektroskopi. Men at blande "lys" ind i denne sammenhæng, fandt jeg lidt mystisk. Ioniseringen kan foretages efter en del forskellige principper, men ikke vha. "lys", som vi kender det...
Dog kan detektoren i en GC eller HPLC godt anvende "lys", til kvantificeringen, men det begrænser også antallet af forbindelser, der kan analyseres på.
Nå, det er time consuming fly fucking det her...pis!!!

Dedikeret medlem

Når jeg hører "lys", så tænker jeg spektrofotometri. Jeg kender ikke specifikt til urinprøver, men man kan vel forestille sig, at man tilsatte et stof til prøven, som reagerer med f.eks. hashmetabolitter, og så måler absorbansændringen.

Medlem

Goamok skrev:
Sorte Samba skrev:

Har skrevet at jeg blev testet positiv for benzo....igen men sidst blev jeg spurgt om jeg havde været ude at feste og sagde ja og havde ikke taget noget for troede ikke de ville teste mig hehe men jo så kunne jeg da lige så godt aflevere en urinprøve og så var den positiv for coke hash og benzo ikke så godt hehe det var så i mandags og så røg fucking i igen onsdag i coke og benzo men kun benzo de kunne spore og sagde til dem inden jeg blev testet jeg havde spist 2 sovepiller onsdag..

hoppede de på den med sovepillerne ?
i så fald var du da lidt heldig :P
og har det nogen konsekvener for dit arbejde

Medlem
Brugeravatar

Robber er vel sovepiller?
Så de hopped vel på den :p

Medlem
Brugeravatar

Nå, det var da trist at høre.
Hvad er konsekvenserne?

Junior medlem

Sorte Samba skrev:
Hvad er konsekvenserne?

Den skal være ren næste gang og får ikke afvide hvornår næste gang er hehe (scary) :)

Medlem

Goamok skrev:
Sorte Samba skrev:
Hvad er konsekvenserne?

Den skal være ren næste gang og får ikke afvide hvornår næste gang er hehe (scary) :)

så du bliver "straight edge" eller hvad :D

Junior medlem

oruspo skrev:
Goamok skrev:
Sorte Samba skrev:
Hvad er konsekvenserne?

så du bliver "straight edge" eller hvad :D

Har ikke noget valg vil ikke vise mig i firmaet med en positiv prøve igen.

Junior medlem

Har lige drugtestet mig selv igen og jeg er stadigvæk positiv for Benzo det er 8 dage siden jeg guffede 2 stk NEDTUR!

Medlem
Brugeravatar

Nøjern!
Men hold dig væk fra kvark og benzo'er så du ikke bliver fyret, det er vildt svært at finde arbejde her for tiden jo.
Man skal være glad for det man har. :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Goamok skrev:
Har lige drugtestet mig selv igen og jeg er stadigvæk positiv for Benzo det er 8 dage siden jeg guffede 2 stk NEDTUR!

Nu kan de også spores lidt længere end amf, cola, hash osv. Det skal nok komme. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]