cloud9 skrev:
Opis skrev:
cloud9 skrev:
( det skal lige siges at jeg ikke fået noget medicin i 6 år, og hash har jeg ikke rørt i 2 mdr mindst,
men det har du vel allerede gættet dig til, og JA jeg trænger til et eller andet medicin/hash

)
øhh, nej, det havde jeg ikke gættet og hvor skulle jeg også det fra?

jeg prøvede bare at være sjov, men det virkede ikke, heller ikke på mig selv...men der er mange som mener at jeg aldrig skulle have droppet medicinen! men jeg blev bange for at dø af det! nu har jeg så mistet hele min familie og alle mine venner, én ad gangen, det startede med at min kone skred! og jeg siger det ikke for at få medlidenhed, men bare så du forstår at jeg ikke har noget personligt imod nogle herinde! men syntes da selvfølgelig at det er LIDT træls at man ikke vil have mig med til skovfesten/tripturen...når jeg nu gik 20 km d 1. maj for at tjekke et sted ud.men nu har jeg vænnet mig til at være udstødt!
Ok, ja det er ikke altid man kan se herpå hvornår folk joker, der mangler jo lidt kropssprog hehe
Medlidenhed får du heller ikke så meget af bare roligt

(joke)
Desværre er det betingelserne for mange af os som har psykiske lidelser, at vi bliver lukket ud af den normale verden, fordi de normale ikke forstår hvor syge nogle bliver af medicinen. Der ser kun at man ikke har så mange nedture mer, de ser ikke at man heller aldrig er sådan rigtig glad mere, men at man bare er der, i sin egen osteklokke. De forstå ikke at vi ikke bare kan tage os sammen for udadtil kan det ikke ses at vi har en eller anden fejl der gør at vi ikke fungerer optimalt oppe i hovedet. Man kan ikke se at den der "tage sig sammen" ikke er der eller kun er der minimalt. Ville være nemmere hvis man manglede en arm eller et ben, det kan de forholde sig til, for det kan de se hvad man så ikke kan.