Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

OhImNew skrev:
Hej trådsstarter...

Jeg har netop oprettet en tråd om min egen oplevelse med ecstasypiller for nyligt. Det lader til at vi har haft nogenlunde samme oplevelse - du kan læse min tråd her:
ADVARSEL: Ecstasypiller - ikke mdma, LSD/syre evt.?

Hey OhImNew. Jeg har læst din tråd, men har lidt svært ved at se hvordan du kan samligne vores oplevelser? :roll: For det første, er der ikke tale om de samme piller, og for det andet oplevede du ikke de samme bivirkninger som mig. Men hey, tak for linket :wink:

Medlem

Du har ret i at det ikke er helt den samme oplevelse vi har haft, men der er visse ligheder. Bl.a. det med at fryse, at der gik meget lang tid inden det slog til, ting der bevæger sig, syner, munden ikke tør som normalt, sløvhed mv. Men der er selvfølgelig også en række uligheder; kramper oplevede jeg slet ikke osv. - Men det var også mest bare lidt til info ;)

Junior medlem

Udfra din beskrivelse af rusen, vil jeg skyde på at du har fået "fake" ecstacy. Der er mange af disse piller i omløb og han fra flere personer fået at vide at disse piller indeholder MCPP

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var også hvad jeg frygtede. Heldigvis, er eftervirkningerne aftaget nu, så jeg er på toppen igen. Det er 100% ikke nogle piller jeg skal lege med mere :wink:

Tak for svarene, allesammen 8)

Medlem

Forståeligt nok...

Jeg har netop modtaget mit EZ Test Complete, så hvis nogle skulle ha' lyst, er I velkommen til at få testet piller her i fremtiden (hvis man altså ikke selv lige har sådan et kit)... Jeg bor på Vesterbro i kbh. ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Magic Shroom skrev:
Det var også hvad jeg frygtede. Heldigvis, er eftervirkningerne aftaget nu, så jeg er på toppen igen. Det er 100% ikke nogle piller jeg skal lege med mere :wink:

Tak for svarene, allesammen 8)

... lær dog noget af det?!

Stop med at spis ecstasypiller! - rent mdma eller ingen ting.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
Pis ville ønske at jegl ige fik læst denne her tråd før jeg fik købt nogle piller af det mærke.. og tror at det er det samme.. For beskrivelsen af virkningen er de samme som den, den flinke sælger fortalte mig..
Han brugte for eksempel ordet svampe ekstrakt og blev glad for tænke traks på 2c serien, men nu er jeg bare mega skuffet :(
Øv øv.. Hvorfor satan læste jeg ikke denne her tråd..
Nu er det snart 3 år siden jeg har prøvet det sidst..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
Har så lige prøvet dem og fuck hvor jeg har jeg max ringe i dette øjeblik :S
De her burde satme indføre dobbelt dødstraf at sælge..
Har aldrig knækket mig så meget og haft en så underlig fornemmelse i min krop og det hele er mystisk...
Ja mystisk..
Det føltes som om at jack the ripper sidder og stikker mig i min side..
En blanding mellem at fryse og have det mega varmt..
Ingen humørløft nok mere mangel på samme.
Hold jer væk fra de her sataner..
tingeling come on baby shake that :D
Det er mit eneste højdepunkt under denne her kemikalie forgiftning..
Wow nu smiler jeg :D
Mange tak psychedelia for det hjalp på mit humør at skrive det her..
Men nu kommer smerterne meget tilbage..
Så hvis i møder de her fisk så pas på.. Vil meget gerne have nummeret på kokken for det her ikke delfiner det her er fuggi meget giftig fisk.. På dansk kugle fisk.. Nå men triller videre..
En blanding af plastic og gumi fylder min kæft.. Og mange tak til min kæreste for at efter lade en menthol smøg i askebærret nu kan kvalmen ikke blive mere intakt..

Russisk pop for the win tingeling shake that.. Ja kom så i gang for satan..
Bare slet dette her indlæg..
Det er sikkert for fucked til noget som helst..
Men orker ikke at trykke på backspace mine hænder er for stive..

Godnat til folket

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
spiffeh skrev:
rent mdma eller ingen ting.

hvad med MDA og MBDB?
tror da vist også lige jeg har læst et indlæg om du ikke hlt foragtede metylone :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nvm.

Senest rettet af :D  24 maj 2009 17:03, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
galskabens-gardner skrev:
spiffeh skrev:

hvad med MDA og MBDB?
tror da vist også lige jeg har læst et indlæg om du ikke hlt foragtede metylone :D

... nææh, men hvis nu man vil lamme sig på MDA, så skaffer man sig MDA - ikke ecstasypiller der måske er MDA i, ifølge nogen rapporter på en ecstasydatabase...

Hash er efter min mening også fint nok! så længe du ikke køber det som ecstasy!

og john D. Rockefeller> Han nævner 3 forskellige stoffer, 2 af kemisk slang formel, én af alm. slang,...

hvor ligger forskellen i hvorvidt han mener Bk-MBDB eller MBDB? han nævner blot 2 ecstasylignende stoffer...
Derefter nævner han at jeg ikke foragter methylon? han remser jo bare tilfældige stoffer op først, derefter pointere at jeg også tager andet end MDMA - Det er flueknepperi... ligegyldigt flueknepperi der ikke siger eller betyder noget.

Desuden har jeg aldrig prøvet MDMA! (ud over i ægzstaszi en enkelt gang eller 2.. mine forbindelser er for dårlige :roll:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
galskabens-gardner skrev:
spiffeh skrev:

hvad med MDA og MBDB?

... nææh, men hvis nu man vil lamme sig på MDA, så skaffer man sig MDA - ikke ecstasypiller der måske er MDA i, ifølge nogen rapporter på en ecstasydatabase...

Hash er efter min mening også fint nok! så længe du ikke køber det som ecstasy!

og john D. Rockefeller> Han nævner 3 forskellige stoffer, 2 af kemisk slang formel, én af alm. slang,...

hvor ligger forskellen i hvorvidt han mener Bk-MBDB eller MBDB? han nævner blot 2 ecstasylignende stoffer...
Derefter nævner han at jeg ikke foragter methylon? han remser jo bare tilfældige stoffer op først, derefter pointere at jeg også tager andet end MDMA - Det er flueknepperi... ligegyldigt flueknepperi der ikke siger eller betyder noget.

Desuden har jeg aldrig prøvet MDMA! (ud over i ægzstaszi en enkelt gang eller 2.. mine forbindelser er for dårlige :roll:)

Du har fuldstændig ret. :oops: Jeg havde ikke lige læst, hvad der var blevet skrevet før, så jeg antog, at han snakker om ecstasy med MBDB i.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Det er fordi det er nogle gode piller svjv, så du må jo bare lade være med at over dosere hvis du ikke kan tage mosten

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Der er flere forskellige batches af lige netop dem i omløb, så det er svært at sige så meget i sagen, :?:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
yeti skrev:
Skou skrev:
Ang. den brænden under huden så er det vidst noget med at nitroglycering skulle virke på den måde, det bliver brugt til patienter der har en blodprop da det udvider samtlige blodårer i hele kroppen.

- Det er virkelig skræmmende hvis det er kommet dertil at de er begyndt og putte det lort i dem :shock:

Det tror jeg absolut ikke, så er de i hvert fald ikke for kloge. Mange laboratorier bliver bustet fordi de eksploderer, så hvis de putter nitroglycerin i kan de sgu lige så godt selv ringe efter politiet :mrgreen:

Fra en kender :p

Medlem

Det lyder som det samme jeg oplevede:

mCPP forklædt som ecstasy

Dedikeret medlem
Brugeravatar

zappa skrev:
Det lyder som det samme jeg oplevede:

mCPP forklædt som ecstasy

Jeg tror også pillerne har indeholdt et form for Piperazine, især efter at have læst din triprapport. Om det var mcPP eller et andet piperazine, kan jeg jo aldrig vide.

Men til alle jer kikse ædere der ude, hvis I falder over Blå delfiner: Sig nej tak! 8)

Medlem

Ja altså der er jo sikkert nogen der godt kan li det.. Man skal bare ikke forvente et mdma trip. :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

zappa skrev:
Ja altså der er jo sikkert nogen der godt kan li det.. Man skal bare ikke forvente et mdma trip. :-)

Det har du helt ret i. Jeg synes sådan set selve trippet var syret nok. Hvis det ikke var pga. alt det fysiske ubehag ville det jo have været et fedt trip. Og som du siger, man skal ikke forvente et mdma trip.

Medlem

Der findes nogle piller som der er delfiner på(legal highs) som man kan bestille online, de kaldes vidst nevernap.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]