Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Længere tid end Flunitrazepam hehe - men kun lidt...

Men svært, at sige præcist - de har en halvveringstid på 30-40 timer...

Junior medlem

Det var i onsdags jeg havde indtaget 2 styk af dem..så jeg har
Torsdag
Fredag
Lørdag
Søndag
til at komme oven på og har indtil videre nok drukket 16 liter vand hehe..

Junior medlem

Jeg fik sq lige 2 af de drug test ind af døren her til morgen så brugte lige den ene med det samme og jeg har drukket 16 liter vand siden jeg indtog de robber og coke den var negativ ved coke men positiv med Benzo skal satme have de benzoer ud af systemet...

Medlem

Ellers er der plan B.

Dit arbejde har stresset dig det seneste stykke tid, og du har derfor haft svært ved at sove. I et svagt øjeblik sagde du ja tak, da din kæreste/ven/whatever tilbød dig en sovepille, så du kunne møde på udhvilet på arbejde igen.

Hvis det kikser, kan du glæde dig over at kunne finde et nyt arbejde, der ikke pacificere din personlige frihed ;)

Og pas lige på med at drikke alt det vand. Det kan blive ret farligt for dit helbred! Kilde

Junior medlem

Det er slet ikke en mulighed at sige jeg har fået en sovepille eller der nogen der har puttet noget i min drink den skal bare være clean den prøve jeg tror måske jeg gemmer den sidste test til søndag aften eller mandag morgen og ellers er jeg ude i noget med at jeg skal have en kondom med en anden pis med mig på toilet og håbe det kan lade sig gøre...skod de benzoer kan spores så lang tid men har flere venner der siger citronsyre skulle hjælpe helt vildt så har købt 6 citronbomber :) aner bare ikke lige hvornår og hvor mange af dem jeg vil tage...

Medlem

Geografisk sted: ja
Uhh, glæder mig til at høre resultatet.

Medlem

det er sgu da en god ide ? den med kondomet ...

Junior medlem

Funky fungus skrev:
Uhh, glæder mig til at høre resultatet.

Hehe fuck dig :P

Junior medlem

oruspo skrev:
det er sgu da en god ide ? den med kondomet ...

Jah problemet er bare hvis hun kan mærke på plastic kruset pisset ikke er varmt nok eller hun går med ud og tjekker om jeg laver numre ude på toilettet..

Medlem

Geografisk sted: ja
Hvis du holder kondomet tæt ind til kroppen bliver det jo noget lunkent stads, som den ægte vare. Og forsøg at binde knuden lidt løt. Er du fingernem kan du sagtens få "tisset" i koppen, selvom hun står bag dig. Hun ska vel ikke se direkte på kalorius??

Medlem

tror ikke de går med ud på toilettet
hvor mange personer skal drug testes 10-20 ? tror ikke hun gider.
men øv dig da ! :D
pis i et kondom og prøv så at få det ned i en kop uden at blive bustet ( i dette tilfælde kan du jo ikk bustes af nogen ) så er du da klar på den værste

Junior medlem

oruspo skrev:
tror ikke de går med ud på toilettet
hvor mange personer skal drug testes 10-20 ? tror ikke hun gider.
men øv dig da ! :D
pis i et kondom og prøv så at få det ned i en kop uden at blive bustet ( i dette tilfælde kan du jo ikk bustes af nogen ) så er du da klar på den værste

Det er kun mig der skal testes hehe..

Medlem

hva er dit job? :)

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
AltRygende skrev:
Spis fx en rejemad med RIGTIG meget citronsaft på, idet hele taget indtage rigtig meget citronsaft.
Du kan også bare når du skal aflever urinprøven putte noget sæbe på din finger, også ned i urinen. Ved ikke om det virker, men det var der en af de ansatte der sagde til mig da jeg anbragt på stevnsfortet :) Held og lykke.

den med sæbe som man har kradset på, så der sidder en smule under neglen, kan jeg sige god for! det virker ihvertfald for både benzoer og cannabis!
og med opiater kan man altid sige at man har spist en kodimagnyl, og at man ikke vidste det var forkert når de kan fåes i håndkøb ( og damen på apoteket anbefalede det imod hovedpine ) kodein bliver jo sporet som morfin!

Medlem

hvorfor er det kun dig der skal testes ? hvorfor har de mistanke .
og hvad viste prøven forresten.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det kan også være man kunne smulge sin egen neutraliserede urin med ind hvis man kan neutralisere det.
Måske hvis du pissede i en gryde, blandede det med sæbe og kogte det godt igennem? Jeg er lidt grøn på feltet da jeg ikke arbejder for nogle facister i skrivende stund.

Junior medlem

TheRagingPussy skrev:
Det kan også være man kunne smulge sin egen neutraliserede urin med ind hvis man kan neutralisere det.
Måske hvis du pissede i en gryde, blandede det med sæbe og kogte det godt igennem? Jeg er lidt grøn på feltet da jeg ikke arbejder for nogle facister i skrivende stund.

Det lyder satme bøvlet det der :lol:

Junior medlem

Jeg er elektriker og de synes jeg har været lidt fraværende på det sidste og så blev jeg indkaldt til et møde hvor jeg så fortalte dem at jeg har været lidt mega fucked på det sidste hehe men til prøven idag kan jeg lige hilse og siger jeg drak 2 af de citronsaft kl 24 i nat og så en igen imorges og prøven var positiv på benzo idag kl 11 og det helt tilbage fra i onsdags så den med citronsaft og masser af vand den holder bare ikke det skider jeg på meget muligt den gør mod hash og andet men sq ikke benzo jeg har læst mig frem til at den med citronsaften skulle ændre dit pis ph værdi så selvom der er narko i urinen så ville den vise negativ jeg tror man skal have rigitg meget citronsaft i maven og så skal du satse på når du pisser til prøven er det citronsaften der kommer ud det er jo pænt svært at styre så det er et lorte trick hehe men den med sæben hvor meget hold er der i det og hva er det lige det gør ?

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
Goamok skrev:
Jeg er elektriker og de synes jeg har været lidt fraværende på det sidste og så blev jeg indkaldt til et møde hvor jeg så fortalte dem at jeg har været lidt mega fucked på det sidste hehe men til prøven idag kan jeg lige hilse og siger jeg drak 2 af de citronsaft kl 24 i nat og så en igen imorges og prøven var positiv på benzo idag kl 11 og det helt tilbage fra i onsdags så den med citronsaft og masser af vand den holder bare ikke det skider jeg på meget muligt den gør mod hash og andet men sq ikke benzo jeg har læst mig frem til at den med citronsaften skulle ændre dit pis ph værdi så selvom der er narko i urinen så ville den vise negativ jeg tror man skal have rigitg meget citronsaft i maven og så skal du satse på når du pisser til prøven er det citronsaften der kommer ud det er jo pænt svært at styre så det er et lorte trick hehe men den med sæben hvor meget hold er der i det og hva er det lige det gør ?

når man tester urin på laboratorie, sender man noget lys ( kan ikke lige huske hvad for en slags lys ) igennem og det mønster der opstår på den anden side er forskelligt alt efter hvilke stoffer det indeholder, sæbe fjerner overfladespændingen og opløser/omrokerer på indholdet så det specielle mønster de kigger efter ikke er der. jeg har selv testet ph på mit urin med sæbe i og den var den samme som før sæben! så det har ikke noget med ph at gøre!

Junior medlem

Okay lyder spændende men virker det bare lige med det samme? de her test bliver jo ikke sendt på laboratorie men bare sådan nogen hun dypper ned i pisset....jeg sagde osse kun at citronsaft skulle gå ind og ændre i ph værdien...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]