Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Blæste Nico skrev:
Syntes det ville være et interessant trip... måske en bakkentur på en Meskalin og Æter combo..

8)

Fear and Loathing på bakken :P Det gad jeg alligevel godt at se

Medlem

flex skrev:
Forrige weekend var jeg i roosendaal (holland) for at hente forsyninger.
Jeg bor i bruxelles, så det er kun 70 minutter med toget.
Jeg købte 35 gram blandet skunk og hash, samt 30 gram trøfler (ikke dem man bruger i madlavning ;) )

Jeg gemte lortet i skraldespanden ved sædet foran mit sæde, og regnede med at det var helt ok (eftersom jeg har taget turen ca. 10 gange ialt, og aldrig set skyggen af en betjent)

Jeg var pisseskæv, da jeg ikke havde røget i lang tid, og selvfølgelig skulle have en joint på hver af de coffeeshops jeg besøgte :-)

Jeg satte mig til at læse chuck palanhuicks "survivor" (som er en meget spændende bog) og var helt væk i historien, da jeg pludselig bliver prikket på skulderen.
Jeg ser op, og der står 4 betjente foran mig, samt 6 andre længere nede i vognen.

De spørger om min billet, og jeg finder den frem og afleverer den.
Da jeg havde købt en billet til det første stop over grænsen, med retur samme dag, og havde mega røde øjne, blev de selvfølgelig meget mistænksomme.
De spurgte om jeg havde været på coffeeshop, og jeg svarede selvfølgelig nej.

Pludselig skete der et eller andet i den næste togvogn, og alle betjentene løb ud, og jeg troede jeg var reddet.
Nææh nej, 5 minutter efter kom to af dem tilbage, og krævede at jeg tømte min taske.
Jeg tømte min taske, hvor de selvfølgelig ikke fandt noget, andet end et set ild-poi's som de undrede sig meget over.
Jeg blev derefter kropsvisiteret, inkl. en grundig undersøgelse af mine nosser, i ca. 60 menneskers påsyn.

Betjentene vendte sig så om og skred, men kom tilbage igen med det samme, og åbnede skraldespanden ved mit sæde.
Tydeligvis frustrerede over ikke at finde noget, undersøgte de alle 5 skraldespande ved sæderne omkring mig, og i den sidste skraldespand fandt de så mit "stash" :-(

Jeg blev derefter beodret til at følge med ned til enden af toget, hvor der stod 6 betjente, og alle de mennesker der var blevet anholdt i toget. (Der er mange flygtninge der står af i schipol, og prøver på at komme til england via calais via. bruxelles, og dem var der et par stykker af)

De anholdte talte bl.a en midaldrende afrikansk mand der blev taget for forsøg på at sælge bælter, 3 8årige piger og deres mor, der blev anholdt for ikke at have noget id, og 2 14 årige knægte der blev anholdt for noget jeg aldrig fandt ud af.

Jeg så til imens den ene af de 14 årige drenge fik brækket sin næse ved at få smadret hovedet ind i væggen gentagne gange, tilsyneladende uden grund, imens han græd og bad til gud.

De 3 små piger og deres mor bad også til gud, på et sprog jeg ikke fatter, men tydeligtvis desperate.

De andre mennesker i vognen så alle ud af vinduet, som om intet useædvanligt foregik.

Senere, på politistationen, blev vi linet op på en lang række, som i en eller anden fængselsfilm, og beordret til at holde kæft og stå ret.

Der kommer så en betjent hen og henter de tre små piger, spørger dem på fransk og på flamsk (hvilket de tydeligvis ikke forstår da de er fra afrika) om de har noget id.
Eftersom de ikke kunne svare, tager betjenten fat i håret på den ene af dem, og slynger hende igennem lokalet så hun falder over et sæt stole, -tydeligvis meget smertefuldt-, og slår de to andre gentagne gange imens han råber "HVORFOR HAR I IKKE NOGET ID??? HVORFOR?? HVA??"
De bliver derefter ført væk, og jeg så dem ikke igen.

Næste gang bliver de to 14 årige drenge hentet.
Da de blev slæbt ned ad gangen tænkte jeg at det jeg lige havde set,-behandlingen af pigerne- var nok det værste jeg nogensinde ville opleve på en politistation.

Et minut efter hører jeg, -fjernt, men stadig MEGET tydeligt-, to drenges desperate skrig og bøn om forladelse, samt borde og stole der vælter, en rude der bliver smadret, tre betjente der råber og håner, i det hele taget lyde man ikke forestiller sig nogensinde at skulle høre andre steder end dårlige actionfilm.

10 minutter efter kommer der en ambulance og henter den ene af drengene, der udover at have en næse der har været brækket i snart en time, uden så meget som at være blevet tørret for blod, også har en arm der ligner en stang spagetti.
Den anden dreng så jeg ikke.

Den afrikanske mand med bælterne "slap" med et par slag over nakken..

Jeg har ikke lyst til at berette om hvad der skete for mit vedkommende, men jeg "slap" uden tiltale efter en overnatning i en celle der var fyldt med pis og bræk, uden tøj og vand.

Nogen vil måske sige at jeg var pænt uheldig den dag, men sammenlignet med andre så er jeg sku et ufatteligt heldigt svin..

DONT get arrested in belgium!!!!!

EDIT: Jeg glemte at nævne at der på 'mystisk' vis var forsvundet 165€ fra min pung da jeg blev lukket ud af detentionen...

de kan jo ikke bevise at der er dit hash ? så de kan jo i princippet ikke gøre noget ved det
har jeg ret ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg har været MEGET tæt på, det var da mig og nogle venner sad et sted hvor der åbenbart lige var blevet malet grafitti - der kom så pluselig nogle pansere forbi og mistænkte os for det, så de ville kropsvisitere os.
Jeg blev vildt bange da jeg jo havde lidt hash på mig (ca. ét gram), om min ene ven - 7 E piller, ca. 1,5 g speed og 7 gram hash.

De begytndte så at visitere de andre (som ikke havde noget på sig) da der var ved at udvikle sig en lille konflikt mellem to mennesker lidt bag panserene, så de 2 pansere vendte ryggen til os i et meget kort øjeblik, jeg skyndte mig at tage hashen op af lommen og putte det ned i min sko, så de fandt det ikke da de bagefter skulle visitere mig! 8)

Min ven var dog mindre heldig, de opdagede hashen og speed'en - dog fandt de ikke E pillerne på ham.

- Abraham Lincoln

Medlem

Euforiseret skrev:
Jeg har været MEGET tæt på, det var da mig og nogle venner sad et sted hvor der åbenbart lige var blevet malet grafitti - der kom så pluselig nogle pansere forbi og mistænkte os for det, så de ville kropsvisitere os.
Jeg blev vildt bange da jeg jo havde lidt hash på mig (ca. ét gram), om min ene ven - 7 E piller, ca. 1,5 g speed og 7 gram hash.

De begytndte så at visitere de andre (som ikke havde noget på sig) da der var ved at udvikle sig en lille konflikt mellem to mennesker lidt bag panserene, så de 2 pansere vendte ryggen til os i et meget kort øjeblik, jeg skyndte mig at tage hashen op af lommen og putte det ned i min sko, så de fandt det ikke da de bagefter skulle visitere mig! 8)

Min ven var dog mindre heldig, de opdagede hashen og speed'en - dog fandt de ikke E pillerne på ham.

tjekker politiet da ikke folks sko ? har da hørt historier om at de endda beder folk om at hive ned i bukserne.
men du var da heldig + uheldig da du jo var på det forkerte sted på det forkete tidspunkt :D

Medlem
Brugeravatar

Ja jeg følte mig godt nok også heldig bagefter, og utrolig smart 8) de stod ikke mere end et par meter fra os da jeg lige skjulte det :D

Men jo de tjekker vidst også skoene, nogle gange.. Men ikke her :P
Det var fandme også nogle dumme pansere, og enormt provokerende

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

oruspo skrev:
de kan jo ikke bevise at der er dit hash ? så de kan jo i princippet ikke gøre noget ved det
har jeg ret ?

Hmm efter at have læst Flex' grufulde historie, så lyder det altså ikke som en af de situationer hvor man står og påberåber sig sine rettigheder :shock:

Jeg er heller ikke blevet busted; men har prøvet at være på vej hjem fra byen hvor min stangstive kammerat pludselig synes det var sjovt at råbe til politiet at ham der (mig) havde taget narko... Og de kom så hen for at bede min kammerat dæmpe sig ned og så lyste de mig i øjnene; men jeg var pinligt upåvirket og ligner ikke typen, så blev blot bedt om at få min fulde ven til at dæmpe sig og sørge for han kom sikkert hjem...

Hvad vennen ikke vidste var at jeg stod med 20g amf på mig, som jeg holdte for en anden ven.... Jeg tror stadig min ansigtskulør er lysere end før den oplevelse :?

Junior medlem

For tre-fire år siden skulle jeg ud på Staden og se Colder i den grå hal med en ven. Vi købte en 4 g pot af nogle grønlændere over for bageren. Min ven ville lige hæve penge udenfor, så vi aftalte at jeg skulle begynde at rulle en joint. Imens jeg står i et aflukke til venstre for bageren og koncentreret lader lighterflammen riste cigaretten, bliver jeg pludselig antastet af en betjent i fuld kampuniform. Midt i vintermørket bliver jeg afsløret af en stærk lyskegle fra hans Maglite, og bliver bedt om at stoppe. Han konfiskerer det hele og beder om cpr. og navn imens hans to kolleger står med ryggen til fem meter væk og holder øje. Derefter smutter de.

Et stykke tid efter får jeg et brev og en bøde på 300 kr. fra politiet, hvilket var til at overleve. Det sjove var at det, der skulle have været 3 gram ifølge sælgeren, var i stedet 4,5 gram, så de havde altså givet mig alt for meget. Ironisk at det sker den dag man bliver snuppet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Blev på et tidspunkt taget med noget Flephedrone, og jeg sidder og hakker på spejlet da 2 betjente stormer ind. Det skal så også lige siges at vi havde taget lidt MDMC, LSD Blotters og lidt kiks. Men så da jeg ser de betjent så tænker jeg bare dem har jeg sku da set et sted, så skulle til at sprøge dem om en streg. De viser sig så senere at det er fordi at det var det der knaldet mig med 25 gr tjald ca 2-3 måneder forinden.

Medlem
Brugeravatar

AltRygende skrev:
...Men så da jeg ser de betjent så tænker jeg bare dem har jeg sku da set et sted, så skulle til at sprøge dem om en streg...

Spurgte du 2 betjente om de ville have en streg? :lol:

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

Nej dog ikke:) Kunne ha været meget sjovt hvis jeg havde.

Medlem
Brugeravatar

AltRygende skrev:

Ikke rigtigt? Uden at være alt for meget inde i lovgivningen kunne jeg forestille mig at det ville kunne have givet en højere straf fordi du "forsøgte at sælge".

Medlem
Brugeravatar

lulzkiller skrev:
AltRygende skrev:

Ikke rigtigt? Uden at være alt for meget inde i lovgivningen kunne jeg forestille mig at det ville kunne have givet en højere straf fordi du "forsøgte at sælge".

Ej det tror jeg bestemt ikke. Du er jo heller ikke pusher hvis du giver din ven en streg, eller lader ham ryge med på din pind. Forsøg på salg skulle jeg spørge om han ville købe noget.

Medlem

Pulveralarm skrev:
For tre-fire år siden skulle jeg ud på Staden og se Colder i den grå hal med en ven. Vi købte en 4 g pot af nogle grønlændere over for bageren. Min ven ville lige hæve penge udenfor, så vi aftalte at jeg skulle begynde at rulle en joint. Imens jeg står i et aflukke til venstre for bageren og koncentreret lader lighterflammen riste cigaretten, bliver jeg pludselig antastet af en betjent i fuld kampuniform. Midt i vintermørket bliver jeg afsløret af en stærk lyskegle fra hans Maglite, og bliver bedt om at stoppe. Han konfiskerer det hele og beder om cpr. og navn imens hans to kolleger står med ryggen til fem meter væk og holder øje. Derefter smutter de.

Et stykke tid efter får jeg et brev og en bøde på 300 kr. fra politiet, hvilket var til at overleve. Det sjove var at det, der skulle have været 3 gram ifølge sælgeren, var i stedet 4,5 gram, så de havde altså givet mig alt for meget. Ironisk at det sker den dag man bliver snuppet.

hmm jeg forstår ikke hvorfor politiet går så meget op i om man ryger en joint eller ruller en, når hash handelen er så åbenlys på staden..
hvorfor går de ikke efter pusherne i stedet

Junior medlem

oruspo skrev:
Pulveralarm skrev:

hmm jeg forstår ikke hvorfor politiet går så meget op i om man ryger en joint eller ruller en, når hash handelen er så åbenlys på staden..
hvorfor går de ikke efter pusherne i stedet

Godt spørgsmål. Det er nærmest Micro War on drugs, som de synes at håndhæve i sådanne tilfælde. Det er blevet endnu slemmere efter bødetaksterne blev sat op.

Medlem

Jeg har prøvet en enkel gang efter en tur på amfetamin i byen, ville vi slutte af på staden. Vi kører ind og ryger og jeg har stadig lidt over et gram tilbage i lommen da vi kører afsted derfra igen. Lige da vi kører rundt om hjørnet ved Christianhavns St. bliver vi stoppet af en politibil med blink. Da jeg ser det blå blink skynder jeg mig at rulle vinduet halvt ned, da jeg vil smide min lille klump ud af vinduet. Men da jeg er både stiv, skæv og påvirket af amfetamin kommer jeg til at kaste "ved siden af" så jeg i stedet for at kaste klumpen ud af vinduet, rammer lige ind i ruden så den bander ind i bilen igen! :-D :-D

Det er for sent at finde den, og politiet hiver os alle ud. De taler lidt med os, visiterer os og tjekker også bilen, men utroligt nok finder de aldrig klumpen... Eller også gjorde de, men tog den bare selv med hjem og hyggede sig - hvem ved :-)

Vi fik i hvert fald lov til at køre videre som om intet var hændt - føreren var naturligvis ædru!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 22 okt 2010 23:10, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

flex skrev:
[... En vanvittig historie...]

Woah. Fuldstændig sindssyg oplevelse.
Jeg havde skidt gentagende gange i bukserne, hvis jeg nogensinde skulle opleve sådan noget.

Det er jo fuldstændig groteskt at sådan noget foregår...

At folk kan gøre sådan... Det går simpelthen ud over min fatteevne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]