cloud9 skrev:
Opis skrev:
cloud9 skrev:
Dovne gøgler skrev:
Jeg kan egentlig heller ikke se nogen grund til at begynde at kritisere Islam(det er ligesom bare dårlig karma

) det er jo ikke ligefrem den mest elskede folkefærd i Danmark i forevejen, så der er da slet ingen grund til at fornærme nogen på et forum som dette.
hvem skulle blive fornærmet, autome? for muslimer læser vel ikke herinde? og desuden hvis de gjorde ville de jo forsvare tåbelighederne og mange herinde ville blive lidt klogere på hvor tåbelig den religion/ideologi er! der skal jo nok være nogle arabiske medlemmer herinde! og dem tager jeg hatten af for fordi de går imod strømmen i deres familier, der jo minder meget om jehovas vidner ved at slå hånden af afhoppere!
Tror ikke vi ville finde ud af nogetsom helst omkring en religion/ideologi som islam ved at der var nogle arabiske medlemmer heinde. Tilgændgæld kan man få en masse at vide om selve araberen.
Og så vil jeg godt oplyse din egen tåbelighed. Det er andre end arabere der har islam som religion. Muslimer findes i alle hudfarver og lande efterhånden.
Jeg tager hatten af for dem der har sin rasicne velbegrundet og ved hvad de er racistiske overfor. Når racismen er bygget på fordomme og uvidenhed, ja så ved jeg ikke helt hvem jeg hælder til, man er ikke meget bedre end de muslimer man ikke kan lide, da deres tåbeligheder er bygget på det samme.
Det er altid nemmest af hjernevaske analfabeter.
aha! jeg er altså racist selvom jeg har været gift med en koreaner og har venner som er arabere, persere, svenskere, indere, tamiler osv. hvor er din kritik af de andre som nedgører andre religioner som feks kristendommen? jeg ved sgu ikke hvad jeg skal sige til dig andet end ?

men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad du ved om islam ( for jeg tror ikke du ved en skid om emnet!) hvem var muhammed? hvad var hans budskab? hvorfor hadede han jøder? hvorfor er han IKKE pædofil når han forlovede sig med aisha på 6 og gifede sig med hende da hun var 9 og fuldbyrdede ægteskabet? hvorfor må musimer ikke drikke alkohol? + en helvedes masse andre spørgsmål som du åbenbart ikke kan svare på fordi det netop er DIG som er uvidende! men jeg kan svare på alle spørgsmålene, men det vil typer som dig jo ikke høre fordi du er så FORDOMSFULD overfor islam-kritikkere! men prøv at læse bare LIDT om koranen hvis du altså kan holde alt det blod ud! og jeg skrev netop det med af med hatten for de arabere som er herinde for at de ikke skulle føle sig hadet af mig, men hvis man er bruger herinde så er man IKKE muslim! det er dig der ikke kan læse mellem linierne! men hav en god dag alligevel! jeg ønsker en debat om ALLE religioner inkl islam og ateisme!
Det kan være du ved en masse om islam, men åbenbart ikke nok til at sidestille dem med andet end arabere.
Jeg er ikke fordomsfuld overfor islam kritikere, jeg kan bare best lide når deres argumenter er bygget på realistiske mennesksyn og ikke uvidenhed og fordomme.
Men det ser heller ikke ud til at det er noget du gider at debatere islam, da du heller vil debatere mig. Det er du så velkommen til, men det ser ud til at du ved lige så lidt om mig som om islam..
Behøver ikke at læse om koranen, jeg har læst den. Den mest geniale livsfilisofi, hvis den bare blev efterlevet ordenligt.
Har du så læst om den eller i den?