Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 19:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Han løj vidst også om renheden, det er nok også falske premisser...

- Men de resterende ting han solgte, må ha været på gadeplan? det blev da fjernet fra hjemmesiden?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kan ikke udtale mig om renheden. Og det eneste jeg har hørt herinde fra, omkring dette er, at "det har en funky farve!!!". Jeg tænker bare, der bevhøves vel ikke, at skulle særligt meget urenhed til, før noget i denne klasse bliver misfarvet??

Men som sagt, kan jeg ikke forestille mig at vedkommende, skulle ha' forsøgt at overbevise dig(eller nogen andre) om, at det var lovligt for dig at købe eller være i besidelse af det omtalte. Derfor siger jeg, at der muligvis kan være tale om en misforståelse, fra din side af. Ved selvfølgelig ikke præcis, hvordan det er gået for sig, og synes egentlig også det her er et dumt sted, at diskutere det.

Er glad for at høre, at du indtil videre er sluppet billigt!

@ Back to work

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Drugejogge skrev:
Ja, det var lidt sjovt faktisk, for jeg kunne mærke at de to forhørere klart havde en personlig vendetta imod hovedsigtede i sagen, eftersom han i følge dem har været skyld i utallige af urene stoffer er kommet ud i gademiljøet, og jeg blev næsten set som "offeret" i den sammenhæng, fordi han havde solgt det under falske premisser/som værende lovligt.

Men nu må vi se.....

Jeg kan ta fejl, men det lyder netop som om de ville ha du skulle føle dig som offer (og hovedsigtede som en idiot), for at få dig vendt mod ham. Det er også meget typisk, at de for at lægge pres på folk, nærmest står med en sigtelse i hånden. Yderligere er det vigtigt at være opmærksom på, at det der tilsyneladende ser ud som sikre beviser (eks. aflytning) ikke nødvendigvis er beviser men kun indicier. Som sagt, jeg kan ta fejl og jeg ved godt du ikke kan fortælle alt her.

Generelt er søforklaringer farlige, med mindre man har 100% styr på dem. De kan ødelægges af andres forklaringer eller fakta der viser noget andet. Dårlig hukommelse er ikke strafbar, uanset hvor mistænkelig dårlig den er.

Most of the physical world is unseen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvordan har de fundet ud af at du har købt af ham? Har han stukket dig eller skrevet dit navn ned? Jeg ville ikke sige en skid til dem, uanset hvor "sikre" beviser de disker op med.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
jim fear skrev:
Hvordan har de fundet ud af at du har købt af ham? Har han stukket dig eller skrevet dit navn ned? Jeg ville ikke sige en skid til dem, uanset hvor "sikre" beviser de disker op med.

Dette spørgsmål er jeg også meget interesseret i at høre svaret på. Hvad sagde politiet om deres beviser?

Medlem

desværre var min signatur inkluderet uden jeg vidste det i en e-mail samtale, og eftersom jeg er den eneste med det navn er det ret håbløst.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drugejogge skrev:
desværre var min signatur inkluderet uden jeg vidste det i en e-mail samtale, og eftersom jeg er den eneste med det navn er det ret håbløst.

Kan du uddybe lidt mere? bliver der explicit snakket om narkotiske stoffer, og "køber" du direkte?

Medlem

Ja og ja, men i troen at det er lovligt jo.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og det bliver ikke nævnt i samtalen?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Drugejogge skrev:
Ja og ja, men i troen at det er lovligt jo.

Er der ikke andre unavngivne personer der har adgang til din pc?

Det er altid nemt at være bagklog, men håndteret rigtigt er jeg næsten sikker på, der kun er tale om indicier. Jeg har selv været rum aflyttet i min lejlighed og det var kun indicier, selvom jeg fortalte alt om ulovlighederne på aflytningen i detaljer. Jeg dømmer dig ikke, for det er svært, men det er mere til en anden gang, også til andre der læser dette.

Most of the physical world is unseen.

Medlem

Nej det er der ik som sådan, kunne jeg selvf påstå, men eftersom der var sammenhæng mellem samtalen og bankbevægelser, var der ik meget at stille op. Jeg kan selvf godt se nu, at jeg ikke har handlet alt for klogt, men som sagt, var jeg ærligt talt i den tro at det var lovligt, hvilket det da også den første gang vi handlede.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drugejogge skrev:
Nej det er der ik som sådan, kunne jeg selvf påstå, men eftersom der var sammenhæng mellem samtalen og bankbevægelser, var der ik meget at stille op. Jeg kan selvf godt se nu, at jeg ikke har handlet alt for klogt, men som sagt, var jeg ærligt talt i den tro at det var lovligt, hvilket det da også den første gang vi handlede.

Jeg ville erklære mig i god tro om at stoffet stadig var legalt, pga. den nyelige lavet lov imod det.

Jeg håber det går godt for dig!

Medlem

Det er bestemt også det der kommer til at ske... skal nok give en update når der sker mere i sagen!

Medlem

yeti skrev:
cloud9 skrev:
jeg tror ikke han er i fængsel, men at han bare har været til forhør, og fundet ud af at det bare var en bagatel...og derpå "glemt" at tilbagemelde! husk på at det er vigtigt for alle at vide om politiet er begyndt at arbejde på den måde, for så vil jeg da aldrig komme frivilligt på stationen hvis de beder mig komme til forhør!. hvis han stod til fængselsstraf, hvorfor hentede de ham så ikke?

En af mine venner fik for 3 år siden sådan en indkaldelse til en afhøring, og tog derind. Han blev anholdt da han nægtede at fortsætte afhøringen uden en advokat, og var varetægtsfængslet i 6 måneder. Og det var IKKE fordi han havde været dum og tilstået noget. Så sådan arbejder de altså nogle gange.

hvabehar? det lyder jo helt ud i hampen

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Enki skrev:
yeti skrev:
cloud9 skrev:
jeg tror ikke han er i fængsel, men at han bare har været til forhør, og fundet ud af at det bare var en bagatel...og derpå "glemt" at tilbagemelde! husk på at det er vigtigt for alle at vide om politiet er begyndt at arbejde på den måde, for så vil jeg da aldrig komme frivilligt på stationen hvis de beder mig komme til forhør!. hvis han stod til fængselsstraf, hvorfor hentede de ham så ikke?

En af mine venner fik for 3 år siden sådan en indkaldelse til en afhøring, og tog derind. Han blev anholdt da han nægtede at fortsætte afhøringen uden en advokat, og var varetægtsfængslet i 6 måneder. Og det var IKKE fordi han havde været dum og tilstået noget. Så sådan arbejder de altså nogle gange.

hvabehar? det lyder jo helt ud i hampen

Forstå nu at han blev anholdt DA han ikke ville sige mere, ikke FORDI han ikke ville sige mere. Det er Ionium jeg snakker om, og han har selv forklaret sig på side 2 i dette emne.

Medlem

Okay nyt i sagen, hvis nogen skulle være interesserede.

er lige blevet indkaldt til at møde op i retten på mandag, for at vidne imod Mr. "X"...

Jeg har sku lidt noia på over den slags, har aldrig været i retten osv.... Burde jeg det?

Vil i vurdere at jeg er ude for sigtelsesfare, nu jeg blot indkaldes som vidne?

Sætter pris på seriøse svar :)

Junior medlem

Alt hvad du siger vil de bruge imod dig når de så sigter dig... Det ser ud til de kører lidt en dobbeltsag her..

Medlem

Hvad mener du med det? jeg skal jo bare vidne imod ham, så de kan fælde ham? i guess?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Drugejogge skrev:
Hvad mener du med det? jeg skal jo bare vidne imod ham, så de kan fælde ham? i guess?

Det går jeg da også ud fra at du skal ..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Espersen skrev:
Politiet:"Hvad er din forklaring på at dit navn er dukket op på denne persons telefon, som for 4 dage siden blev taget med blablablaSTOFFERblablabla?"
Dig:"'amen, det var en eller anden gut jeg mødte i byen ikk'? Og så aftalte vi at vi skulle udveksle nummer fordi vi skulle videre i byen sammen, ikk'?"
Polisen:"Javel ja... Kan du forklare hvorfor dit navn på personens telefon så er 'Pusher John - Sælger godt blablablaSTOFFERblablabla'?" *viser dig mobiltelefon med navn*
Dig:"Er der ikke varmt herinde? Puhaa... nu bliver jeg altså nødt til at komme på tønden!"

Ej, jokin'... Held og lykke du 8)

Keep smokin' :D

HAHA - god griner! :D

"Just say NO" (to the police)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]