Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 18:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej igen allesammen.
Længe siden jeg har været herinde. Hver gang jeg tager Ketamin får jeg det selvfølgelig godt...men kun hvis jeg ligger stille. Bevæger jeg mig, får jeg rigtig meget kvalme, og føler at jeg skal knække mig.

Jeg vejer næsten 90kg, og vi snakker kun om doser på 50-100mg Ketamin.

Tager jeg for store doser, eller hvordan står det til?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Xtreme får også kvale og opkast når han tager pony, har ikke selv oplevet kvale eller lign ved hest, men har heller ikke haft muligheden til at lege alt for meget med det.. endnu 8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Det kommer jo måske nok i weekenden :mrgreen:

Jeg har heller ikke oplevet det der opkast/kvalme halløj og jeg kørte endda i bus og gik på den streg hest jeg fik... 8)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det problem har jeg også med noget keta.
Min erfaring er dog, at det kommer an på, hvad det er for noget keta.
Noget keta kan man mere eller mindre sagtens vælte lidt rundt på, uden at man får kvalme og skal brække sig. Andet kan jeg slet ikke røre mig på, før jeg skal brække mig.
Du kan også prøve at indtage det oralt, hvis du har råd til det... det kræver meget højere dosis, men det bliver tilsvarende endnu mere psykedelisk og uden den tunge kvalme og sten i hovedet.

Medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det problem har jeg også med noget keta.
Min erfaring er dog, at det kommer an på, hvad det er for noget keta.
Noget keta kan man mere eller mindre sagtens vælte lidt rundt på, uden at man får kvalme og skal brække sig. Andet kan jeg slet ikke røre mig på, før jeg skal brække mig.
Du kan også prøve at indtage det oralt, hvis du har råd til det... det kræver meget højere dosis, men det bliver tilsvarende endnu mere psykedelisk og uden den tunge kvalme og sten i hovedet.

Hvor store doser snakker vi? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har aldrig oplevet kvalme på Ketamin - og har taget doser fra 30mg - 300-400mg - altid nasalt.... Gjorde det ret meget i en periode og kender faktisk kun een der har knækket sig på Ketamin, men han havde også drukket en del i forvejen...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg brækker mig hver eneste gang af ketamin... og i flere dage efter har jeg en klam føelese af at have influenza ikroppen er totalt mat og halv kvalm.. nogle mennesker kan åbenbart bare ikke tåle ketamin. jeg har opgivet at tage ketamin da de negative effekter langt overskygger det jeg får ud af det.

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
første gang jeg tog keta gik jeg i K-hole... og brækkede mig også en enkelt gang...
Det var noget Ko Bedøvelse og ikke Hest...

Medlem

Det er sjovt du nævner det, har været lige ved at købe noget såkaldt ko-keta fra køge på et tidspunkt :-P Et par af mine bekendte OD'ede på det (der skete dem ikke noget, vist bare en ufrivillig tur i hullet)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Vildt nok, hvad er forskellen på alm pony og ko pony?
Har aldrig hørt om ko keta før?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Jeg plejer at få elefant ketamin. 8)

Men anyways, jeg får altid kvalme på 40-50mg+ insuffleret ketamin. Det starter med at jeg bliver en smule desorienteret (nok fordi det er et dissociativ :wink: ), og så begynder kvalmen at komme, føler jeg bliver en smule rundtosset og skal gerne ligge ned og fokusere på et bestemt punkt.
Skal jeg tage ketamin så er det i form af julemix (Ketamin 1/3 MDMA) og i meget lave doser :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:

Men anyways, jeg får altid kvalme på 40-50mg+ insuffleret ketamin. Det starter med at jeg bliver en smule desorienteret (nok fordi det er et dissociativ :wink: ), og så begynder kvalmen at komme, føler jeg bliver en smule rundtosset og skal gerne ligge ned og fokusere på et bestemt punkt.
Skal jeg tage ketamin så er det i form af julemix (Ketamin 1/3 MDMA) og i meget lave doser :)

Haha, elefant-keta. Den er jeg også blevet lokket med et par gange. Det skulle ifølge pusheren være noget ekstra sygt ketamin, som bliver brugt til at bedøve elefanter. Elefanter er jo større end heste, så derfor er det jo noget sygere ketamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
John D. Rockefeller skrev:
Xtreme skrev:

Haha, elefant-keta. Den er jeg også blevet lokket med et par gange. Det skulle ifølge pusheren være noget ekstra sygt ketamin, som bliver brugt til at bedøve elefanter. Elefanter er jo større end heste, så derfor er det jo noget sygere ketamin.

No shit? Bare lige noget jeg kom på, men undrer mig ikke at der er en eller anden pusher derude der har prøvet med den :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ehm - der findes kun ketamin ok..... det andet til størrer dyr hedder hvis tiletamine så vidt jeg ved og skulle have en noget kraftigere virkning end ketamin - dog er ketamin udviklet til brug på mennesker og tiletamine, så vidt jeg ved, er udviklet kun til dyr.... Endnu en grund til at holde sig fra det.

Jeg har i min tid købt - Menneske-keta, Baby-keta, Elefant-keta, Sukker-keta, Salt-keta, sten-keta og brun keta.. I den sidste ende har det altsammen virket ens - som keta - noget mere cuttet end andet.... Er så træt af folks fucking salgsgejl...

En anden ting - kvalme på keta får jeg kun ved høje doser og hvis min mave er for fyldt... 8-10 timers faste inden - giver også det bedste trip... det samme med de fleste andre psykedeliske stoffer... En fastende krop, tripper bare længere ud og bodyloadet, ja det sgu næsten væk.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
BlueDove skrev:
Hvor store doser snakker vi? :)

Svært at sige, men over 200 mg. Måske endda oppe i 400-500+ for en heftig tur. Oral keta er totalt underligt, for det virker som et helt andet stof. Det er ret visuelt med open eyes også i forhold til nasalt, og så føler man sig let i hovedet i stedet for tung.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg får kun kvalme hvis jeg har røget hash eller drukket alkohol inden indtagelse.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Jeg har også ofte oplevet kvalme, ved indtagelse af ketamin.
Jeg syntes dog at kunne reducere intensiteten af kvalmen, ved at vænne mig langsomt til rusen - altså lægge ud med 10-15 mg, og stille arbejde mig opad.
Et hvæs af en joint, har også kunne afhjælpe kvalmen. Ikke en halv joint, eller ved at være skæv i forvejen, men bare et hvæs, når kvalmen bliver intens..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]