Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Ved ikke lige om det er den rigtige kategori jeg har lagt denne tråd under, men håber det går.

Som overskriften afslører, handler det om de anabolske. Jeg har længe overvejet at tage dem, men vil ikke gøre det før jeg har hørt andres erfaringer. kort om min motivation for at tage dem: Jeg har altid været en temmelig spinkel gut, og det irriterer mig. Jeg vil gerne understrege at jeg på ingen måde har intentioner om at få en stor bobybuilderkrop, men bare tage på i vægt samtidig med at jeg pumper lidt jern (to gange om ugen fx) for at min krop forbliver proportioneret og en smule muskuløs. Med andre ord er min ide bare at bruge steroiderne som en form for kickstart (måske bruge dem en måned til halvanden) for at tage 6-8 kg på i vægt og derefter stoppe med dem. Jeg vil så fortsætte træningen 2-3 gange ugentligt og bare bevare de kilo jeg har taget på. Mine spørgsmål er:

- Kan man bruge dem som jeg beskriver ovenfor uden at få slemme bivirkninger?
- Mit problem har altid været manglende sult. Spiser ikke så meget. Taber jeg mig hurtigt når jeg stopper kuren hvis jeg ikke æder løs?
- Bliver ens hud varig grim eller er det kun midlertidigt mens man er på kuren?
- Hvis man stopper træningen, får man så hurtigt en grim krop med en masse fedt?

Okay, ser frem til at høre jeres erfaringer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
1. Altså for det første så skal der meget til for du tager 6-8kg muskel på på en måned, der skal virkelig meget til. Så det skal være over længere tid, fx 2-3måneder.
2. Føde er afgørende for om du vokser eller ej, du kan heller ikke bygge et hus uden byggematerialer. Spis spis spis til du brækker dig, man SKAL ligge i kalorieoverskud for at vokse. Hvad angår kost og roids så er det du søger "bulk".
3. Midlertidig, bumser osv kommer mest lige efter kuren når ens hormon værdier hopper op og ned. (HUSK PCT og en Aromatiserings hæmmer)
4. Du mister muskelmasse, det samme sker hvis du fx stopper med at spise nok m.m.

Du skal ikke bruge hormonerne som en kickstart, først så få styr på kost, træning og hvad der ellers hører til. Sørg for massere af føde med de rigtige forhold mellem fedt, kulhydrater og proteiner og se om ikke det hjælper. Hvis ikke så kan du læse op om div. hormoner mens du drikker en kop HR the.
No pain no gain, det tager tid, penge og hårdt arbejde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Du er helt gal på den min ven :) For det første er Anabolske steroider ikke bare noget man "bare" lige bruger i 4-6 uger. Det kræver viden, intensitet, seriøsitet, og engagement.
Det du skal det er at starte med at træne. Så skal du spise, spise, og spise. Køb evt. noget weightgainer, og start med at drikke det.

Dine spørgsmål.
1: Kan man bruge dem som jeg beskriver ovenfor uden at få slemme bivirkninger?
Nej det kan du ikke. Du vil altid få bivirkninger. Nogle flere end andre. HUSK PCT!

2: Mit problem har altid været manglende sult. Spiser ikke så meget. Taber jeg mig hurtigt når jeg stopper kuren hvis jeg ikke æder løs?
Ja det vil du komme til. Det er ikke nok kun at æde når du er på kur. Du skal have styr på din kost før du overhovedet begynder at tænke på Anabolske sterioder.

3:- Bliver ens hud varig grim eller er det kun midlertidigt mens man er på kuren?
Du kan risikere at få strækmærker hvis du vokser ordentligt på din kur. De går ikke væk igen. Det er selvfølgelig klart at din hud strækker sig når du bliver større på så kort tid.

4: - Hvis man stopper træningen, får man så hurtigt en grim krop med en masse fedt?
Hvis du stopper træningen er der stor chance for at du taber alt det muskelmasse som du har opbygget. Plus at du nok kommer til at få det psykisk dårligt i noget tid. Steroider styrer din hjerne, og det eneste du er fokuseret på er at blive større, bredere, og mere hakket

Læs nogle år før du begynder at tænke på det.
http://www.bodyhouse.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
som extreme siger - men krudt er ikke nødvendig - musklerne er flotte ja - men de virker jo sjældent til en skid hvis der ikke har været en passende muskelmasse inden man startede på skidtet.... Træn et års tid inden.... Intet godt kommer let - sådan er livet.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det er ikke nogle vanvittigt store visioner du har med din træning, hvis du får styr på træningen og kosten så har du på ingen måde brug for steroider til at gaine 6-8 kilos muskler. Kosten er det vigtigste, du kan træne alt hvad du vil uden at tage noget på, hvis du ikke er i kalorie overskud. Hvis du tager træningen seriøst, spiser nok og holder det kørende i nogle måneder har du nået dit mål, det ville være så dumt at tage steroider for sølle 6-8 kilos muskelmasse.

Ja! du taber dig lynhurtigt hvis du stopper træningen og ikke spiser nok. Jeg stoppede træningen pga. seneskedehindebetændelse og på 2 måneder tabte jeg mig 10 kilo.

Held og lykke med træningen og så tag og overvej om du ovehovedet har brug for de åndssvage steroider, mht. bivirkninger er de forskellige fra produkt til produkt, det er en ren jungle. Start en bruger på bodyhouse.dk, det er et fora om BB og AS.

Senest rettet af TheRagingPussy 14 maj 2009 20:35, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Du kunne også bare træne og spise sundt?

Medlem

Tak for svar alle sammen.
Jeg kan godt se jeres argumenter med bare at træne og spise mere. Men der er vel en grund til at nogle tager steroider? Hvis alle bare kunne tage på, ville de vel ikke behøve AB.

At tage mig sammen til at træne er ikke det store problem. Hovedproblemet er helt klart min manglende lyst til at spise. Så måske nogle kan anbefale noget som giver større appetit?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
phornuphto skrev:
Jeg kan godt se jeres argumenter med bare at træne og spise mere. Men der er vel en grund til at nogle tager steroider? Hvis alle bare kunne tage på, ville de vel ikke behøve AB.

At tage mig sammen til at træne er ikke det store problem. Hovedproblemet er helt klart min manglende lyst til at spise. Så måske nogle kan anbefale noget som giver større appetit?

Professionelle boksere spiser og drikker ikke inden de skal op og vejes inden store kampe, og de mister ikke muskelmasse samtidig. Grundpillerne til en sund og trænet krop er klart ordentlig kost, motion og træning. Måske du bare skulle prøve og spise noget rigtigt og så bare skovl så meget indenbords som muligt, også selvom du ikke er sulten og så ellers bare træne seriøst hver dag. Så skal det nok komme, og det bliver muller der vil frem ad! 8)

Medlem

phornuphto skrev:

De fleste der tager steroider er folk der har pumpet i mange år og mangler fremgang, fordi de vokser meget langsomt naturligt efter mange års træning. Folk der ikke er trænede har ingen problemer i at opnå fremgang og behøver slet ikke steroider. Desuden skal du bruge så lang tid på at planlægge og researche steroide brug, at du kunne have brugt de timer på at træne i centeret.

Hemmeligheden bag at vokse er noget så simpel, mad og massere af det og proteiner nok. Du vokser ikke imens du er i centeret, men i de næste 48 timer efter det. Derfor skal du spise tonser meget mad, eller vokser du ikke! Steroider hjælper dig ikke hvis du ikke har styr på alt det fundamentale i forvejen, ligemeget hvor mange drugs du putter i dig, virker de ikke før du spiser ordentligt alligevel.

Noget der hjælper på appetitten er træningen i sig selv, klø på i noget tid og din appettit bliver fordoblet. sådan oplevede jeg det selv. da jeg trænede 1,5 time om dagen spiste jeg 8 rugbrødsmadder til morgen og i skolen og til eftermiddags, 3 daglige protein shakes, mellemmåltider og 1 kilo grøntssager i skolen og meget andet. Det skal nok komme, men indtil da må du tvinge det ned :)

Senest rettet af TheRagingPussy 11 maj 2009 17:10, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
phornuphto skrev:

Du har tydeligvis ikke læst efter, eller sat dig ind i stoffet selv. Der er en grund til at tage steorider hvis du gerne vil være virkelig stor, eller tage mere på i muskelmasse end du allerede kan. Det er fuldstændig sindsygt at tænke steorider inden du er inde i en god trænings rytme.
Og hvis du har manglende lyst til at spise, som er grunden for at vokse, hvad får dig så til at tro at steroider vil få dig til at vokse?
Du skal bruge mad til at vokse, og hvis du tager steroider SKAL DU SPISE ENDNU MERE!

håber det gav lidt fornuft

Dedikeret medlem

phornuphto skrev:

Tja, gud ved hvad vi her på stofforummet kan pege på, der kan give dig mere appetit. Jeg kan ikke rigtigt komme på noget :joint:

Medlem

lol lader til jeg må sige farvel til amfen og colaen så :-(

Medlem

phornuphto skrev:
lol lader til jeg må sige farvel til amfen og colaen så :-(

Hvis du begynder at træne seriøst, eller tager AS, så skal du tilmed droppe alkoholen for den fucker med din træning lige så meget! det eneste du kan slippe afsted med er faktisk at ryge joints og tage psykedelika i ny og næ. Måske er det amfen og colaen der er skyld i din manglende appettit? fortæl fortæl.

Medlem

Jeg tog 200 mg Primobolan i 2 måneder og voksede 7 kg :P jeg var yderst tilfreds med resultatet da der var mange der sagde at det var en meget lille dosis :) Men du skal helt sikkert have kost og træning 100% iorden før du begynder på den slags, det havde jeg ikke rigtig og det er ærger mig lidt den dag idag for så kunne jeg jo måske være blevet endnu større :)

Medlem

Det meste er jo sagt. Det ville være yderst dumt.

Fra egne erfaringer kan jeg fortælle, at det er meget dumt og starte på krudt hvis du ikke har trænet Minimum 1 år.
Jeg startede direkte ud med at tage krudt og træne. Efter 5-6 uger inde i kuren hvor det var begynd og sparke godt ind, kunne mine sener på ingen måde følge med. Hvilket resulterede i at begge mine håndled blev meget ømme og træning næsten var umuligt.

Man kan hører på dig du ikke har sat dig det mindste ind i det. træne 2-3 gange ugentligt ? Du skal da MINDST træne 5 gange om ugen. Så det sundt og få noget kondi oveni.

Og du ville da godt kunne tage en kur, og du gør det sikkert også. Men hvis du ikke stadig æder som et monster efter kuren. vil du se hvordan kiloene stille og roligt rasler af dig.

Men ikke så meget mere og sige, SPIS SPIS SPIS. og lad nu være med at tage nogle skod piller. Krudt skal tages inject!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Tro mig! En kur er aldrig nok, du får mindreværkskomplekser, du kan ikke se du vokser og inden du får set dig om er du på kur igen.! Det er en ond cirkel som alle bliver fanget i.

Få styr på din kost motion og træning og vitaminer! Det er den eneste rigtige vej frem!

Flæmming

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Anabolske steroider virker bla. ved at du hurtigere kan komme tilbage i centeret da dine muskler restituere hurtigere. hvis du alligevel kun har tænkt dig at træne 2 gange om ugen er det ganske meningsløst. Som der bliver nævnt tideligere skal du tænke på at det ikke kun er dine muskler der skal bære al den vægt, men også dine sener, led og knogler og disse bliver ikke styrket af steroider og er meget længere om at tilpasse sig til intensiv træning. Du vil derfor med stor sandsynlighed opleve skader hvis du kaster dig ud i det fra starten.

Medlem

Du aner tydligvis INTET om hverken træning, kost, eller dope. Det ville være direkte dumt at begynde på krudt før du har trænet i min. 2 år (og det er ikke nok at træne 2 gange om ugen, min. 4 gange) du ville ikke få noget ud af kuren overhoved!! når du ikke træner seriøst, og ikke har styr på din kost.

Det første du ska gøre hvis du gerne vil blive støre:

Drop amf,coke,mdma/kiks totalt!! - spis alt du kommer i nærheden af (alt forskelligt kød, ris, pasta, grønsager osv.) en god tommelfinger regl er, spis hver 3. time - køb noget weightgainer og drik 2-3 shakes om dagen (morgen, efter træning og inden du går i seng) - og få lavet et ordenligt træningsprogram og giv den max gas i centeret!! så ska du nok vokse ;)

Har også altid været spinkel, og jeg hadet det.. men så begyndte jeg at tage min træning og kost mere seriøs og så skete der noget ;D den der med "jamen jeg kan ikke tag på ligemeget hvad!!" holder IKKE!! ALLE kan tag på, det handler bare om at æde og træne nok :)))

Hvis du ellers har nogen spørgsmål kan du bare skrive en PM, håber du ku bruge det

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
synes du har fået nok råd herinde...
Men jeg synes steroider er fantastiske :).. Jeg er selv på min tredje kur nu... og jeg er bare glad for steroider :).. Æder 6000 kalorier dagligt og vokser som en okse hehe :D
Man kan sagtens tag stoffer samtidig.. sgu da intet problem der... Du skal bare overvinde undertrykkelsen af din sult :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
NSjælland Dude skrev:
synes du har fået nok råd herinde...
Men jeg synes steroider er fantastiske :).. Jeg er selv på min tredje kur nu... og jeg er bare glad for steroider :).. Æder 6000 kalorier dagligt og vokser som en okse hehe :D
Man kan sagtens tag stoffer samtidig.. sgu da intet problem der... Du skal bare overvinde undertrykkelsen af din sult :)

Nu er det jo ikke kun sulten der gør at man ikke tager stoffer mens man er on.
Du bliver dehydreret, mister kræfter, og får generelt ikke en skid ud af alle de penge du har brugt på krudt.

Din lever er jo på overarbejde når du er on, det bliver hvertfald ikke bedre af at du fylder din krop med kemi, og andet stads.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]