Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: nordjylland
Xpert skrev:
Egentligt tror jeg også at folk der ryger et par gange i ugen kan have større problemer end en der har røget hver dag, men det er bare en teori.

Der kan jeg virkelig se hvad du mener. Vis du er skæv hver dag, har også gjordt, på et tidspunkt, da jeg startede på gymnasiet efter sommerferien, Går i 10. nu pga, uddropning. og jeg gik der 4 mrd, og var skæv hver dag, og man vender sig til det, men alligevel kan jeg nu ikke rigtigt huske noget af det. føler overhovedet ikke jeg er blevet dummere af det, føler virkeligt jeg har lært noget bogligt, (tværtimod i matematik, Fysik/kemi) så jeg tror sagtens man kan, men man husker bare ikke det der ikke interreserede dig, i forhold til når man ikke er skæv. sagtens kan huske de kedelige detaljer :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
jeg synes det fungere fint for mig.
selvfølgelig ikke hvis jeg røg lige inden jeg tog i skole, men hvis jeg gør det om aften og weekenderne, er det intet problem for mig.
men tror selvfølgelig ikke det er sundt for din skolegang :b

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Nu har jeg røget alle mine år på gymnasiet (går i 3.g) i store perioder de der 3-4 gange om ugen men nu en del mindre pga. det virkeligt gør dig mindre skarp i skolen, det gavner på ingen måde motivationen, alt det du hader i skolen bliver dobbelt så neder hvis du ryger hash jævnligt det er desuden meget nemt at udskydde skolen for at hygge ryge, hvis du foreksempel ryger i weekenden for du ikke lavet dine lektier ordenligt eller overhovedet.
Jeg har personligt set gang på gang bekendte og venner blive dårligere og dårlige i skolen og ryge mere og mere og har også kunne mærke det selv. Det er nemt at tænke kortsigtet og bare hygge sig.
Så det er altså noget man skal være meget varsom med og prøve at undgå at det ikke bliver et fast forbrug, hold det til en gang hver 14 dag er i hvertfald min gyldne regel ca med plads til undtagelser selvfølgelig hehe, man skal i hvertfald være obs på det hvis det påvirker en i en negativ retning.

Junior medlem

Det er vel mere eller mindre bevist, at hash påvirker ens hukommelse og koncentration. Husk, alt med måde. Så skulle man ikke opleve nogle problemer.

Junior medlem

Syntes slet ikke du skal ryge hvis du er nervøs for at huske dårligt osv.
For så tænker du ikke på andet under rusen og efter rusen og går rundt og er nervøs og har dårlig samvittighed .
Personligt (Går i 10 kl.) har jeg det sådan at jeg kun ryger i weekenden eller, røg.
For nu går jeg rundt og gentager mig selv, husker faktisk utroligt dårlgt er er meget ukoncentreret med alting!
Hvis jeg går med en bog i hånden og tænker taber jeg den.
Hvis jeg går med en kop te ind på mit værelse og tænker, så taber jeg den!
Såååå :)

Junior medlem

hej, jeg går selv i 10 klasse, og har lige haft mine eksamner. jeg har selv røget meget hash, men er lige stoppet. nå anyways, ja det gør en forskel både i skolen og til dine eksamner, jeg kunne slet ikke konsentrere. så det resulterede i at jeg skrev noget lort til mine eksamner, og i skolen generalt kan man bare ikke følge med, og jeg var SÅ træt af det hele. det kan selfølgelig godt være at det bare er mig, men jeg vil bestemt ikke anbefale at du ryger imens du går i skole

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]