Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 21:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa
Jeg var på studietur i Dublin forrige uge, og den sidste dag kommer min room-mate hjem med 2 joints som han havde købt nede i byen, i en butik der hedder "the hemp factory". Det var nogen Legal Highs, lavet af en eller flere urter. Vi røg de her joints, og efter ca. 15 minutter begynder mit syn at blive lettere sløret i periferien, det hele begynder at gå "langsommere", lydene bliver klarere, og jeg føler mig bare totalt afslappet. Samtidig får jeg mega griner på,og skal rent fatisk anstrenge mig for ikke at smile ekstremt fjoget hele tiden. Det føles bogstavelig talt som om,at der er nogen der tager fat i mine mundvige og hiver dem op i et bredt smil. efter at have røget, går vi ned på den lokale pub og mødes med et par kammerater. vi sætter os ned og bestiller en runde pints, og de andre finder kortspillet frem. Det er ca. her, at rusen er stærkest, for mit dybdesyn er totalt forsvundet, og jeg har svært ved at føre en effektiv samtale, og jeg kan da slet ikke spille kort. Det er ligefør jeg er ved at besvime af eufori. efter 10 minutter og den første øl, falder jeg lidt ned og livet er bare dejligt og tingene er sjove og det hele kører på skinner. Rusen varer ca. 2 timer med langsomt aftagende virkning. Det skal siges at det er første gang jeg er høj, og har aldrig røget hverken hash eller andet før det. Den eneste eftervirkning er en opblusset fornemmelse i venstre side af ansigtet i de 2 efterfølgende dage.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at identificere hvad det er vi har røget? Min kammi mener at det lignede drømmeurt da ekspedienten klippede det ud og pakkede jointen.

på forhånd tak, mvh Kimmo

Junior medlem

I har røget noget godt hash

Medlem

Neeej det var ikke hash for min kammerat som jeg røg sammen med har røget hash mange gange og jeg ved hvordan det lugter, og det var helt anderledes. Desuden er hash ikke lovligt i Irland, og det her er købt i en butik. I øvrigt var smagen meget bitter og tjære agtig, og det var som om man fik en aflagring af en art i munden. Duften var til gengæld meget behagelig.

Medlem

Kimmo69 skrev:
Neeej det var ikke hash for min kammerat som jeg røg sammen med har røget hash mange gange og jeg ved hvordan det lugter, og det var helt anderledes. Desuden er hash ikke lovligt i Irland, og det her er købt i en butik. I øvrigt var smagen meget bitter og tjære agtig, og det var som om man fik en aflagring af en art i munden. Duften var til gengæld meget behagelig.

Måske HU-210? eller Syntetiske cannabioder

Medlem

Hmm tja, det kan være det var Spice som ekspedienten proppede i de 2 joints? Det ville så passe rimelig godt med de syntetiske cannabinoider og den hash-agtige effekt...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Nu bor jeg selv i Dublin, og har eksperimenteret og eksperimenterer stadig meget med disse forskellige legal highs (Der er nærmest head shops på hvert gadehjørne).
Jeg synes ikke det lyder til at være spice i har røget - i så fald er det en udgave jeg ikke har prøvet endnu (tropical synergy eller diamond). Jeg kan forestille mig at det var noget de kalder smoke.
Som jeg forstår det lyder det dog somom det var et hjemmemix lavet af ham manden i shoppen, sådan nogle kan man også få enkelte steder. Jeg kan smutte ned og tjekke med dem dernede en dag i løbet af ugen?

Medlem

Det kunne da være nice! Det er helt klart noget vi vil finde ud af om er lovligt her i DK, samt om det er noget vi kan mikse selv... Prisen var så hut jeg visker 10€ for de 2 joints... Du ved godt hvor Hemp Factory ligger?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Næh, det gør jeg sgu egentlig ikke.
Du må egentlig heller ikke rigtig fortælle mig det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]