Hejsa Psy,
Nu er det jo temmeligt velkendt hvad der foregår på Christiania, så jeg håber det er OK hvis jeg antyder hvor jeg har anskaffet dette - måske problematiske - cannabis.
Jeg var til cannabismarch i går, og ankom til kbh lidt over 10

. Jeg vandrede straks til staden, da jeg var alene og ikke anede hvad jeg ellers skulle foretage mig

. Her startede jeg så med at købe et gram "bubble-et eller andet" (Ikke bubble gum) hos 'bageren'. Hvis nogen ved hvad det præcise navn kunne være, må man gerne skrive d et i en pm

. Det var super godt - efter 2-3 sug på jointen kunne jeg mærke "noget". Ikke den typiske "comeup", synes jeg! Jeg er derfor blevet lidt "forelsket" i denne sort

. Da jeg senere kom tilbage efter mere var der sku ikke noget.
Men nu til sagen.. jeg gik til en anden "købmand" ved fælleskøkkenet og købte et gram "silver haze". Da jeg inspicerede posen senere, kunne jeg se at der i bunden lå en del lysebrunt pulver. Jeg prøvede at tage noget på fingeren og tygge, men det knaste heldigvis ikke. Jeg undrer mig dog lidt, om det måske kunne være et RC af en art? Eller endda det legendariske "snespray"...
Det er ikke for at nedgøre eller reklamere for nogen af de flinke mennesker, men jeg synes da det er temmeligt HR agtigt lige at gøre obs på et eventuelt tilsætningsstof. Hvis ikke, så slet gerne referencerne

. Jeg er glad, bare jeg finder ud af om det er sundhedsfarligt...
På forhånd tusind tak