Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 16:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Har fået fat i noget B1(Brian navn ja), og da der ikke rigtig er nogle emner her inde omkring det, vil jeg derfor starte et.

Jeg leder efter folk som har prøvet det før, og kan svare på følgende;
1. Hvad er en god start dose?(havde regnet med ca 130mg oralt)
2. Redosering?
3. Nogle ting man skal være opmærksom på?
4. Er det korrekt at det er mere serotin frigivende end f.eks. methylon?
5. Hvor tæt på MDMA er rusen rent faktisk?
6. Hvordan er comedown?

-Alt i alt, fortæl om dine erfaringer :)

Medlem

Geografisk sted: ja
1. start med 100mg. Der er masser af modstridende fakta, foreksempel siger en del at det er MINDRE potent end methylon, hvilket ikke er sandt.

2. lad väre med at redosere. Effekten er (på mig) ganske lang... eller, den primäre effekt er vel et par timer, men eftereffekt og stimulering varer i laaang tid. Med redoseringer har jeg KUN oplevet negative reaktioner, og det samme gälder for de i min omgangskreds som har prövet det.

3. Butylon er et RC og man ved ikke meget om farerne. Jeg har oplevet at butylon er hårdt ved hjertet og kroppen, og bliver meget let overstimuleret og får små kramper etc. på forholdsvis lave doseringer. Det samme gälder min käreste og en af mine venner.

4. ???

5. Der er snärt af MDMA over oplevelsen, men butylon er en mere ren stimulant. Methylon er i mine og mange andres öjne langt närmere MDMA i effekten. Jeg oplever ikke empati på butylon, men snakketöjet kommer på gled. Andre, derimod, synes det er euforisk og frembringer den empatogene effekt som man kender fra blandt andet MDMA. Lad väre med at "lede efter" andre stoffer i en substans. Butylon er butylon og ikke MDMA, accepter det, og vurder om kemikaliet er noget for dig.

6. Comedown er mildere end MDMA og methylon (min erfaring) men minder ganske meget om det, isär efter lidt höjere doseringer. Men igen, det varierer. Din hjernekemi og personlige forhold er det som afgör hvordan du evt. reagerer på comedown. Jeg bliver selv lidt smådepri efter butylon, men det er slet ikke noget som kan slå mig ud af kurs.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Efter min erfaring :arrow:

1: En god start dose ligge på ca. 1,1-1,2 mg/kg.
2: Redoser max 1 gang med ca. 50-60% af start dose.
3: For høj start dose og for tidlig redosering giver temlig meget kvalme.
4: Don't know, har ikke prøvet bk-MDMA, og det er et RC så pas på dig selv.
5: Det er bk-MBDB, ikke MDMA. :wink:
6: Comedown er mild IMO, dog kan man godt føle sig "ikke helt som sig selv" i et par dage, men sådan er det jo. :)

Jeg kan selv virkelig godt lide det, så god "tur"... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]