Som de andre også skriver, så ændrer det din opfattelse af musikken på måde der er svær at beskrive... Jeg har oplevet at sidde i mine sofa og pludselig ud af det blå tænke på at bassen på mine højtalere egentlig var ret god og i hvert fald dybere og fastere end normalt... så jeg begyndte at lytte mere intenst (er lidt hifinørd) og så fyldte musikken pludselig hele rummet og var meget intens.
Det var som om jeg kunne kontrollere min hørelse på de enkelte lyde og fokusere på et bestemt instrument og så "skrue ned" for resten af musikken - og så befandt jeg mig pludselig "inde i musikken" som om jeg kunne gå rundt mellem de forskellige instrumenter og lytte til dem som jeg havde lyst... Har aldrig hørt så vidunderlig musik før og været så facineret af det... Det hele foregik med lukkede øjne og jeg havde ikke rigtig nogen visuals der fulgte med denne oplevelse...
Den oplevelse stoppede lige så brat som den var startet (der kom nye folk til selskabet og det fik mig nok ud af koncentrationen) - men da jeg skulle forklare det jeg lige havde oplevet, så var det som om musikken styrede mig totalt... Gik det hurtigt ala Skazi, kunne jeg slet ikke sidde stille og snakkede så hurtigt at de andre sad og grinede af det... skiftede musikken til et lavere gear, så kunne jeg dårligt overkomme at stå op på grund af energimangel... Og da vi ramte nogle af de mere "mystiske" passager i musikken (Infected Mushroom har en del af dette i slutningen af mange af deres længere numre synes jeg)... så var jeg hverken fugl eller fisk - jeg anede simpelthen ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv, hvad jeg skulle sige eller mene... var helt i ingenting indtil musikken igen gav mening for mig...
Meget intens oplevelse - og utroligt svært at beskrive med noget så simpelt som ord