Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hej der ude
Har startet et lille hygge grow op, hvor min lyskilde er 125w cfl pærer. en til grow og bloom, har osse købt det tre komponente sæt fra advanced nutrients, smidt en lille blæser ind og smidt et termometer op, forresten så er sorten mazari skunk fra dutch quality feminized. Har vegget dem i 18 dage :) de er ca 15-20 cm høje med sindsyg mange side skud og sådan det er en ret tæt plante nu sys jeg ihvertfald.
nå men de er en 8 dage i blomst nu :) og kan ikke rigtig finde ud af om det er hår der er kommet i toppen af dem. Hvornår begynder de at vise hår efter man har smidt dem i 12-12 ? og er flowering periode fra når man smider dem i 12-12 eller fra den dag de har vist hår og gået i blomst ? jdet fordi der stod noget med 7 ugers blomst eller sådan noget
og her kommer mit vigtigste spørsmål det er en åben kasse jeg har bygget hvor jeg har lagt et bare forhæng dobbelt på en gardin stang, der er bom sort der inde når lyset slukket men hænger alligevel et sort tæppe for skabet, kan det være jeg ikke får mørklagt det ordenligt ? eller betyder det ik det vilde

håber der nogle der gider læse min roman :D og hjælpe mig lidt.
har egenlig ik lyst til at ligge billeder og sådan ind for tænker lidt på er det ik lidt dumt ? politiet kigger vel osse med eller det bare mig der har lidt papegøjer ?

veeenlig hilsen trippolai

Medlem
Brugeravatar

Pas lige på med tæpper og varmekilder. Skulle jo nødig brænde hytten af.

Bare giv dem noget tid, evt lad dem få 24 timers mørke (hold dem slukket en dag) så kan du være sikker på de er på vej i blomst. Bare giv dem tid. Du skal også være opmærksom på at selvom de går i blomst, vokser de stadig i et par uger.

Nåå ja, men hensyn til politiet, så har de andre ting de kan tage sig til. Man kan ikke opstille en sag på et billede, så de forsøger ikke engang, og det er derfor det latterligt at det skal være ulovligt ;)

Medlem

hehe ja okay tak for dit svar :D kan godt være jeg opretter en tråd med nogle billeder :) har taget billeder jævnligt af growet nemlig ;) men overvejer lidt det med det 24 timers mørke, det kunne være sjovt at prøve. dyrker i 3.5 liters potter nu har ik plads til mere end 6 liters maks tror jeg. kan det betale sig at plante om nu ? men det var egenlig med vijle med de små potter fordi de skal helst ik blivere mere end 50 cm høje ;)

Moderator
Brugeravatar

Hvis du skal plante om, skal det helst være før de går i blomst, ellers hjælper det ikke det store, og stresser endda planten unødigt meget, hvilket kan betyde en forsinkning i blomstringen, så det tager længere tid og endda gøre at planten bliver herma. Imo. er det nu eller aldrig. 3½ liters potter er fint nok til at holde planten nede, hvis ikke du har mere plads, vil du alligevel ikke få det store ud af omplantningen.

Medlem

okai mange tak for den info der :) men heeldigvis var 3 ud af de 4 kommet i blomst idag eller der var ihvertfald kommet lidt hår på dem alle. undtagen den ene jeg har toppet men den skal nok komme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]