[/quote]
Hvis jeg skal være med på noget, er det mere noget med at man har hver sit køkken/bad, for at undgå de irriterende konflikter der nærmest er uundgåelige. Man kunne så ha fælles rum (stue, computer, biograf og hvad man ellers kan finde på). Jeg søger førtidspension nu og skal ha det ordnet først, når den er i kassen er jeg åben for forslag, lige fra Portugal til Brasillien. Men det er virkelig noget der skal tales ordentligt igennem.[/quote]
førtidspension tager vist 3 mdr. da jeg fik min i 98 tog det 8 mdr. men livet bliver en hel del nemmere! vi fandt ud af at portugal er vildt dyrt medmindre det er en ruin! og brasilien er det ikke lidt livsfarligt at bo der? hvad siger du til sønderjylland?[/quote]
Jeg ved ikke hvor og hvordan du fik din førtidspension, men København er den by i DK der er sværest at få den i. Flere tager 5 år, hvis man ikke både er blind, døv og mangler to ben. De sender folk der er i kræftbehandling på jobprøvning. Ja, vildt ikke!? Men det er sgu rigtigt. Jeg har ventet et par år nu og tror godt der kan gå et par mere. Jeg bliver nødt til at tage den med ro til det er i orden, men jeg synes sgu din ide er god.
Min kæreste er fra Brasilien og der er masser af fredelige steder (og BILLIGT), hvor der er højt til loftet. Det skal bare tjekkes ordentligt ud. Cannabis Sativa lever vildt + en masse andre spændende planter for botanisk interessede

Men det er selvfølgelig ikke bare noget man lige gør (ikke mig ihvertfald). Det vil være en god ide at tage derned og tjekke steder på en rejse eller to for at se om det er noget for en.