Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 10:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: kaktus grow?
Medlem

Jeg går med tanken om at begynde at plante en kaktus :)

n addition to our cactus seeds, we offer a fantastic range of cactus grow kits.

The grow kits come complete with viable living seeds, cactus soil, drainage gravel, cover sand and instructions on how to grow the cacti.

Click from the drop down box below to choose the variety of seeds you wish to have with the grow kit.

lyder dette fint? jeg har valget mellem san pedro eller peyote :) Hvad syntes i jeg skal vælge og hvorfor?

dette grow kit koster kun 20pund.

Hvis jeg køber dette grow kit er det så muligt at de bare kan stå i min vindueskarm?

jeg har prøvet at søge lidt her inde, men jeg kan ikke finde noget.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
det vil tage mange år før du har til et trip! så mit råd er at købe kaktus-cuttings for et par hundrede kroner...et hint- kig efter engelsk hjemmeside hvor du kan få 3 år gamle peyote til 30 kr stk og san pedro til 20-30 kr ( de er store nok til at du kan æde 1-2 stk med det samme! god fornøjelse!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Jeg har fundet mine i plantebutikker. De bliver tit solgt som minikatusser til 3 for en 20. Med lidt tålmodighed kan man kikke dem igennem hvis man kan navnene på dem. Der er mange der ligner uden at være ;) Heller ikke altid der er navn på, men har tit set dem i sådan nogle store plantecentre.

Medlem

Opis skrev:
Jeg har fundet mine i plantebutikker. De bliver tit solgt som minikatusser til 3 for en 20. Med lidt tålmodighed kan man kikke dem igennem hvis man kan navnene på dem. Der er mange der ligner uden at være ;) Heller ikke altid der er navn på, men har tit set dem i sådan nogle store plantecentre.

Jeg kan også købe nogle der alderede er vokset lidt? :) men tror jeg vælger grow kittet, det er ikke fordi jeg skal trippe, men se dem vokse kan jeg godt lide at se :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg har selv haft nogen ubesvaret spørgsmål med hensyn til kaktuser, og selv om de nok sagtens kan findes via søgemaskinen synes jeg vi mangler en sticky.
Jeg ved at Kaktus Klaus arbejder på en sådan, men han er lidt langsom i optrækket :-D . Hvis vi nu alle sammen spammer ham med PM om den sticky kan det være der sker noget.

For lige at være seriøs, tror jeg han ville være glad for nogen idér til en indholdsfortegnelse til denne sticky, så kan det være han kan få taget sig sammen.

Medlem

Alt Ædende Ateist skrev:
Jeg har selv haft nogen ubesvaret spørgsmål med hensyn til kaktuser, og selv om de nok sagtens kan findes via søgemaskinen synes jeg vi mangler en sticky.
Jeg ved at Kaktus Klaus arbejder på en sådan, men han er lidt langsom i optrækket :-D . Hvis vi nu alle sammen spammer ham med PM om den sticky kan det være der sker noget.

For lige at være seriøs, tror jeg han ville være glad for nogen idér til en indholdsfortegnelse til denne sticky, så kan det være han kan få taget sig sammen.

agree!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]