bolle skrev:
det var da helt utroligt alle dem der er kommet til skade på det.
jeg har også selv taget meget mephedron men det værste er da at jeg ikke kan tænke på andet end om jeg er blevet hjerne skadet.
jeg har fået en infektion i ansigtet det er dog det eneste jeg lige har opdaget siden jeg stoppede med det . men hver eneste dag går jeg og tænker på om min fremtid vil være fuckd på grund af noget lort jeg har lavet som ung. det er den største ulempe indtil videre, men vi får se .
men jeg har nogle spørgsmål jeg vil sætte pris på at kunne blive besvaret her uden jeg skal oprette en ny tråd :
hvilke lande bliver mephedron og andre rc produceret i ? med hvad formål og hvilken type mennesker er det ?
bliver det lavet på et ordenligt labaratorium, eller af beskidte assiatere der ikke hvasker hænder ?
og hvorfor ikke slå hårdere ned på det som politiker ? det er jo ligesom en sygdom der formerer sig blandt unge.
Jeg synes du er lidt dobbeltmoralsk i ovenstående indlæg. Du har selv taget stoffet (selv om mange længe har advaret om at det var noget utestet, potentielt farligt stads). Nu er du holdt op, fordi du er blevet klogere, og vil have slået hårdere ned på det.
Euforisanter som sælges som såkaldte RC's fremstilles mange steder i verden, men vist i størst omfang i østen. De fremstilles fordi der er et marked for dem - that is, folk som har mod på at betale for og indtage et stof med ret ukendte effekter og skadesvirkninger. Man kan ikke forvente den store etik på det område fra den kemiske industri - der er en efterspørgsel, og de udbyder produkterne.
Så vidt jeg ved, er der sjældent noget at udsætte på renheden af produkterne. Men det gør dem ikke mindre farlige, hvis molekylet i sig selv er skadeligt. Og hygiejnen blandt producenterne er nok det sidste i verden du skal bekymre dig om.
Hvordan skulle politikerne slå hårdere ned på det end de gør allerede? Der går efterhånden ikke mange uger fra myndighederne opdager at et givent kemikalie misbruges / bruges for euforiserende egenskaber, før det bliver ulovliggjort.