Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 01:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
bjørneklør bliver nu spottet fra rummet! alle planter reflekterer lys forskelligt, så hvis politiet vil lede efter udendøres hamp, vil de kunne finde alt på et øjeblik! hvad mener i om det ?

Junior medlem

Det eneste jeg kan sige er at jeg ikke er sikker på at politiet må overvåge ens have.. det svarer vel lidt til en ransagelse uden dommerkendelse. Men det er bare et gæt, man kan jo også sige at "hvis det er forbudt, så ændrer de på lovene"

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
ikaroff skrev:
Det eneste jeg kan sige er at jeg ikke er sikker på at politiet må overvåge ens have.. det svarer vel lidt til en ransagelse uden dommerkendelse. Men det er bare et gæt, man kan jo også sige at "hvis det er forbudt, så ændrer de på lovene"

de har fotograferet ALT og sender breve til de husejere som har bjørneklo med tilbud om at hjælpe med at komme af med skidtet! så kan de jo også gøre det samme med hamp hvis de ville...jeg vil også lige gøre opmærksom på vestens mening om det rumænske styre der blev væltet i 88/89 " der er kameraer på alle gadehjørner...og sådan et overvågningssamfund skal vi aldrig have her i vesten!" nå... og hvordan ser vesten så ud idag? rumæniens diktator ville være grøn af misundelse! men nu blev ham og hans kone skudt for åbent kamera 2 min efter dommen! og vesten var rigtig glade! hurra for vesten!
"hvis det er forbudt, så ændrer de på lovene" det har du helt ret i!!!

Moderator
Brugeravatar

Nederen perspektiv, men tror ærligt talt ikke de gør det. Så vidt jeg hørte var det heller ikke politiet der spottede bjørneklo, så i første omgang har de vel ikke naturlig adgang hertil.

Medlem
Brugeravatar

cloud9 skrev:
ikaroff skrev:

de har fotograferet ALT og sender breve til de husejere som har bjørneklo med tilbud om at hjælpe med at komme af med skidtet! så kan de jo også gøre det samme med hamp hvis de ville...

Jeg fik et sært scenarie om et brev hvori der blev tilbudt hjælp til at komme af med ens hamp i haven hvorefter en flok kommunalarbejdere kom over og brugte hele weekenden på at ryge ens hamp, drikke te og spille tekken 3! hvilket utopia :b

Dedikeret medlem

Det er helt vildt, hvad man kan med nutidens teknologi!!!

Junior medlem
Brugeravatar

Bobbybabz.. Ved du hvor man melder sig som kummunalarbejder? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Kiptus skrev:
Bobbybabz.. Ved du hvor man melder sig som kummunalarbejder? :D

det er sku ikke bare sådan ligetil.
først er du nød til at droppe dit nuværende job og hoppe på støtten.
så er det nok en god idé at melde dig ud af din fagforening.
og måske skal du også tage et større lån du umuligt kan betale tilbage.
så skal du bare vente indtil du bliver kaldt til aktivering.
og så skal du brokke dig med ''mine evner rækker langt over at passe dyr i zoo''
og så burde der være en chance.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg tror ikke risikoen er stor. De steder der står bjørneklo står de gerne tæt og fortrænger al anden vegetation. Altså vil de være lette at spotte på luftfotos. Og jeg tror ikke der er mange herinde der dyrker deres tjald på samme måde. Så vil det jo være let at spotte, uanset hvad.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]