Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 16:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
10HI-F9Z skrev:
Ok så ved jeg det, er nok også fordi jeg har fået det fra folk jeg kan stole på. plejer at få det i klump og det er helt suverænt.

=) Det var heller ikke for at sige du lyver, da jeg på ingen måde kan fortælle hvor godt dit coke er hehe. Men klump betyder ikke at det er rent, desværre. Ville ellers være super hvis det gjorde ;D

Hav en god dag!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Guys, hvordan vil i beskrive rusen ved injektion kontra insufflation?

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Resist skrev:
Guys, hvordan vil i beskrive rusen ved injektion kontra insufflation?

Snif - Man bliver stille roligt lam i hovedet og får en følelse af velbehag... kan faktisk sidde og slappe af konstant og bare glo ud i luften fordi jeg bare sidder og har det godt i hovedet...

Inject - 10 sec efter injection.. Kan mærkes i halsen (en underlig samg) .. Derefter kommer det op i hovedet som en bølge på en gang... Det ikke smærtefuldt men det kunne godt beskrives som et slag i hovedet uden rigtig at være et slag altså hehe.. men bare fornemmelsen af det.. Istedet for en blid eufori som kører rundt i hovedet som man kan slappe af til så sidder man bare med den mest speedede effekt.. som om det bare kører for hurtig opppe i hjernen..

Sådan ville jeg beskrive det... Inject og Ins kan slet ikke sammenlignes.. Det kunne lige så godt være 2 helt forskellige stoffer efter min mening.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Meget coke er allerede cuttet når det kommer til Danmark i blokke, så selv hvis du får direkte fra den store originale klump er det ingen garanti for, at det er rent. Og mht sukker, så er der jo mange slags sukker, og flere af dem smager ikke sødt. Eks laktose, mannitol og sorbitol, der alle er ret almindelige i kokain.

Trykken i brystet og kvalme kan også skyldes iblandet hjertemedicin, herunder vasodilatorer (udvider blodkarene --> modvirker kokains karkontraherende effekt) eller koffein.

@Akira_Dk3: Kokain syntetiseres ikke, men ekstraheres og oprenses.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
hvis du absolut skal fixe dit coke, så husk for guds skyld at filtrerer det godt..

Junior medlem

@NSjælland Dude:

Jeg prøvede kokain intravenøst for ca. 1 år siden. Imens vi andre i vennekredsen lod det sne ind i næsen, skød en af mine venner det. Dette fik mig selvfølgelig ansporet til at prøve det, og jeg er helt enig i, at det er noget helt andet. Ca. 5 sekunder efter at kanylen var trykket i, oplevede jeg, at jeg blev et hoved højere, udefinérbar forvirret eufori spredte sig i kroppen, fik (illusionen om?) skærpet syn og høresans samtidig med at jeg følte at mit udsyn blev forkromet og hjertet sprang ud af brystet. Dén aften skød vi det der skulle være to gram af overmiddel-kvalitet i en rutine, der hed: sidde ved bordet/opløse pulveret/injicere det/lade sit legeme falde ned på madrassen/ nyde efterskriget i 5 minutter/ puste ud og så gentage det hele om igen indtil der ikke var mere. Noget jeg bed mærke i var, at det er den eneste gang jeg har udforsket en ny oplevelse med stoffer, hvor musik simpelthen ikke kunne være mere upassende. Alt foregik i stilhed og egentlig var det en meget asocial oplevelse i modsætning til en standardtur i byen med pose i baglommen og snakketøjet kørende derudaf på fri association.

Af samme grund hælder jeg til den nasale metode, ikke mindst pga. belastningen for hjertet og doseringsbesvær ved nålen.

Nico

Junior medlem

Bare lige for at høre, men hvordan ved du, at det er 90% rent det coke du suger?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Zympathius skrev:
Bare lige for at høre, men hvordan ved du, at det er 90% rent det coke du suger?

Det ved du ikke, og det er det ikke ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]