Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 17:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 119 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Til alle dem der har interesse i det downloadede stream. Jeg arbejder på at få konverteret lortet i et korrekt format og få klippet det sammen. Har også uni der lige skal passe, så det er nok først klar imorgen aften.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København Ø
Dingler, det lyder sgu godt. Hvis du har brug for hjælp til encodingen, så kan du bare smide en PM...

Og i øvrigt vil der snarligt komme en tekstuel fremstilling af hele gårsdagens diskussion her.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg skammer mig over demokratiet, når jeg ser en sådan debat. De taler forbi hinanden og svarer ikke på hinandens spørgsmål. Her taler jeg hovedsageligt om højrepartierne. SF var jeg dog også skuffet over.
DF's Malene Harpsøe blev ved med at understrege at hash er farligt, på trods af at ingen sagde hende imod, selvom hendes udlægning af skadeligheden var noget syg og overdrevet. Højrepartierne kører en princippolitik og vil derfor ikke sende de forkerte signaler men forholder sig ikke til hvordan det rent faktisk er. Venstre lagde ansvaret for at støtte organiseret kriminalitet over på hashrygerne, hvilket man ikke kan sige så meget imod. Men sagen er jo den, at de ikke stopper med at købe hashen (der mente de, at det var fordi, hashrygerne var så afhængige, at de stadigvæk ikke kunne lade være selvom de kendte omkostningerne). Altså kan vi gøre præcis det samme ved at tage markedet fra den organiserede kriminalitet.

De står med principper i den ene hånd og mennesker i den anden og de vælger principperne.

Uha, der var mange steder i den debat, hvor jeg rev mig i håret. Ganske enkelt fordi det ikke hang logisk sammen, det de sagde.

Junior medlem
Brugeravatar

Alt det pjatteri imens lille Lise blev revet i stumper og stykker af et 4 hjulet metal monster med en promille på 2, imens Brian faldt i søvn på sofaen efter en lang dag og en dans med Mary.

Det er sku på tide os psykotiske hash bumser indser det er

FARLI'
FARLI'
FARLI'
FARLI'
FARLI'

Universet burde straffe os med en komet for vores idioti.

Medlem
Brugeravatar

Så kom det op. Har smidt det sammen i en torrent, da det nok er det de fleste henter med. Hent den her:

http://www.mininova.org/tor/2517785

Medlem

Fantastisk, tusind tak Dingler :)

Medlem
Brugeravatar

Tak Dingler :D

Medlem
Brugeravatar

hvad for et program skal man åbne filen med ??

Medlem
Brugeravatar

Der findes mange torrent-klienter, men jeg vil helt sikkert foreslå utorrent. Du kan hente det her:

http://download.utorrent.com/1.8.2/utorrent.exe

EDIT: Så blev debatten også smidt på megaupload. Hent den her:

http://www.megaupload.com/?d=G3QOC1HN

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Tusind tak. Det glæder jeg mig til at se.

Medlem
Brugeravatar

Damn er også skuffet over oppositionens argumenter.

Hvorfor er det line barfoed gentager sig selv, istedet for at modargumentere fx ved sammenligningen af cannabis med våben.

er sådan set principielt enig i regeringens argument om, at bare fordi noget ulovligt bliver brugt alligevel, skal det ikke af den grund være lovligt. Men hvis oppositionen nu havde redegjort bedre for hashens ''milhed'', tror jeg et bedre resultat ville være konkluderet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Kan du ikke også uploade til rapideshare?

Dedikeret medlem

Alt Ædende Ateist skrev:
Kan du ikke også uploade til rapideshare?

Hvad er problemet i megaupload? :?

Ontopic vil jeg lige sige jeg er ved at se diskussionen. Hold da kæft, hvor er de nogle ignorante idioter. Taler nr. 2 er endda utrolig grov i munden. :evil:

Medlem
Brugeravatar

tak fordi du har uploadet det Dingler :D

Junior medlem

Geografisk sted: Sidder på mine hæmorider
Hvis 59 % af den Danske befolkning ikke har noget imod en legalisering, hvorfor et det så at vi ikke kan få vores Cannabis? Politikere skal da lytte til folket :)

Junior medlem
Brugeravatar

Probs til Dingler for upload. Jeg sidder dog på min søsters bærbar og havde problemer med lyden i VLC, samt de sidste 15-20 minutter i windows player ikke virkede, skyldes dog sikkert codecs. Læste resten på på Dinglers link øverst, hvis nogen har de samme problemer.

Det er skræmmende at så mange partier og politikere har så manglede viden og information om så stort og udbredt et problem som det er blevet.

Synes selv jeg er et fornuftigt menneske og jeg kan på ingen måde se nogle fordele i at cannabis pt. er ulovligt, frem for de fordele vi nu engang ville få ved at legalisere det.

Det virker som om at en legalisering pludselig vil bringe cannabis til Danmark og udbrede sig hos de unge, som om det hidtil har været et ukendt fænomen. Hvem fanden er det lige der render rundt i en tåge...

I det mindste har jeg for første gang fundet en politisk debat spændende, samt fået en god grund til at stemme næste gang, istedet for at spilde tiden på en flok hundehoveder og hængerøve.

LEGALISER SUND FORNUFT!!!

Medlem
Brugeravatar

Det var simpelthen det værste jeg nogensinde har set. Modargumentet med at THC er et østrogen lignende stof, baseret på den tankegang at mænd så udvikler bryster... Cracked me up
Han nævner dog ikke det med brysterne, men det ligger ligesom i undertonerne. Blev så superrasende at jeg sad og spruttede af fjernsynet, aldrig set noget så tåbeligt. Hvordan kan man sige nej til en legalisering uden at stå i ledtog med "de kriminelle"? Rent teoretisk er vi også kriminelle, men i ved hvem jeg mener ;)

Nååå ja, super mange tak for upload Dingler :roll:

Medlem
Brugeravatar

hold da hæft en tumpe ham der tom behnke!

Medlem
Brugeravatar

drex skrev:
hold da hæft en tumpe ham der tom behnke!

Jamen han er jo frygtelig den mand, hvilken lille skodlandsby er det lige han nogensinde har været betjent i ?

"smører hjernen ind i sådan noget brunt klister" jamen ja da.... Syntes sku' man burde arrangere en bus rundtur til de forskillige talere's bopæl og sætte sig tilrette med et par j's

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 119 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]