Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hey alle sammen... Her for nogen dage siden prøve jeg tage Kokain i blodåren via en kanyle...
Ttjah.. kan bestemt ikke anbefale det...

onset er lidt for vildt...

Men hvis andre har prøvet det ville jeg gerne lige høre om i også får sådan en slags brækfornemmelse kort efter og den hænger sådan set ved ret længe...
Selve fornemmelsen ligger et sted inde bag brystkassen... Det er en utrolig ubehagelig følelse.. Nogen som har prøvet ha den eller ved hva den skyldes?

Medlem

NSjælland Dude skrev:
Hey alle sammen... Her for nogen dage siden prøve jeg tage Kokain i blodåren via en kanyle...
Ttjah.. kan bestemt ikke anbefale det...

onset er lidt for vildt...

Men hvis andre har prøvet det ville jeg gerne lige høre om i også får sådan en slags brækfornemmelse kort efter og den hænger sådan set ved ret længe...
Selve fornemmelsen ligger et sted inde bag brystkassen... Det er en utrolig ubehagelig følelse.. Nogen som har prøvet ha den eller ved hva den skyldes?

Hvad doser tog du i? og har det har det været rent coke?

ikke fordi jeg ved noget som helst om coke injection, men det intresere mig lidt.

Medlem

det var så rent jeg kunne få det.. 90%+ .. tog omkring 50-60 mg...
det var ret voldsomt...

plejer ellers snif ret meget når det er.. troede ikke det ville virke så hårdt..
Selve onsettet føles på en underlig måde.. det første man kan mærke er en slags kemi/vanilie smag i halsen.. eller noget.. og så ryger det bare direkte i hovedet.. og så er det som om der kommer en ekstrem stilhed .. som om en hørelse bliver forstærked så man kan fornemme stilheden mere end før.. eller noget hehe... og så føles det som om man bare er hyper i noget tid.. tager sgu lidt tid før man kan ligge sig og slappe af...

men fornemmelsen bag brystkassen er klam..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
det er meget vigtigt at der er helt stille omkring dig hvis man skyder coke.. Som du selv siger så bliver ens hørelse nærmest forskærket og det kan ødelægge hele rusen hvis nogen siger noget imens du har suset.. Det er meget normalt at få kvalme af det.. Men det er vist også meget et spørsmål om dosering..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Din kvalme skyldes sikkert, det forhøjede dopaminniveau kokain giver. Der er ret mange, der oplever kvalme/at kaste op efter at ha' sniffet selv ganske få streger. At din kvalme er meget stærk er ikke mærkeligt, når man tager i betragtning, at IV er en kraftigere indtagelsesmetode end at sniffe det.

Injektion af kokain har oppe før her på boardet, jeg ka' i hvert fald huske Gonzo har skrevet noget om det. Han skriver også om den ændrede hørelse. Det ka' være du kunne få noget ud af, at søge lidt på emnet, her på siden, hvis du ikke allerede har gjort det :)

Medlem

Tjah.. håber da jeg kan finde emnet.. ville være nice

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Men pas nu på med de urenheder i coken, det kan da ikke være ufarligt at injektere sig selv med noget hvor der er blot 5% eller 10% urenheder i.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Gonzo skriver om sine erfaringer sidst i denne tråd: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=21882

Medlem

Armaghetto skrev:
Men pas nu på med de urenheder i coken, det kan da ikke være ufarligt at injektere sig selv med noget hvor der er blot 5% eller 10% urenheder i.

bare fordi det ikke er kokain behøver det jo ikke nødvendigvis være urenheder hehe :)... har prøvet IV noget som er 50% rent.. gjorde ikke skade hehe
det jo bare kreatin.. men det ligger også tit som bundfald så man ikke får det med

Medlem

NSjælland Dude skrev:
Armaghetto skrev:

bare fordi det ikke er kokain behøver det jo ikke nødvendigvis være urenheder hehe :)... har prøvet IV noget som er 50% rent.. gjorde ikke skade hehe
det jo bare kreatin.. men det ligger også tit som bundfald så man ikke får det med

du kan ikke vide hvad der er i, og der kan sagtens være rester tilbage fra syntesen.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Der kan squ efterhånden snart være alt i kokain. Kridt, kalk, panodiler, andre stimulanser, kreatin, mel, sukker osv osv osv.

Medlem

altså man er jo idiot hvis man burger sukker og sårn noget... kan jo direkte smages :D

Medlem

NSjælland Dude skrev:
altså man er jo idiot hvis man burger sukker og sårn noget... kan jo direkte smages :D

jeg fik engang noget amf jeg tror der var drue sukker i, det var hvertfald sødt når man smagte på det :D

Medlem

Akira_Dk3 skrev:
NSjælland Dude skrev:

jeg fik engang noget amf jeg tror der var drue sukker i, det var hvertfald sødt når man smagte på det :D

hehe fuck hvor grineren ;D... Sgu ikke den bedste måde at skaffe kunder på :D...

Medlem

NSjælland Dude skrev:
Akira_Dk3 skrev:
NSjælland Dude skrev:

hehe fuck hvor grineren ;D... Sgu ikke den bedste måde at skaffe kunder på :D...

gav 150kr endda ! næstedag blev jeg tilbudt 5 gram for 100kr, takkede pænt nej og har aldrig købt noget siden.

Medlem

Sørg for at få lortet i klump, så er man næsten altid sikker :)

Medlem

10HI-F9Z skrev:

Der kan jo sagtens vøre dv. biningsmidler i sådan en klump?

Medlem

ja du har ret, sagde også næsten..

Medlem
Brugeravatar

10HI-F9Z skrev:

Jeg må desværre skuffe dig der. Klump betyder bare at det er blevet presset igen ;D Det er næsten umuligt at få coke, som ikke er i klump (der hvor jeg kommer fra) og det er på ingen måde 100 % rent eller i nærheden. Faktisk skal du være heldig hvis du får coke som er 50 % rent, og så sparker det virkelig røv..

Jeg har et par venner, som har prøvet helt rent coke. De fortalte at de to én streg på længde / bredde med en normal tændstik, efter den streg havde de ikke lyst til mere den næste times tid.. Jeg har taget god coke før, men har da aldrig oplevet at så små mængder skulle tage appetiten.

Medlem

Ok så ved jeg det, er nok også fordi jeg har fået det fra folk jeg kan stole på. plejer at få det i klump og det er helt suverænt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]