Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 17:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Jeg kunne godt tænkte mig og vide hvad det her er? er det bare nogle planter der er tilsat HU-210 eller er det virkelig et ''sundt'' alternativ? her er der lidt info om dem

Super Buds Sampler Pack

Try all of our best buds for one low price! Huge Savings for Huge Herbal Buds
Product Descriptions Customer Ratings Reviews Hawaiian Haze Bud Over 100 lbs a month flown in FRESH from the island of hawaii! Grown from our huge reserve in hawaii and seen in our ad in high times and voted the world's best 100% legal smokes by top smoking magazine readers 7 years in a row for it's extremely POTENT smoke and uncanny smell & appearance. Freshly Picked and bagged directly from our 2000 acre reserve in Hawaii! Unlike any other herbal bud available today, the smoke is ultra potent, and very fresh. Tastes great and purchased by thousands of satisfied repeat customers, making this one of our top herbal smokes and the #1 selling legal bud in the world! Hawaiian Haze is all bud and always Ultra Fresh. Hawaiian Haze Buds burn smooth in a pipe, or rolled with paper or smoked in your favorite smoking device. Herbal Smoke Rating: Incredibly enjoyable, substantially potent smoke, that is extremely satisfying. The world's best legal herbal bud, period. Only available at Legal Buds.com.com!

Dutch Green Bud Dutch Green Bud looks amazing with huge sticky bright green buds of the HIGHEST QUALITY, tastes great, smells even better and produces an ultra-potent extremely satisfying smoke, to say the least. Formulated with hydroponically grown legal herbs for maximum taste, flavor, smell, and smoker satisfaction! Dutch Green Bud smokers return to purchase this product 9 times out of 10 for a reason. According to MANY returning customers, when it comes to herbal smokes and legal buds, this product is "The Total Bomb!" Super taste and potent smell with a smooth burning, very satisfying smoke that is kind to the soul! Our customers simply can't stop raving about this amazing 100% legal bud. Don't be fooled by cheap legal bud imitations this is another exclusive product of ! ingredients include: poppy flowers, avena sativa, cannabae buds, chesteya bud, hybrid strains of wild dagga buds, flowers, Leonurus Sibiricus extract. Dutch Green Bud is sure to provide any smoker an extremely pleasurable smoking experience.

Maui Hybrid Maui Hybrid tropical bud import features an incredibly potent smell and EXTREMELY SATISFYING SMOKE. Maui Hybrid Bud is directly imported fresh from island of Maui for optimal potency. A soft, multi-red haired, dense bud, with a wonderful sweet aroma which is so fresh it is actually a bit sticky to the touch. This product smokes great in your favorite herbal smoking device or rolled with a cigarette paper. It has a potent flavorful smoke, which provides a very relaxing smoking experience. We recommend this product for anyone who is looking to enjoy an extremely pleasurable smoke of premium tropical herbal bud, one of the best in the world. A best seller for over 4 consecutive years. 100% legal, 100% natural with nothing added. Check out one of our repeat customer's favorite tropical bud imports!

Blueberry Herbal Hybrid This Blueberry Herbal Hybrid's for you! Beautiful Blueberry Herbal Hybrid Buds with hint of blueberry scent, filled with gorgeous red hairs make this new exotic herbal smoke one of our top choices for an "all bud" smoke! Blueberry Herbal Hybrid is composed of 100% legal exotic herbs, this bud produces one potent, sweet smelling, super relaxing smoke! EXTREMELY SATISFYING and of the absolute HIGHEST QUALITY, the smoke from this legal bud is sure to impress ANY herbal smoker. Our returning customers have expressed their love for real buds, and we have answered your requests bringing you another Legal Buds.com.com exclusive, Blueberry Herbal Hybrid! Available in 1/2, 1 ounce, 4 ounce and 8 ounce (1/2 pound) sizes. Ingredients: Wild Dagga, Wild Hops, Leonurus Sibiricus herb, Avena Sativa, Wild Lettuce, Cannabae Buds.
Hawaiian Haze Bud

Dutch Green Bud

Maui Hybrid Bud

Blueberry Herbal Hybrid Bud

When I first smelled the Hawaiian Haze Buds, I knew I was in for a treat! These products kick ass is all I can say. You guys really mean it when you say high quality! I bought a combo and tried the Hawaiian Haze Buds and Dutch Green Bud and really enjoyed both.
- BB in VT

When I first saw the products I was already super excited to smoke em! They smelled so great I already was impressed. After I lit a bowl of hawaiian I was so impressed with the smoke that I called my 3 best friends and they all placed orders. i just wanted to say thanks and you guys got a regular customer for life. later.

- James, LA

I received my package this morning ( 7 days for France ) of Dutch Green Buds, I am very satisfied with this order, it is very fresh and this smokes very well, was extremely satisfying, with a pleasant odor, you have from now on a new customer for all the life. With products like this, why would anyone smoke anything else?

best regards ,
Didier from France

Offered in Small, Regular and SUPER sizes. Larger sizes offer higher savings.
Super size this combo and SAVE BIG. 1 FULL OUNCE OF EACH HERBAL SMOKE.
New Small Size is 1/4 oz of each bud.

Medlem
Brugeravatar

jeg orker ikke lige at læse det hele, men der står: "ingredients include: poppy flowers, avena sativa, cannabae buds, chesteya bud, hybrid strains of wild dagga buds, flowers, Leonurus Sibiricus extract. Dutch Green Bud is sure to provide any smoker an extremely pleasurable smoking experience."

Poppy flowers? er det valmuer? (forhåbentlig ikke)
avena sativa. Det ved jeg er Havre (ja - det gode gamle korn på markerne). Jeg gætter de har puttet det i, fordi ordet sativa får folk til at tro, det er cannabis.
cannabae buds: det ligner jo ordet cannabis, men det må nærmest være en røver! prøv at søg på google eller nogen drugforummer, for det ville næsten være for godt til at være sandt, ikke? ;)

Det ville være mærkeligt ikke at skrive cannabis, tjald eller marihuana nogen steder i en reklame hvis man har det i sit produkt? Det kunne selvfølgelig være for at snyde myndigheder, men jeg tror simpelthen ikke på det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg har ikke lige googlet det, men canna er jo en hel plantefamilie, hvoriblandt man kan have nogle af undersorterne i haven - det kan man selvfølgelig også med den mest kendte canna-plante, men den er jo ulovlig så det medregner jeg ikke. Så jeg tror bare det er en af disse planter hvis fibre er skåret op og filtret sammen til det ligner en bud.

Uanset hvad tror jeg bestemt ikke det er noget værd.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har set flere herinde være godt tilfreds med den 'legal bud' type der hedder Gold eller så noget. Der er vidst tråde om det herinde og den skulle være effektiv nok.

Medlem

Den der poppy flowers har slået den op på det inholder en MAOI (forstår ikke helt hvad det er) også er der også en plante der er lidt DMT i, tror det er minimale mængder. Jeg er nu på SSRI sertralin og vil spørge om det er dumt af mig at prøve dem?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Mener du spice gold?

Det er jo ikke helt det samme som disse her buds.

Har også lidt selv gået og overvejet at bestille nogle af den her type buds hjem, men ved sku ikke om det er det værd.

Medlem

Skou skrev:
Mener du spice gold?

Det er jo ikke helt det samme som disse her buds.

Har også lidt selv gået og overvejet at bestille nogle af den her type buds hjem, men ved sku ikke om det er det værd.

det er din tur til at bestille hjem nu ;) sidder og ruller en damiana/wild dagga joint :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Damiana smager nu meget godt som røg. Især sammen med kratom. Det giver også en mild effekt.

Medlem

And skrev:
Damiana smager nu meget godt som røg. Især sammen med kratom. Det giver også en mild effekt.

syntes ikke rigtigt wild dagga/damiana smager specielt godt :D men det giver en lille bitte afslappende virkning. overhoved ikke noget specielt og kunne godt tænkte mig at finde noget der virkede lidt mere :)

men var der nogle der havde styr på MAOI og ssri?

jeg har før røget spice og der fandt jeg ud af der var MAO hæmmer i?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Med al respekt og uden at opfordre til ulovlig aktivitet: hvorfor ikke bare the real deal? Det kan da ikke koste så meget hvis man gror det selv?

Medlem

And skrev:
Med al respekt og uden at opfordre til ulovlig aktivitet: hvorfor ikke bare the real deal? Det kan da ikke koste så meget hvis man gror det selv?

Nej men nu har jeg sådan, jeg har en hidsig lille dame, som kun vil have jeg ryger 2-5 gange i året :)
så jeg tager kun dv. legal highs hvis jeg har fået lov af hende, vil nødig midste hende for så ryger jeg sku bare tilbage til mit gamle forbrug og det går det slet ikke. :peace:

Medlem
Brugeravatar

Hvis du vil have en cannabis effekt, hvad er så baggrunden for ikke at ryge netop dette?

Om det er et urtemiks eller urten, forskellen består i stereotyper.

Medlem

Desolation Row skrev:
Hvis du vil have en cannabis effekt, hvad er så baggrunden for ikke at ryge netop dette?

hvis du læste tråden ville du finde ud af det :)

Medlem
Brugeravatar

Akira_Dk3 skrev:
Desolation Row skrev:

hvis du læste tråden ville du finde ud af det :)

Det er din kærestes holdning til cannabis, som er motivet for din søgen på noget lignende så vidt jeg kan læse. Faktum er, at du ikke finder et bedre alternativ, og de stereotype fordomme din kæreste har omkring cannabis, giver ikke synderlig mening idet hun tillader dig alternativer at blive skæv på, så bortset fra den legale status ser jeg absolut ingen logik i din søgen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Hvis du holder vejret længe nok vil du få samme effekt.

Medlem
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:

Konfrontér dog kæresten inden du forsøger dig med dette, så hun derved kan sikre sig, at du ikke kommer ud i et decideret oxygen misbrug, dette skulle efter sigende have et afhængighedspotentiale, der gør at du simpelthen ikke kan stoppe med at indtage det.

Medlem

Desolation Row skrev:
Kaktus Klausen skrev:

Konfrontér dog kæresten inden du forsøger dig med dette, så hun derved kan sikre sig, at du ikke kommer ud i et decideret oxygen misbrug, dette skulle efter sigende have et afhængighedspotentiale, der gør at du simpelthen ikke kan stoppe med at indtage det.

hehe det skal jeg da gøre 8)

Junior medlem
Brugeravatar

Det er jo bare lille Malou Malou og Kiki på 9 år, der samler grise lorte 22 timer i døgnet og presser dem sammen til disse AMAZING HAWAII GOLDEN TRIXIE PHAT DANK NUGZ BUDZ.

Har svært ved at tro mere end 99% af deres kunder køber det lort fordi det er godt, men fordi de tror de kan købe det syge skunk LEGALLY over nettet.

Det minder sku for meget om en reklame for McD, du bliver først skuffet når du har betalt og fået din mad.

Medlem

1stofthemonth skrev:
Det er jo bare lille Malou Malou og Kiki på 9 år, der samler grise lorte 22 timer i døgnet og presser dem sammen til disse AMAZING HAWAII GOLDEN TRIXIE PHAT DANK NUGZ BUDZ.

Har svært ved at tro mere end 99% af deres kunder køber det lort fordi det er godt, men fordi de tror de kan købe det syge skunk LEGALLY over nettet.

Det minder sku for meget om en reklame for McD, du bliver først skuffet når du har betalt og fået din mad.

Jeg kan godt lide McD! ;)

men tror jeg holder mig fra det så.

Junior medlem
Brugeravatar

Akira_Dk3 skrev:
Jeg kan godt lide McD! ;)

men tror jeg holder mig fra det så.

Kan også snildt smide en menu i sækken, men de er nu aldrig så saftige og juicy som på tv'et.

Har dog ikke selv prøvet det, men har da læst om folk der siger det er okay og andre der bare får hovedpine af det.

Kunne da godt forestille mig, det kunne være frækt at sparke op i en jay med legal buds efter julemiddag med familien :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]