Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 11:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Nu er det ved at være lige oppe over, at jeg skal have smidt mine lowryder frø i jorden. så ville lige høre ang. blomstrings perioden. når der står 'Flowering 6+ weeks' vil det så sige at de er i blomst i 6+ uger, eller at de går i blomst efter de 6uger. vil da selv gætte på det første, da deres livscyklus ikke er mere end 9 uger. men må jo hellere være sikker.

og kan man se på frøen, uden at man forspirer dem i wc papir, hvilken ende der er 'rod-enden'? de er spidse i den ene ende, og sådan flade i den anden.

på forhånd tak!

Moderator
Brugeravatar

Det betyder de er 6+ uger om at blomstre færdig, altså fra de går i blomst, til de kan høstes, går der 6+ uger.

Den spidse ende, hvor frøets to sider munder ud i hinanden, er der hvor spirren kommer, men ellers skal frøet nok selv finde op. Det kan dog alligevel anbefales at forspirre i f.eks. wc-papir.

Junior medlem

okay, mange tak! havde også tænkt mig at forspirre, men da det er et gurilla grow jeg skal have gang i, og min far er hjemme på leave/ferie for tiden, er det lidt svært at lave for meget hemmelighemmelig :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]