Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 10:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej psy. :)

Jeg blev snuppet med noget tjald.. Ikke synderligt meget.
Men sagen er den, at de beholdte min telefon i en halv times tid - Er lidt bange for, at den evt. bliver aflyttet eller måske noget andet fancy?
De sagde, at de bare ville ransage den.

Mange tak,
Mvh.

Insane psychedelia user!

Og det gav du dem så bare lov til, sådan uden videre..?

Edit\ hvor meget ganja snakker vi om?

Medlem

FromCirclesAllRise skrev:
Og det gav du dem så bare lov til, sådan uden videre..?

Edit\ hvor meget ganja snakker vi om?

Tjah, jeg kunne ikke gøre så meget, da mine hænder ikke var særligt brugbare.
- De tog den bare.

Vel en 15g tror jeg..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
another victim of the drugwar! føler med dig bro!
hvis de har mistanke om at du sælger kunne de sikkert godt finde på det, men ved ikke hvordan de tolker 15 gram. Så hvis du sælger ville jeg nok passe på, men hvad fuck sker der for dine retigheder?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det er et temmlig stort arbejde at lytte en mobil telefon af.

det jeg tror de har gjort er at tjekke alle dine SMS'er, og hvis der har været nogen ''suspekte'' imellem har de taget nummeret, og det skriver de så ned i deres rapport.

eller hvis der var en i din telefonbog der hed ''pusher Allan'' så har de nok også taget hans nummer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
nogen der har ham der allans nummer LOL ej det sgu da fucking ufedt det der.... aldrig gå med dit hash på dig og da slet ikke i de mængder....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm hvis du bruger din telefon til noget som helst du ikke må, ville jeg skifte den ud straks, brug taletid. Man kan ikke være for paranoid med den slags, hvis man har en grund til at være varsom.

8)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
15g er bare en bøde. Det er mere hvis man også har store mængder små sedler på sig og en vægt man har problemer
venlig hilsen
Martin

Medlem

Hej igen.

Tak for svarene, det lettede.
Kan jeg forresten godt nævne over telefonen, at jeg f.eks. står og ryger en pind? Eller er det NO drugtalk over mobilen?

Mvh. :)

Medlem
Brugeravatar

Hmm det kommer jo som sagt an på hvad du har at skjule det jo en personlig vudering, men uanset hvad, så når man gør noget ulovlig bør man generalt tale så lidt om det som muligt, da man aldrig kan sige aldrig, ingen ved bedre end dig herinde om du bliver aflyttet eller ej.

8)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det er måske en upålidelig kilde meen alligevel. Jeg har hørt fra en gammel pusher at man kan tjekke om man bliver aflyttet sådan her:

Tryk ind på din telefon:

*#06#

Der burde komme et 15 cifret nummer frem normalt, hvis det er på mere end 15 skulle det være fordi din telefon bliver aflyttet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
BongmanHasholix skrev:
Hej igen.

Tak for svarene, det lettede.
Kan jeg forresten godt nævne over telefonen, at jeg f.eks. står og ryger en pind? Eller er det NO drugtalk over mobilen?

Mvh. :)

Hvorfor skulle du dog sige over telefonen at du var ved at ryge en pind?
hvis du gerne vil slippe for alt det med politiet, så lad være med alle de der unødige ting som at ringe og sige du ryger hash til andre, eller ringe og fortælle du lige har fået 10 gram hash, for det er jo unødigt, ingen har brug for at vide du lige ryger dig en pind tror jeg ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheRagingPussy skrev:
Det er måske en upålidelig kilde meen alligevel. Jeg har hørt fra en gammel pusher at man kan tjekke om man bliver aflyttet sådan her:

Tryk ind på din telefon:

*#06#

Der burde komme et 15 cifret nummer frem normalt, hvis det er på mere end 15 skulle det være fordi din telefon bliver aflyttet.

Det passer ikke. Ka ikke huske hvad det er for et nummer, men du ka i hvert fald ikke bruge det til at afgøre, om din telefon blir aflyttet.

Det ville også næsten være for let, ville det ikke? :)

Medlem
Brugeravatar

TheRagingPussy skrev:

Tryk ind på din telefon:

*#06#

= telefonens serienummer, det siger min telefon i hvert fald :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis man har gang i ulovligheder som man gerne vil skjule, skal man ikke tale om dem i telefonen. Heller ikke med diverse koder. Telefoner er pr definition aflyttede, længere er den ikke(det er i hvert fald sådan man skal tænke på dem). Sikker kommunikation er enten ansigt til ansigt, helst udendørs, eller via krypteret email eller chat, fra en godt sikret computer.

Det er selvfølgelig en vurdringssag HVOR paranoid man gider at være, men snak på telefonen om ulovligheder er simelthen bare for dumt imo. I det mindste kan man bruge skype, det er lige så let, men krypteret.

Medlem
Brugeravatar

For at få en dommerkendelse til aflytning af telefoner skal der være mistanke om salg med flere kilo. Og Hvis de ikke kan dømme en for flere kilo gælder telefonaflytningen ikke og tiltale frafaldes. Der var en sag for nogle år siden hvor en telefon var blevet aflyttet, dengang lå grænsen på 8kilo, man handlen var på 7.9kilo, så... tiltale frafaldt! De kan dog godt finde på at lytte til ens telefon igennem længere tid og lægge alle ens handler sammen indtil man kommer op på flere kilo sammenlagt.
Venlig hilsen
Martin

Medlem
Brugeravatar

Helt ærligt, der sker ikke noget ved at sige at man ryger en pind over telefonen. Hvad skulle de gøre,- køre for fuld udrykning så de kan nå at buste dig inden du har røget den færdig? Jeg skjuler ikke mit misbrug, men hvad handel angår kan man ikke være for diskret. Faktisk så sagde jeg til min psykiater at jeg ville blive ved med at ryge til jeg dør. Og nu bor jeg et sted hvor alt narko er lovligt. Politiet kommer ikke og buster os selv om de ved der ville være sikker gevinst på næsten alle værelserne. Det er velfærd!

venlig hilsen
Martin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Fråder skrev:
Og nu bor jeg et sted hvor alt narko er lovligt

Hvor dælen er det?

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
And skrev:
Fråder skrev:
Og nu bor jeg et sted hvor alt narko er lovligt

Hvor dælen er det?

Det gad jeg sateme også godt vide!

Det der nummer er et såkaldt imei nummer. Det er noget med at politiet snakker med telefonselskabet for at få dem med på linjen, derfor skulle de ekstra tal være uundgåelige, måske var det sådan engang ihvertfald.

jeg har før prøvet hvor jeg ringede til ham pusheren hvor telefonen pludselig ringede op til ham igen, midt i samtalen. Han siger det er fordi den bliver omstillet via. politiet.

Sammenlagt har ham pusheren sgu nok også solgt noget der ligner flere hundrede kilo igennem hans 14 år lange karriere. Han forhandler desværre noget bornholmsk møg som jeg ikke køber længere.

Medlem
Brugeravatar

Portugal måske?

8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]