Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hey hey... Der skulle vel ikke være en, der kender titlen på et track, hvor der bliver sagt noget i stil med "let me take you around the world" eller noget i samme mening, og man så bliver ført igennem alle spektre af lydskemaet næsten i alle mulige forskellige afskygninger af psykedeliske toner, det lyder til tider lidt som Darkpsy - "Flashback" (Outro) fra Silent Noise-albummet (sample her http://www.megaupload.com/?d=M3XZOUD4 )
PLEASE, jeg kan ikke finde det, og det er så fantastisk fedt! :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har ligeledes et lign. spørgsmål. et track hvor flg. bliver sagt flere gange: "we are the first of cyber-revolution, we are the first we are the last"... nogen der kender dette?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hehe, I er da gået total "De ringer, vi spiler" med darkpsy iden her på det sidste.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Minimal -> jeg er desværre 1700 km væk fra min pladesamling, men jeg kom til at tænke på younger brother i sekundet jeg læste din post.
Tjek younger brother ud, og hvis det i virkeligheden var dark psy du ledte efter, tog jeg grueligt fejl.... øv...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er nu ikke for at spille det for andre i mine tilfælde, men for at berige mit liv med fantastiske numre.

Flex, tak, jeg tror ikke, at det er Younger Brother. Det her er meget mere psykedelisk og mærkeligt. Det er overdrevet fedt hele vejen igennem og leger med lyden på en måde, hvor man føler, at man svæver igennem og frem og tilbage mellem forskellige verdener inden for forskellige genrer som chillout, progressive, darkpsy osv. Ekstremt syrerelateret tripmusik. Men tænker du på noget bestemt nummer med dem?

Dedikeret medlem

DR-D skrev:
Jeg har ligeledes et lign. spørgsmål. et track hvor flg. bliver sagt flere gange: "we are the first of cyber-revolution, we are the first we are the last"... nogen der kender dette?

Hep. X-dream. Album: We Interface: Track 1: The 1st

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Minimal skrev:
Det er nu ikke for at spille det for andre i mine tilfælde, men for at berige mit liv med fantastiske numre.

Det var også bare gas. Kender godt det med at jeg har hørt et super fedt stykke musik, jeg ikke kender titlen på. Nogen gange finde man det, andre gange ikke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]