Det synes jeg lyder som en rigtig god ide!
total dårlig HR at råde folk til at spise en ordentlig trip dosis for første gangsbrugere IMO!
Så hellere være på den sikre side! især det med allergiske reaktioner..
jeg har slev prøvet HBWR(ved godt det er mg i bruger) frø en gang, lavede et iso ekstrakt af det, men var så utålmodig af jeg åd begge dele af ekstraktet (doh!) fordi iso-delen ikke var havde dampet ind. jeg åd selvfølgelig først iso delen lidt efter det var dampet ind. jeg spiste hvad der svarede til 5 frø og det var helt sikkert lidt for kedeligt, men man oplever da alligevel dramaturgien i trippet.
Og overvej lige risikoen for HPPD. Jeg siger ikke at man nødvendigvis får det (langt fra). Jeg har bare selv været så uheldig at få mig en mild grad af det, selv af det ene trip. Men der er så kun gået to månder siden trippet, men alt lys får sådan et ekstra flare og halo om sig i mit tilfælde, samtidig med at når jeg læser bliver linjerne gosthed et par millimeter under teksten. det er lidt irriterende, men ikke noget man ikke kan leve med. men tilsyneladende er det meget forskelligt for folk om de får det eller ej. og ja, jeg er sikker på at det er helt anderledes end før jeg prøvede det.
Til sammenligning med svampe, hvor jeg også har haft en lidt ændret perseption en måneds tid efter trippet, er LSA kraftigere og endnu ikke løjet af.
Edit: hold kæft jeg er dårlig til tegnsætning