EPICDEATH skrev:
Jeg ved jeg er ny herinde, så jeg vil lige forsikre jer, at jeg ikke vil nærme mig natskygger med en ildtang... endnu.
Jeg tænkte dog på, om det overhovedet er muligt at udtrække de aktive stoffer i natskyggerne, så man slipper for de farlige giftstoffer? Selve trippet lyder nemlig interessant for gavede psykonauter, men ud fra hvad jeg har læst, kan jeg forstå, at det, som holder folk tilbage i brugen af natskyggerne, er den potentielle dødsfare. Muligheden for et sikkert trip kunne medføre, at flere prøvede stoffer, der medfører rigtige hallucinationer og ikke 'bare' visuals. (Er i tvivl, hvorvidt der er andre stoffer, som kan give ægte hallucinationer.)
Hvis man laver en salve, undgår du at få de fleste gifte direkte i kroppen. Derved undgår man en masse ubehageligheder ved natskygger.
Tripper man hårdt på den, er det ikke langt fra en dødelig dosis fra selve tripdosis. Ved lavdosis og forberedelse trip er der nærmest ingen fare.
Har trippet på natskygger i 18 år og kun haft en ubehagelig oplevelser, nogle der ikke var så gode og en hulens masse fede oplevelser, + en mega bonus....er stadig i live
Men det kræver en masse viden om forberedelse og tilberedning, ikke noget man bare giver sig i kast med. Man skal heller ikke regne ud fra at man starter med at trippe vildt, men starte med at vænne kroppen og psyken, hvilket sagtens kan tage et halvt år for en førstegangs natskyggetripper.
Så alt i alt noget man skal være varsom med og ikke noget man bare gør for at prøve det sådan her og nu.