Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
jeg laver denne tråd da jeg går med tanken om, at presse et trip til noget nær det yderste.
jeg snakker ikke om højdoserede sessions i flere dage, eller at flytte ind i et trip og aldrig komme ud.

men, jeg leger med tanken om, at gøre noget ganske vildt på et psykedelika.
noget man aldrig ville gøre til hverdag, noget der ville være en vild oplevelse i sig selv.

jeg havde et trip for ikke så længe siden, hvor der var sex indblandet. oplevelsen var så stærk at jeg virkelig har fået blod på tanden.
det jeg tænker på er noget i stil med:

at tage et psykedelika før man skal spille en større koncert.
at tage et psykedelika før et faldskærmsudspring ect. ect.

er der nogen der har idéer, eller erfaringer omkring extrem oplevelser overni et psykedelika, kunne jeg godt tænke mig at hører fra jer.

tror i oplevelsen ville blive spildt? -fantastisk? -ødelagt? -give mig hjertestop?

eller en idéen simpelthen for tåbelig, og for stort et spild i forhold tilhvad man ellers kan få ud af at trippe?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Jeg tror at det enten kunne blive det vildeste trip du nogensinde har været i nærheden af, eller også tror jeg at det kan ødelægge dig fuldstændigt hvis du er kogt nok af oven i bøtten... Men det er ikke til at vide, her sidste sommer var jeg på et af mit livs vildeste ture, super fedt :) . Men der endte det så med at jeg kom ind til karneval i en kæmpe koger, mega fedt.. det jeg kan huske fra det 8)
Har selv gået lidt og tænkt på at tage i tivoli på en go gang syre da jeg tror at det kunne blive meget sjovt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skou skrev:

Har selv gået lidt og tænkt på at tage i tivoli på en go gang syre da jeg tror at det kunne blive meget sjovt :)

præcis, hvis man kunne smugle drugs ville jeg sku tage til las vegas... meeen.

Insane psychedelia user!

galskabens-gardner skrev:

præcis, hvis man kunne smugle drugs ville jeg sku tage til las vegas... meeen.

det kan man sagtens, hvordan får du ellers fat i det HeroDeo du snuser op i snudeskaftet, er det danish-white.. :wink: :P

Er du allerede blevet træt af det som psychedelika kan diske op med, uden at gå ud i ekstremer...?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Der er lige lidt om Cope's erfaringer med tivoli forlystelser og psykedelia, han fraråder det ihvertfald.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... &sk=t&sd=a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

En anden ting du evt skulle prøve er at I (en gruppe af venner som er brændte) skulle prøve at tage ud i et helt "frisk" supermarked hvor i ikke har været før.. Jeg har før fået flere timer til at gå på den måde med en masse venner, det ender altid helt galt osv :D mega, mega sjovt hehe.. Sidst vi var i super best (hvilket er en udmærket forretning og trippe i) nåede vi lige og komme ind i butikken inden at vi alle var blevet væk fra hinanden igen, hvor efter vi så brugte de næste 30-45 min på at genfinde hinanden igen, og alle andre kunne bare se at vi ikke var helt normale oven i hovedet hehe 8)

For bare det at komme udenfor de faste rammer der hjemme hvor man normalt tripper så er det utrolig sjovt at tage sådanne steder hen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

FromCirclesAllRise skrev:
Er du allerede blevet træt af det som psychedelika kan diske op med, uden at gå ud i ekstremer...?

jeg er ikke træt.
vil bare have mere.

Infected Cope aka. Lila skrev:
Jeg følte lidt at den bedste måde at handle med min frygt var at skrige "fucking hell" 100 gange../Cope aka Lila

det er jo netop det der skal overvindes.
''kampen'' i et psychdelisk trip, er lidt det jeg gerne vil prøve at overvinde.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du er så ekstrem, at de sædvanlige psykedeliske stoffer ikke er vilde nok længere, kan du prøve højdosis DMT eller noget nært relateret, det vil garanteret tage røven på dig og opløse den i atomer, og din opfattelse af begrebet "vild" vil være ændret for evigt. Hehehe!

Jeg tænker lidt, at det kan være farligt at udsætte sin krop og sit sind for yderligere ekstreme oplevelser, når den/det i forvejen er hårdt belastet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville aldrig gøre den slags, slet ikke på psykedelika. Du skal sådan set til enhver tid kunne være et roligt sted hvis det hele bliver for meget.
Sex kan være godt ud over det sædvanlige på psy, men men men, der er virkelig langt fra sex med en enkelt person inde i et rum til faldskærmsudspring eller store koncerter. Et trip kan nemt kamme over og du kan ende der hvor det altså ikke er behageligt mere, og så er det rigtig surt at sidde i fælden.

Jeg fraråder!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

galskabens-gardner: Hvis jeg har forstået rigtigt, så er grunden til at du ville presse den ud over for at se om din underbevisthed og din psyke kan overvinde de inputs du ville få fra fx koncert eller tivoli? Synes sådan set at ideen er go nok, men det kunne jo bare blive utrolig svært og overvinde det hvis det sådan kører helt af sporet og du ikke kan "flygte" nogle steder hen? Så hvis du ville prøve dette eksperiment synes jeg helt klart at du skal ha en tripsitter med dig og en backup plan til hvis nu at det går helt helt galt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det kan godt være konceptet er for skrabet.
men skou du har fat i den ende jeg startede med at have fat i.
jeg syntes eksperimentet er en fed idé, men det med trængen til at flygte vil kunne få (mere eller mindre) livstruende konsekvenser holder mig dog lidt tilbage.

dog kan jeg godt lide tanken om at spille koncert på en lav dosis et eller andet.
det har jeg prøvet en del gange, men det giver mig stadig det sindsyge ''rush'' at spille live for andre mennesker.
det kunne bare være til en privat fest med folk jeg kendte til at starte med...
- nogen der syntes dét er for tosset?

Insane psychedelia user!

galskabens-gardner skrev:

jeg er ikke træt.
vil bare have mere.

Har du prøvet at øge din dosis(ved selvfølgelig ikke hvor store mængder du plejer at indtage)til fx500-800mics..? min erfaring siger mig ihvertfald at når jeg når doser på over 500mics er det sku vildt nok. -selvfølgelig som start dose...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du spiller brændt så kommer jeg og lytter brændt 8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
ehm - er det ikke bare brænde hjerne og så gøre som man plejer? Stå op en morgen - indtag 500ug LSD og så ellers bare tage dagen som en "normal" dag. Altså det er mit ultimative trip - det bliver ikke vildere..... Livet som set & setting - men lad nok lige være med det - det sgu nok ikke så smart hvis man ikke har solotrippet utallige gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
ehm - er det ikke bare brænde hjerne og så gøre som man plejer? Stå op en morgen - indtag 500ug LSD og så ellers bare tage dagen som en "normal" dag. Altså det er mit ultimative trip - det bliver ikke vildere..... Livet som set & setting - men lad nok lige være med det - det sgu nok ikke så smart hvis man ikke har solotrippet utallige gange.

det lyder fandme som en knald idéx :O

tror bare jeg ville blive fyret. men idéen er fandme den bedste indtil videre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så skulle man prøve og gøre det en lørdag hvor man tager ned ind til centrum i storbyen, og går rundt og handler i føtex og alle andre steder som om at alt var normalt :)

Insane psychedelia user!

Child of Aum skrev:

det kan selvfølgelig godt være at det bare er "life as usual" for dig COA, men jeg skal delendulme være mentalt frisk og udvilet hvis jeg skal op på 500+ uden at ende op med et badtrip.

Men sådan som jeg har forstået det, er gardneren ikke så erfaren med LSD. -ret mig endelig hvis jeg tager fejl...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg tror det ville være en dum idé at trippe med livet som ''set & setting'' - man er jo i en fuldstændig anden tilstand når man tripper, hvis du går i et supermarked og tripper tror jeg lynhurtigt at du vil lægge mærke til at folk glor underligt på dig - og du vil blive ret paranoid/få et bad trip.

Derimod er Tivoli et rigtigt godt sted! Der er nok mere plads til at være ristet, OG OG OG der er masser af farver og lys! Det ser helt fantastisk ud når man tripper :)
Bare husk at have gode venner med som godt ved at du tripper selfølgelig :)
Evt. prøv en af de vilde forlystelser hvis du vil prøve noget ekstremt på psykedelia, men aligevel pas på, for det kan hurtigt blive for meget - du skal nok ikke op og prøve Demonen(eller hvad den nu hedder) på 500-800 mics LSD :P

- Abraham Lincoln

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså den med super markedet er en af mine favoritter hvis ikke man skal være der hjemme i "the trip crip", hvis bare du har et par venner med som er lige så brændte som dig så burde det blive en meget sjov tur ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men sådan som jeg har forstået det, er gardneren ikke så erfaren med LSD. -ret mig endelig hvis jeg tager fejl...

jeg har taget lsd en del gange. fire dråber var den højeste dose.
ved ikke hvor mange ug de var på. men nok en 120 stykker.

men jeg er langt stærkere indenfor tryptaminer, men jeg tror ikke svampe kan bruges på samme måde til dette formål. trippet fjerner dig for meget fra dig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]