Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 05:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nørrebro
fjollet, usaglig disskussion synes jeg. DXM der er det aktive stof i dexofaner er yderst psykedelisk, det er ikke bare et lammedråk man kan købe på apoteket, men det kan jeg godt forstå der er mange der tror og det er da også derfor at det nu er receptpligtigt. dxm er et dissociativ. altså narko i familie med pcp og ketamin. og det kan ligesom ketamin og da næsten alle stoffer både være "mildt" og "psykedelisk ufarligt" men bestemt også være en vanvidsrutschebanetur i det eget sind gennem spiraller af syre. og så skal det lige siges at første gang man prøver dxm skal man ligge ud med en lav dose ca 100 mg, da ca 7% af befolkningen har en enzym fejl der kan mangedoble effekten og varigheden.
skal selv snart igang med at udforske dxm's 4 plateauer. et af gangen:D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
dextromethorphan kan virkelig komme bag på dig.
je har haf temmelig kraftige oplevelser på 5-6 piller.
og jeg syntes godt det kan betale sig, ikke penge mæssigt men trip mæssigt.
det er vel ikke pengene det kommer an på.

jeg siger bare at, bare fordi det har været i håndkøb er det ikke ufarligt.

Medlem
Brugeravatar

Ja. Dxm kan sku sagtens være farligt.
Og Sød knarker og galskabens gardner. I Har fuldstændig ret. Det kan sku sagtens være farligt. Det er jo psykedelisk ligsom så meget andet.

Men seriøst jeg havde det godt på mit trip. jeg tog 4 og så en time senere kom min ven og vi drak et par øl. så spurgte han om jeg vil med ind i byen (århus) så drak vi et par øl, og jeg tog 2 mere. så tog vi ind i byen, og så snart jeg kom ind i byen følte jeg bare alle var glade og havde bare lyst til at kramme alle. og hvergang vi gik ind i en butik var der musik, og jeg blev bare så glad hvergang fordi musikken var så dejlig. alt var bare godt inde i byen og jeg snakkede sygt meget og alle mennesker var bare fantastisk dejlige for mig hele turen igennem. ved godt jeg måske burde havde skrevet det her i triprapport. men syntes det passet ret godt til det her emne. Jeg tog kun 6 dxm og havde det fedeste trip jeg nogen sinde har haft. Og jeg har sku prøvet en del psykedelike stoffer. og det var det bedte trip jeg har oplevet. kun på 6 dxm piller...

Men jeg har bare ET spørgsmål, er dxm ligsom svampe osv, sådan at man skal vente ca 1 uge før virkningen kan være optimal??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

galskabens-gardner skrev:
2. ja du opbygger en tolerans temmelig hurtigt, og man skal i det hele taget ikke fyrer den for meget af med noget som helst.
hold 3 uger imellem.

Medlem
Brugeravatar

2. ja du opbygger en tolerans temmelig hurtigt, og man skal i det hele taget ikke fyrer den for meget af med noget som helst.
hold 3 uger imellem.

JA! jeg VED godt du har sagt det der. Men undskyld hvis jeg bare ikke fatter noget. Men hvor lang tid skal der gå før man kan få en optimal virkninig igen fra dxm? en uge? 3 uger? eller er det ligemeget? undskyld hvis jeg bare spørger dumt...

GOD AFTEN ALLE SAMMEN :D!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg ved det ikke. jeg vil bare råde dig til at holde pause. better safe than sorry.
jeg har været der.

Medlem
Brugeravatar

Du har ret galskaben gartner, Der er ikke godt at tage noget så tit.

Men mit spørgsmål er bare om man kan få den samme virkning selvom det ikke er særlig lang tid siden man har taget dxm sidst? er det ligsom svampe?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]