Green420 skrev:
herhen pa island bliver det nok taget omkring 15+ narkopåvirkdet billister per uge
det er altsá de dumeste regler jeg nogneside hort.. de laver test ude af urin.. Det vill sige at du kan vist nok ikke kore vist du har roget lidt hash i maske to uger.. men du kan kore pa LSD nar du har liget indtaget en mærk.
jeg er ogsa sur over at jeg maske ikke kan kore bil fordi jeg har roget lidt weed i nogne uger ...LORT!

Sådan er det også begyndt her i DK, det var oppe i medierne for et stykke tid siden, de kalder vist den her metode for varde modellen eller sådan noget. Der var en gut nede fra sønderjylland som røg fed fordi han havde en kronisk sygdom så han røg imod smerterne. Men en dag troppede panserne op hjemme ved ham mens han sad i sofa'en og spurgte efter en urinprøve og da han jo self havde fed i blodet så mistede han kørekortet, fuldstændigt absurd, for som personen selv påpeger i indslaget så havde han jo ikke været i nærheden af hans bil mens han havde været skæv
Minimal skrev:
Og hvis jeg så ser et medlem i bakspejlet, som kigger mod mig, så træder jeg max på speederen og blæser af sted i en sky af røg og stoffer.
Sådan der
Ej her inden for de sidste 4-5 mdr så er der hvis man skal gøre status fra spritkørsel; En død, en der har brækket ryggen og en tredje der har totalsmadret hans helt nye bil.. ret træls, jeg skal ikke pudse glorien og sige at jeg aldrig har kørt sprit, men har faktisk ikke kørt sprit siden at jeg har fået mit kørekort